Gå til innhold

Dele interiørbilder på Instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ting med disse hashtagsene jeg ikke helt har skjønt, kan man søke etter to samtidig? Foreksempel både #bad og #interiør?

Anonymous poster hash: 55eb2...f7c

Nei.

Når man har to hashtagger er det fordi bildet passer inn i flere kategorier (gjelder vel det meste). De som følger deg må klikke på taggene en etter en.

Fordelen med flere hashtagger er at det gjerne blir mer presise beskrivelser av innholdet (jeg gidder aldri å klikke på #stue, for eksempel, da vet jeg at jeg får med masse som ikke passer meg) for de som følger. For de som poster betyr det flere måter å få nye likere/følgere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evans

Det er ingen skam i å ha en hobby! Og vise frem hva du liker og syns er spennende er ikke feil. Tror de aller fleste mennesker er klar over at det er mulig å ha to tanker i hodet samtidig: Man kan være opptatt av interiør, mote eller lignende, og fortsatt ha bena planta på jorda og ha sunne verdier.

At folk kjenner deg igjen tror jeg ikke gjør noe. Du legger jo bare ut bilder av møbler og ting? Du har ikke noe radikalt politisk budskap eller lettkledde bilder - ikke at det trenger å være noe galt i det, men det er vel noe man heller kan bli konfrontert med, enn bilder av møbler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du tenker for mye :) Du sier jo selv at dette er noe som gir deg overskudd og gir deg ellers mye.. Hvorfor ikke? Jeg kobler ihvertfall ikke janteloven når jeg ser instagrambilder av folk som er flinke med interiør.

Kjør på, spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Det skal du ikke være redd for. Jeg elsker interiør og det å få inspirasjon utenom de vanlige interiørbladene. Vurderer faktisk å opprette bruker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en instagramkonto med en del følgere. Ikke kjempe mange, men litt over 1500. Jeg syns det er kjempe flaut hvis noen i familien oppdager det! Hehe. Vet ikke hvorfor, fordi jeg liker å gjøre det. Jeg legger ut litt interiør, mat, hverdag osv. En god blanding altså. Storesøsteren min følger meg på instagram, og jeg blir skikkelig flau hver gang hun "liker" et av bildene mine. Vet ikke hvorfor, det er jo helt idiotisk. Men jeg er som deg ellers veldig privat, så det har nok noe med det å gjøre.



Anonymous poster hash: 1748b...418
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...