Gå til innhold

Nei vi ønsker ikke kvinnene slik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rart hvordan "ekte kvinner" alltid er ekstremt overvektige i følge feminister.



Anonymous poster hash: 78b9a...5b1
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

Her overkompenseres det med smellfeite damer i en usunn kropp. Dette er heller ikke normale kvinner... Jeg terper videre; Kan du krysse Hardangervidda med sekk? Da har du en fantastisk kropp, samma faen.

Eg skulle lett klart å gå over Hardangervidda med sekk. Men eg er KG-feit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Eg skulle lett klart å gå over Hardangervidda med sekk. Men eg er KG-feit

KG-feit eller HerregudViErStolteAvKroppenVårOgSpringerTilMediaMedDet-feit?

Igjen, kommer du deg over vidda med sekk er du innafor.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan "ekte kvinner" alltid er ekstremt overvektige i følge feminister. Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

Er de? Det står at de har tatt bilder av kvinner i alle fasonger.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Dere skjønner ikke at man må vise ytterpunktene for å nå frem med budskapet sitt da? Poenget er ikke at man absolutt må være overvektig, men at vi kommer i forskjellige størrelser men det er bare en som vises i media.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hvordan "ekte kvinner" alltid er ekstremt overvektige i følge feminister.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

Hvor står det at feminister mener dette? Alle kvinner er ekte kvinner.

Anonymous poster hash: 29dbc...bd8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

KG-feit eller HerregudViErStolteAvKroppenVårOgSpringerTilMediaMedDet-feit?

Igjen, kommer du deg over vidda med sekk er du innafor.

KG-feit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Smellfeite er ikke sexy. Det er bare synd at noen ødelegger kroppen sin sånn (så lenge det ikke er en sykdom som gjør de sånn) istedenfor å leve sunt og aktivt. Sjokolade, øl, brus og litt feit mat av og til er ikke noe problem så lenge man trener. Men folk må være så forbanna late.

Kvinner med litt fett på kroppen er ikke smellfeite. De kan være like sexy som slanke. Former er jo bare sykt sexy. Er jo normalt at kvinner får litt fett på magen og låra?

Å være normalvektig er det beste så klart.

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at feminister mener dette? Alle kvinner er ekte kvinner.

Anonymous poster hash: 29dbc...bd8

Det slår meg at når feminister skal vise til "ekte" eller "normale" kvinner, så er det alltid noen grovt overvektige slik som i artikkelen. Det går visst ikke an å være veltrent og normal/ekte.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg at når feminister skal vise til "ekte" eller "normale" kvinner, så er det alltid noen grovt overvektige slik som i artikkelen. Det går visst ikke an å være veltrent og normal/ekte.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

Åja, dersom det stemmer er det jo helt tragisk.

Anonymous poster hash: 29dbc...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Smellfeite er ikke sexy. Det er bare synd at noen ødelegger kroppen sin sånn (så lenge det ikke er en sykdom som gjør de sånn) istedenfor å leve sunt og aktivt. Sjokolade, øl, brus og litt feit mat av og til er ikke noe problem så lenge man trener. Men folk må være så forbanna late.

Kvinner med litt fett på kroppen er ikke smellfeite. De kan være like sexy som slanke. Former er jo bare sykt sexy. Er jo normalt at kvinner får litt fett på magen og låra.

Å være normalvektig er det beste så klart.

Å herregud så mange kvinner som ikke forstår dette... Enten så er de ribbevegger, eller så er de på fornavn med folka på McDonalds.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Det slår meg at når feminister skal vise til "ekte" eller "normale" kvinner, så er det alltid noen grovt overvektige slik som i artikkelen. Det går visst ikke an å være veltrent og normal/ekte.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

Sant. Det bør ikke være normalt å være sykelig overvektig. Det er ikke sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det slår meg at når feminister skal vise til "ekte" eller "normale" kvinner, så er det alltid noen grovt overvektige slik som i artikkelen. Det går visst ikke an å være veltrent og normal/ekte.

Anonymous poster hash: 78b9a...5b1

For meg er ekte/normale kvinner de som er uten botox , silikon og annen kirurgiske inngrep. Har ikke noe med om hun er tykk eller tynn.

Anonymous poster hash: 9026d...21f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle lett klart å gå over Hardangervidda med sekk. Men eg er KG-feit

KG-feit eller ikke.

Du er smellsexy! Puppene dine er fantastiske og hvordan ryggen din går over til rumpa er bare helt fantastisk. Du er så nydelig, Stjerner.

Anonymous poster hash: 74bea...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG-feit eller ikke.

Du er smellsexy! Puppene dine er fantastiske og hvordan ryggen din går over til rumpa er bare helt fantastisk. Du er så nydelig, Stjerner.

Anonymous poster hash: 74bea...2e7

Shhhhhh!!! Ikke oppmuntre henne! Da blir vi aldri kvitt henne og nynorsken hennes!

Anonymous poster hash: 52bc9...f7f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var mange flotte damer der synes jeg. Både tynne,midtimellom og store damer/menn kan være fint - det er min mening. Det viktigste er at man er fornøyd med seg selv og har og evt. har en partner som er fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

KG-feit eller ikke.

Du er smellsexy! Puppene dine er fantastiske og hvordan ryggen din går over til rumpa er bare helt fantastisk. Du er så nydelig, Stjerner.

Anonymous poster hash: 74bea...2e7

WTF!?

Kven er du? Gje deg til kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker kvinnene i artikkelen er modige, som våger å være med på dette, når de vet at det vil komme masse kommentarer som i hovedinnlegget.

ting de sikkert har hørt mange, mange ganger før.

det å komme med negative kommenterer til andres kropper, samme hvordan de måtte se ut, er en slik enkel måte å tråkke på folk på.

jeg vet ikke.. jeg tenker på en måte at slike artikler kan bli sånn "kroppsfokus mot kroppsfokus" at det kan virke polariserende, mot sin hensikt, men på den andre siden så tenker jeg at slike artikler er bra, fordi det kan virke balanserende, det skal være plass til alle, også i mediebildet, en skal få være den en er, og føle seg bra nok.

"vakkert" er individuelt, vakkert kan også være mennesker som har mot til å trosse sin egen usikkerhet, skam, å gå ut i verden og si "dette er meg", mennesker som har styrke til å vise seg sårbare, i en verden der veldig mange er ute etter å tråkke på en. det er vel først og fremst det jeg ser i disse bildene, og det jeg leser ut av artikkelen.

ts har selvfølgelig rett til å mene det h*n vil, men jeg vil absolutt ha så mange som mulig av slike mennesker- kvinner og menn- i verden. slike kvaliteter gjør verden til et vakrere sted.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Shhhhhh!!! Ikke oppmuntre henne! Da blir vi aldri kvitt henne og nynorsken hennes!

Anonymous poster hash: 52bc9...f7f

Hahhaha! Der tek du skammeleg feil. Når du skriv det du nett gjorde så gjev du meg driv!

I ♡ Nynorsk!

edit:skrivefeil

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...