Gå til innhold

Ufotogene menneskers klubb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme her. ser gyselig ut på bilder. rett og slett feit i trynet. ikke det jeg ser i speilet, men hva som er sant eller ikke vet jeg ikke. sikkert bildene:-(



Anonymous poster hash: b7869...55d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn! Får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn i det virkelige liv, men når jeg blir tatt portrettbilde av ser jeg faktisk ut som en mann.. Går faktisk og gruer meg til vi skal ta studentbevis-bilder nå når skolen starter, fordi jeg regner med bildet blir like stygt som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører kanskje hjemme her jeg også. Har opplevd to ganger at jeg måtte ta skolofotografering om igjen fordi jeg så så snålt ut. Ikke morsomt å stå i kø for å få utdelt bildene og når det er min tur og utdeleren leter fram mitt bilde i bunken så kvekker det et forskrekket "oi!" fra han (men det hadde kanskje vært verre om han hadde sagt "her var du jammen lik deg", strengt tatt)

Men etter 12-13 år sammen med en fotointeressert mann hender det faktisk nå at det blir tatt bilder av meg som ser vettuge ut, ja - det eksisterer sågar fine bilder av meg (ikke mange!). Så mulig jeg ikke er så stygg likevel.

Anonymous poster hash: 0103e...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn her!

Jeg HATER når venninner skal ta selfies med meg, jeg ser ut som om jeg har kvadruppelhake. Har veldig høye kinnbein som kan få meg til å se ut som jeg har klumptryne om jeg ikke står riktig :P

De beste bildene av meg er gjerne de jeg ikke er klar over blir tatt.

Gjør meg alltid til når jeg vet det blir tatt bilder, bedre å bli stygg med vilje enn å prøve å være pen men feile miserabelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også melde meg inn her. Mitt problem er ikke foto generelt, men det funker ikke når andre folk tar bilde. Tar jeg bilde selv blir det helt greit. Lurer på om jeg får småpanikk av andre med kamera eller noe sånt 😝😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som leste "UFO togene" her?



Anonymous poster hash: 17b68...03b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Kvalifisert og sporenstreks innmeldt. Har en lei tendens til å se ut som sjefs-Gremlinen når jeg blir fotografert. Tennene ser ut som en berg-og-dal-bane, håret ville ha gjort en eldre Einstein misunnelig, og det ene øyet får plutselig et akutt tilfelle av droopy eye i det et kamera er i nærheten. Men som pappa sier "I det minste har du i allefall personlig sjarm". Jadah! Det hjelper jo særlig mye ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mye oppmerksomhet i det virkelige liv, eller hva jeg skal si, og jeg synes ikke selv jeg er stygg. Ikke superpen heller, men så stygg som bilder av meg viser, ærlig talt..................... ingen er så heslig.

Ufotogen, thats me.



Anonymous poster hash: 59ad0...c10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva med oss med motsatt problem? Det er ikke noe særlig når nettdaten sitt ansikt alltid er preget av skuffelse når en møtes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn. Riktignok har jeg aldri vært i nærheten av å være skjønnhetsdronningemne, men bilder av meg er 98% katastrofe. Jeg ser rett og slett åndssvak ut så snart kameraet fanger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Dette er klubben for meg. ^^

Det er også grunnen til at jeg ikke har profilbilde på Fb. Gidder ikke ta 1000 selfies bare for å godkjenne ett. Under tvil. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er klubben for meg. ^^

Det er også grunnen til at jeg ikke har profilbilde på Fb. Gidder ikke ta 1000 selfies bare for å godkjenne ett. Under tvil. :glare:

:) Selfies er faktisk en god måte å lære seg hvilke vinkler man skal posere fra, hvordan man skal smile osv, samt å få venner til å ta bilder. Å finne ut hva som funker for deg. Da kan man f.eks sile ut et par også gjør man det på samme måte neste gang man blir tatt bilde av. Å f.eks sitte med beina i kryss gjør at man ser litt slankere ut, Å ikke bli tatt bilde av rett forfra gjør at ansiktet ikke ser så rundt ut og kinnbeina kommer fram. Å rette ryggen, strekke ut halsen litt og heve haka ørlite gjør at overkroppen og halsen kommer til sin rett samt at man kan se slankere ur. De fleste kan nok se bedre ut enn de tror hvis de sitter, smiler og har ansikter i riktig vinkel. ;)

Syns denne videoen er ganske bra selv om den er laget for portretter og dama er litt cheesy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

:) Selfies er faktisk en god måte å lære seg hvilke vinkler man skal posere fra, hvordan man skal smile osv, samt å få venner til å ta bilder. Å finne ut hva som funker for deg. Da kan man f.eks sile ut et par også gjør man det på samme måte neste gang man blir tatt bilde av. Å f.eks sitte med beina i kryss gjør at man ser litt slankere ut, Å ikke bli tatt bilde av rett forfra gjør at ansiktet ikke ser så rundt ut og kinnbeina kommer fram. Å rette ryggen, strekke ut halsen litt og heve haka ørlite gjør at overkroppen og halsen kommer til sin rett samt at man kan se slankere ur. De fleste kan nok se bedre ut enn de tror hvis de sitter, smiler og har ansikter i riktig vinkel. ;)

Syns denne videoen er ganske bra selv om den er laget for portretter og dama er litt cheesy.

