Gå til innhold

Leter etter høyskap til bad som er 25 cm i bredden...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant dette på Ellos, men vil ha rene linjer og gjerne mer "moderne" http://www.ellos.no/ellos-home/hoyt-skap/308842?N=1z141voZ1z141od&Ns=RankValue3|1&Nao=3&selArt=970953

Har et på 30 cm på IKEA, men jeg er litt bred i rumpa, så jeg synes det er litt for nærme toalettet. Er ikke noe annet sted på badet hvor jeg kan sette opp høyskap. Det går jo fint med det skapet som er der, men tror det hadde gjort sitt med 5 cm. ekstra.

Finner ingen steder. Er det håpløst?



Anonymous poster hash: c77d7...460
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Perfekt, men prisen var litt høy for meg akkurat nå. Har lagret linken, får leve med det jeg har frem til jeg får råd til oppgradering. :)

Anonymous poster hash: c77d7...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linker! Nummer en er ikke tilgjengelig hverken på Slependen eller Furuset, så den utgår. Den andre var ikke direkte fin, men det kan jo hende den ser mye bedre ut i virkeligheten. Skal ta en titt når jeg er på IKEA neste gang. :)



Anonymous poster hash: c77d7...460
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er badet ditt 25 cm bredt? :fnise:



Anonymous poster hash: b2d3a...116
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja, jeg burde definitivt ha påkostet to komma i overskriften ;D

TS

Anonymous poster hash: c77d7...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette på Ellos, men vil ha rene linjer og gjerne mer "moderne" http://www.ellos.no/ellos-home/hoyt-skap/308842?N=1z141voZ1z141od&Ns=RankValue3|1&Nao=3&selArt=970953

Har et på 30 cm på IKEA, men jeg er litt bred i rumpa, så jeg synes det er litt for nærme toalettet. Er ikke noe annet sted på badet hvor jeg kan sette opp høyskap. Det går jo fint med det skapet som er der, men tror det hadde gjort sitt med 5 cm. ekstra.

Finner ingen steder. Er det håpløst?

Anonymous poster hash: c77d7...460

Dette skapet er 30 cm bredt, men 22 cm dypt. Har du ikke mulighet til å sette skapet anderledes dersom det skal stå inntil et hjørne, slik skapet står slik at det blir 22 cm skap mot toalettet?

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99894331/

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99894331/

Anonymous poster hash: 90480...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et sslikt skap du linker til som er der fra før. Jeg har aldri vurdert det du foreslår, men er litt skeptisk, døren vil med sannsynlig møte toalettet hvis jeg henger det på andre siden. Er dessuten litt usikker på om veggen er bred nok. Skal sjekke det ut i morgen. Takk for tips!

Anonymous poster hash: c77d7...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt en som er vant med snekring, kan evt kanskje enkelt gjøre om et 30 cm bredt skap til 25 cm bredt, avhengig av hvilket skap og hvilken skapdør som velges.

Skal skapet stå inntil vegg på to kanter? Hvor stor plass har du på den andre veggen?



Anonymous poster hash: 90480...8ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et sslikt skap du linker til som er der fra før. Jeg har aldri vurdert det du foreslår, men er litt skeptisk, døren vil med sannsynlig møte toalettet hvis jeg henger det på andre siden. Er dessuten litt usikker på om veggen er bred nok. Skal sjekke det ut i morgen. Takk for tips!

Anonymous poster hash: c77d7...460

Takk for svar! Beklager at jeg ikke tenkte på døra. Er skyvedør en mulighet?

Anonymous poster hash: 90480...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et sslikt skap du linker til som er der fra før. Jeg har aldri vurdert det du foreslår, men er litt skeptisk, døren vil med sannsynlig møte toalettet hvis jeg henger det på andre siden. Er dessuten litt usikker på om veggen er bred nok. Skal sjekke det ut i morgen. Takk for tips!

Anonymous poster hash: c77d7...460

Kan skap på veggen over toalettet være en løsning for å få mer skapplass?

Gode løsninger for små bad her: http://www.byggmakkerpluss.no/artikkel/355/Drommebad-pa-under-3-m2

Anonymous poster hash: 90480...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et sslikt skap du linker til som er der fra før. Jeg har aldri vurdert det du foreslår, men er litt skeptisk, døren vil med sannsynlig møte toalettet hvis jeg henger det på andre siden. Er dessuten litt usikker på om veggen er bred nok. Skal sjekke det ut i morgen. Takk for tips!

