Gå til innhold

Vil dere vite kjønn?


flickan

Anbefalte innlegg

Enig! Det må da vel være noen :babyjente: blandt de som er :babysmokk:

Men det får vi vel vite i juli.......

Syns også det er voldsomt mye guttebabyer om dagen - både her på KG og blandt folk jeg kjenner :)

Det dukker vel opp noen rosa jenter etterhvert også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle!

Grattis med både gutter og jenter og sjenerte og "uvisse" babyer :-P

Gleder meg til å høre mer om UL'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått UL 24. mars. Og nå går jo tiden såååå sakte når jeg vet at det er såpass lenge til :sur: Men vi smører oss med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siden jeg har vært på en del UL i forbindelse med forskningsprosjekt nå har jeg samlet bildene i en pdf-fil som jeg tenkte å dele med dere :) Ikke alle bildene er like bra, men veldig artig å følge utviklingen sånn.

Ultralyd

(trykk på "download this file" under linkene midt på siden, tast deretter inn verifiseringskoden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Ilja**, er veldig koselig å se på de synes jeg. Må liksom inn og kikke på de hele tiden.

Sendte fila til søsteren min som bor i Brasil for tiden og spurte om ikke hun synes babyen var fin i 3D. Hun svarte: åh, var det babyen, skjønte ikke helt hva det var må jeg innrømme. Er det hele babyen man ser der?

Jeg: Øh, nei det er bare ansiktet, og den har litt hender og føtter foran så man ser ikke alt.

Jeg som synes det er såååååå åpenbart hva som er hva på alle bildene. :fnise: Må visst en mors kjærlighet til for å forstå skjønnheten i disse bildene noen ganger. :ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid det hjelper med mors kjærlighet heller... :ler: Jeg ser på våre ultralydbilder, og jeg skjønner hva som er hva. Men kan ikke akkurat si at h*n er vakker... Men det er vakkert at det er en frisk unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flickan: Jeg synes også det er greit å se hva som er hva... Både på dine bilder og våre egne. Morsomt å se hvor mye dine bilder likner på de vi har (vi har jo tatt UL'er til nesten samme tid). Vi har ny UL på onsdag og det blir den siste i prosjektet. Betalte dere for 3D'en selv eller fikk dere det på St. Olavs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte dere for 3D'en selv eller fikk dere det på St. Olavs?

Doh! Så 3D-tråden du la ut. Cool åfå 3D på "vanlig-time", da! *håper vi er heldige på onsdag* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ny Ul i dag (uke 24). Nå er kjønnnene på tvillingene mine som følger: en gutt og en sjenert. Forrige gang var det kanskje to gutter. Veldig spennende, dette her. Legen tittet og tittet, men klarte ikke avgjøre hverken i ene eller andre retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ny Ul i dag (uke 24). Nå er kjønnnene på tvillingene mine som følger: en gutt og en sjenert. Forrige gang var det kanskje to gutter. Veldig spennende, dette her. Legen tittet og tittet, men klarte ikke avgjøre hverken i ene eller andre retning.

Så spennende :)

Er jo moro å vite et av kjønnene iallefall, hehe..

Har dere tenkt noe på navn enda eller?

Jeg er veldig glad for at de kunne se hva det var for noe, han var ikke akkurat sjenert kan man si! Så nå har jeg begynt å scrappe noen sider om han. Har jo 7 bilder til sammen, så det er stas :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg er litt misunnelig nå på de som vet kjønn... :sjenert:

Jeg og :sjenert:

*tenke fine tanker om hvor spennende det er å ikke vite også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt misunnelig nå på de som vet kjønn... :sjenert:

Jeg også! Gikk faktisk ut fra UL med en liten skuffa følelse. Selvfølgelig kjempeletta og glad for at ting var bra. Men skuffa over at babyen lå med beina i kryss og ikke ville vise oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er like spennende å ikke vite kjønn, hadde jeg klart å holde meg unna fra å se så ville jeg nok ha gjort det! Men nysjerrigheten lenge leve :ler:

Samtidig så vil vi vite mest mulig om vår lille babis, etter 2 sa og 1 ma så klarte vi nesten ikke vente når det først gikk bra :)

Også er det jo moro å kjøpe masse i blått :rødme:

Kvist Har dere tenkt på å ha en ul utenom, eller vil dere vente med å vite kjønnet?

Pleier man ikke ha en ul igjen rundt uke 36? Eller er det feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har absolutt begynt å finne navn, men alternativene blir bare fler og fler. Mannen er full av ideer. Han finner navn og jeg sier nei, ja eller tja, he he.... Blir det også en jente så er navnet i boks, der blir det oppkalling etter en bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL igjen i dag, og lillegutt kravlet og sparket. Han ligger stort sett i en krøll ser det ut som (har ligget sånn på alle UL'ene...). Dessuten har han hver gang ligget veldig langt nede i magen, og gjemt seg bak skammbeinet. Jeg kjenner ofte at sparkene er sentrert langt nede i magen. Lurer på om han krabber opp snart...

Denne gangen var lillegutt nok en gang forandret fra sist gang: det er tydelig at han begynner å bli stor. Han har litt fett på kroppen også nå. Ansiktet begynner å få babykinn :rødme:

Vi har begynt å gruble på navn... Har overhodet ikke bestemt oss, men har i allefall satt igang prosessen.

Gleder meg til å høre hvilke navn vi ender opp med her inne på terminklubben. Navn er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med ny UL Mirabella. Det er så herlig å se de små i magene :rødme:

Vi har faktisk bestemt navn allerede, en av de få tingene vi har vært helt enig om fra starten. :fnise: Vi skal kalle opp etter besteforeldre.

Om det blir gutt skal han hete Jakob, om det blir jente blir det Marie.

Vi har 2 alternativer også, tilfelle vi føler det "ikke passer" til ungen: Jørgen og Andrea. Også dette er oppkalling etter familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med ultralyd, skulle ønske jeg kunne sett på han hver eneste dag jeg, men før eller siden får jeg jo det, hehe :)

Vi er ikke helt enige i hvilket navn vi skal ha enda, jeg ville gjerne at han skulle hete Lucas, men nå vil jeg ha Philip! Det er ikke mannen heelt enig i. Jentenavnene har vi hatt klare helt fra begynnelsen, men det trengte vi jo ikke :)

Så moro med oppkalling da, skulle ønske vi hadde noen ok navn å oppkalle han etter, men det blir altfor gamle navn for vår del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...