Skulle den videoen blitt bra måtte de brukt ei noe under snittet dame, og ikke ei som alle umiddelbart ser er pen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffekrus

:) Selfies er faktisk en god måte å lære seg hvilke vinkler man skal posere fra, hvordan man skal smile osv, samt å få venner til å ta bilder. Å finne ut hva som funker for deg. Da kan man f.eks sile ut et par også gjør man det på samme måte neste gang man blir tatt bilde av. Å f.eks sitte med beina i kryss gjør at man ser litt slankere ut, Å ikke bli tatt bilde av rett forfra gjør at ansiktet ikke ser så rundt ut og kinnbeina kommer fram. Å rette ryggen, strekke ut halsen litt og heve haka ørlite gjør at overkroppen og halsen kommer til sin rett samt at man kan se slankere ur. De fleste kan nok se bedre ut enn de tror hvis de sitter, smiler og har ansikter i riktig vinkel. ;)

Syns denne videoen er ganske bra selv om den er laget for portretter og dama er litt cheesy.

Takker for tipsene. Jeg har dessverre ingen kontroll over andres hyppige knipsing i uforvarende øyeblikk. Det verste er når folk legger disse bildene ut på fb.

Noen ganger lurer jeg på om de vil meg vondt. :glare:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Selfies er faktisk en god måte å lære seg hvilke vinkler man skal posere fra, hvordan man skal smile osv, samt å få venner til å ta bilder. Å finne ut hva som funker for deg. Da kan man f.eks sile ut et par også gjør man det på samme måte neste gang man blir tatt bilde av.

Beklager, men nei, dette har jeg selvsagt prøvd siden jeg ikke er fotogen, Det hjelper ikke ufotogene, det hjelper dog de som er fotogene fra før :P Seriøst, det blir ikke bra uansett....

Anonymous poster hash: 1af87...835

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hear ya! Tilhører selv denne engere krets mennesker hvis utseende blir forvandlet til det verre på bilder. Som deg har jeg også vært vant til mye oppmerksomher fra det annet kjønn men når jeg får se bilder av meg selv så får jeg litt sånn shallow hal-feeling... Liksom at de ser noe annet enn virkelighten, at mannen min sier jeg er deilig og nydelig men faktum er at han er "blind" for realitetene bare... uff- facebook-eksponering er et stress i så måte ja. jeg har funnet en vei ut av uføret; ta selfie men sett kameraet litt unna så folk ikke ser at du tar selv. på min mob er det selvutløser som tar bilde når jeg sier cheese, så da er det bare å sette fra seg moben og smile ;) Har stor fotoangst men når man tar bildet selv så er det bedre. knips 30 slike så er sikkert et par bra ;)

Anonymous poster hash: 9a4bd...89b

Akkurat sånn har jeg det også!

Hatt det sånn i alle år.

Har hatt mange beundrere og prøver å la meg bli påvirket, men jeg venter bare på å bli avslørt...:P "FYFAEDER, hun var ikke pen likevel".... :s

Anonymous poster hash: 1af87...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle den videoen blitt bra måtte de brukt ei noe under snittet dame, og ikke ei som alle umiddelbart ser er pen...

Det å ta seg bra ut på bilder har ikke så mye med det å være pen å gjøre, men å være pen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipsene. Jeg har dessverre ingen kontroll over andres hyppige knipsing i uforvarende øyeblikk. Det verste er når folk legger disse bildene ut på fb.

Noen ganger lurer jeg på om de vil meg vondt. :glare:;)

Det kan du selvsagt få fjernet eller rapportert. Andre har ikke lov til å legge ut bilder av deg uten ditt samtykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Selfies er faktisk en god måte å lære seg hvilke vinkler man skal posere fra, hvordan man skal smile osv, samt å få venner til å ta bilder. Å finne ut hva som funker for deg. Da kan man f.eks sile ut et par også gjør man det på samme måte neste gang man blir tatt bilde av. Å f.eks sitte med beina i kryss gjør at man ser litt slankere ut, Å ikke bli tatt bilde av rett forfra gjør at ansiktet ikke ser så rundt ut og kinnbeina kommer fram. Å rette ryggen, strekke ut halsen litt og heve haka ørlite gjør at overkroppen og halsen kommer til sin rett samt at man kan se slankere ur. De fleste kan nok se bedre ut enn de tror hvis de sitter, smiler og har ansikter i riktig vinkel. ;)

Syns denne videoen er ganske bra selv om den er laget for portretter og dama er litt cheesy.

På tide med et gjensyn med ærlige klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...