Anonymous poster hash: c77d7...460

Kan hjørneskap være en løsning? (Men da får du kanskje totalt mindre skapplass. Jeg har ikke regnet på det. Dessuten har jeg ikke fått regnet ut hvor mye dette skapet tar av de to veggene=

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80274519/

Anonymous poster hash: 90480...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for masse tips! Jeg har vegghengt toalett med trykknapp på veggen og regulator til varme i gulv, så det er ikke rom til å ha noe over, det ville ikke blitt fint, eventuelt problematisk fordi ting henger i forskjellig høyde.

Jeg vil helst ikke ha åpen hylleløsning, så forsøker å se på alternativer som ikke er for dyre. Blir gjerne dyrt hvis jeg skal få noen til å snekre for meg. Føler også at jeg kan miste litt av det moderne preget som jeg ønsker da.

Har vindu over vaskemaskinen. Har en vegg hvor det potensielt kunne ha hengt, men tror det hadde sett veldig rart ut hvis det henger på motsatt side av vask/toalett og dusj. Skal uansett se på og vurdere i dag, har egentlig ikke tenkt på det. :)

Anonymous poster hash: c77d7...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse tips! Jeg har vegghengt toalett med trykknapp på veggen og regulator til varme i gulv, så det er ikke rom til å ha noe over, det ville ikke blitt fint, eventuelt problematisk fordi ting henger i forskjellig høyde.

Jeg vil helst ikke ha åpen hylleløsning, så forsøker å se på alternativer som ikke er for dyre. Blir gjerne dyrt hvis jeg skal få noen til å snekre for meg. Føler også at jeg kan miste litt av det moderne preget som jeg ønsker da.

Har vindu over vaskemaskinen. Har en vegg hvor det potensielt kunne ha hengt, men tror det hadde sett veldig rart ut hvis det henger på motsatt side av vask/toalett og dusj. Skal uansett se på og vurdere i dag, har egentlig ikke tenkt på det. :)

Anonymous poster hash: c77d7...460

Takk for tilbakemelding :)

Jeg kan ikke forstå at det skulle se rart ut, men så har jeg ikke sett badet heller.

Har du noe annet enn vindu som krever veggplass og evt gulvplass på den veggen? Er det evt en eller flere dører som går innover mot den veggen når du åpner dør/ dørene? Kan du legge ved en tegning av badet med mål på bad og mål på de tingene som er der (inkl vindu og døråpninger og info om dørene går innover eller utover??

Anonymous poster hash: 90480...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse tips! Jeg har vegghengt toalett med trykknapp på veggen og regulator til varme i gulv, så det er ikke rom til å ha noe over, det ville ikke blitt fint, eventuelt problematisk fordi ting henger i forskjellig høyde.

Jeg vil helst ikke ha åpen hylleløsning, så forsøker å se på alternativer som ikke er for dyre. Blir gjerne dyrt hvis jeg skal få noen til å snekre for meg. Føler også at jeg kan miste litt av det moderne preget som jeg ønsker da.

Har vindu over vaskemaskinen. Har en vegg hvor det potensielt kunne ha hengt, men tror det hadde sett veldig rart ut hvis det henger på motsatt side av vask/toalett og dusj. Skal uansett se på og vurdere i dag, har egentlig ikke tenkt på det. :)

Anonymous poster hash: c77d7...460

Mangler du egentlig bare litt ekstra lagringsplass på badet, ettersom du ønsker et skap som har 5 cm større bredde enn det du har i dag, eller ønsker du uansett å fornye skapet?

Dersom lagringsplass er problemet, kunne du jo hengt en løs oppbevarings-sak på innsiden av badedør :)

Vurderer du skap på den andre veggen, er dette et strålende tilbud som jeg ville slått til på :)http://www.finn.no/finn/torget/annonse?v=-98&r=www_bap_object_mlt&finnkode=50065021

Anonymous poster hash: 90480...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler du egentlig bare litt ekstra lagringsplass på badet, ettersom du ønsker et skap som har 5 cm større bredde enn det du har i dag, eller ønsker du uansett å fornye skapet?

Dersom lagringsplass er problemet, kunne du jo hengt en løs oppbevarings-sak på innsiden av badedør :)

Vurderer du skap på den andre veggen, er dette et strålende tilbud som jeg ville slått til på :)http://www.finn.no/finn/torget/annonse?v=-98&r=www_bap_object_mlt&finnkode=50065021

Glem dette. Jeg husket feil angående det du skrev. i HI

Anonymous poster hash: 90480...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...