Gå til innhold

Mennesker som ikke vaksinerer barna sine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ooooh, we got a freak, people!

Finn skikkelig forskning da, kom igjen, prøv, pliiiiis!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mor er ikke vaksinert og lever i beste velgående. Selv ser jeg ikke logikken i å injisere barnet sitt med celler og cellefragmenter fra ymse dyreorganer, celler eller cellefragmenter fra aborterte fostere samt tungmetaller som kvikksølv, kadmium, alumiunium, fluor, og formaldehyd/formalin, frostvæske og andre løsemidler, antibiotika, planteoljer, MSG, squalen, m.m. Helsefremmende å injisere tungmetaller rett inn i et barns blodomløp?

Om vaksinasjon og barnehelse, litt av all den info som finnes -

http://www.thehealthyhomeeconomist.com/survey-results-are-unvaccinated-children-healthier/

http://www.vaccineinjury.info/vaccinations-in-general/health-unvaccinated-children/survey-results-illnesses.html

http://www.vaccineinjury.info/

http://www.whale.to/vaccines/diseases.html

Her var det mye å ta tak i.... Det har ikke vært brukt tungmetaller i vaksiner i norge siden 1997.

Videre oppfordrer jeg til å tilegne seg kunnskap om vaksiner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor er ikke vaksinert og lever i beste velgående. Selv ser jeg ikke logikken i å injisere barnet sitt med celler og cellefragmenter fra ymse dyreorganer, celler eller cellefragmenter fra aborterte fostere samt tungmetaller som kvikksølv, kadmium, alumiunium, fluor, og formaldehyd/formalin, frostvæske og andre løsemidler, antibiotika, planteoljer, MSG, squalen, m.m. Helsefremmende å injisere tungmetaller rett inn i et barns blodomløp?

Om vaksinasjon og barnehelse, litt av all den info som finnes -

http://www.thehealthyhomeeconomist.com/survey-results-are-unvaccinated-children-healthier/ http://www.vaccineinjury.info/vaccinations-in-general/health-unvaccinated-children/survey-results-illnesses.htmlhttp://www.vaccineinjury.info/http://www.whale.to/vaccines/diseases.html

Hvis dette er kunnskapsnivået ditt, så foreslår jeg at du setter deg på skolebenken til du ser at det du skriver her ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Anonymous poster hash: c1759...4fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hvis dette er kunnskapsnivået ditt, så foreslår jeg at du setter deg på skolebenken til du ser at det du skriver her ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Anonymous poster hash: c1759...4fe

Førskolebenken i så fall.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevaksinene var obligatorisk her, men den svineifluensavaksinen turte vi ikke å røre, nei. Der gikk det for kjapt i svingene.

Der går alltid for kjapt i svingene når det gjelder sesonginfluensavaksiner. På grunn av at viruset muterer så raskt har man ikke tid til å teste ut selve viruskomponenten på noen millioner først. Dette er ikke noe spesielt for svineinfluensavaksinen, slik er det hver sesong. Det var spesielt for svineinfluensaen var at det var en mer potent virus-stamme som tok livet av unge mennesker, så man kunne ikke ta sjansen på å la det skure. De få som beklageligvis fikk komplikasjoner (narkolepsi), ville ikke dukket opp om man testet vaksinen på noen tusen. Anonymous poster hash: 1bb65...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der går alltid for kjapt i svingene når det gjelder sesonginfluensavaksiner. På grunn av at viruset muterer så raskt har man ikke tid til å teste ut selve viruskomponenten på noen millioner først. Dette er ikke noe spesielt for svineinfluensavaksinen, slik er det hver sesong. Det var spesielt for svineinfluensaen var at det var en mer potent virus-stamme som tok livet av unge mennesker, så man kunne ikke ta sjansen på å la det skure. De få som beklageligvis fikk komplikasjoner (narkolepsi), ville ikke dukket opp om man testet vaksinen på noen tusen. Anonymous poster hash: 1bb65...0c6

Men selve brygget og produksjonsmetodene er jo grundig testet ut. Det eneste som varierer fra år til år er virusstammen man vaksinerer mot. Vaksiner er noe av det mest gjennomtesta man kan tenke seg. Særlig influensavaksiner. Og som du jo sier, denne virusstammen drepte unge mennesker. Hadde det vært bedre å bytte ut den håndfullen med vaksinerte som fikk narkolepsi, med 10 ganger flere som måtte legges i respirator for å berge livet, samt like mange døde? Det var jo faktisk unge folk som døde av denne influensavarianten. Og det ville sannsynligvis vært langt flere om det ikke var for vaksineringen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selve brygget og produksjonsmetodene er jo grundig testet ut. Det eneste som varierer fra år til år er virusstammen man vaksinerer mot. Vaksiner er noe av det mest gjennomtesta man kan tenke seg. Særlig influensavaksiner. Og som du jo sier, denne virusstammen drepte unge mennesker. Hadde det vært bedre å bytte ut den håndfullen med vaksinerte som fikk narkolepsi, med 10 ganger flere som måtte legges i respirator for å berge livet, samt like mange døde? Det var jo faktisk unge folk som døde av denne influensavarianten. Og det ville sannsynligvis vært langt flere om det ikke var for vaksineringen.

Jeg er helt enig med deg. Det er det uthevede jeg kalte for "viruskomponenten ". Anonymous poster hash: 1bb65...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er viktig å ta vaksinene sine, men jeg har aldri vaksinert meg mot infuensa, og kommer nok heller aldri til å gjøre det (med mindre det blir HELT nødvendig). Har kun hatt influensa én gang, og det er jeg ganske sikker på at var svineinfluensa (det var i de tider, og jeg har aldri vært så syk i hele mitt liv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er viktig å ta vaksinene sine, men jeg har aldri vaksinert meg mot infuensa, og kommer nok heller aldri til å gjøre det (med mindre det blir HELT nødvendig). Har kun hatt influensa én gang, og det er jeg ganske sikker på at var svineinfluensa (det var i de tider, og jeg har aldri vært så syk i hele mitt liv).

Sesonginfluensavaksine er ikke anbefalt for friske voksne mennesker.

Anonymous poster hash: c1759...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesonginfluensavaksine er ikke anbefalt for friske voksne mennesker.

Anonymous poster hash: c1759...4fe

Nå tenkte jeg mer på svineinfluensa osv. Jeg er glad jeg ikke tok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at de to menneskene i risikogruppene har fått vaksinen da! Man må faktisk ta ansvar for seg selv.

Hentet fra http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Her-far-du-svar-pa-det-du-lurer-pa-om-arets-influensa-7081986.html

Hvis jeg er ung og sprek, bør jeg da vaksinere meg?

Svar: For unge, friske mennesker vil gjennomgått influensa ofte gi en god beskyttelse i flere år mot senere smitte av det samme viruset, samt nært beslektede stammer av det. Influensavaksine er derfor ikke spesielt anbefalt til friske yngre, men det er ikke skadelig å ta vaksinen. De som lever tett innpå, eller jobber med mennesker i risikogruppene, kan vurdere å ta vaksinen for å unngå å smitte disse.

Med andre ord, det gjør ingenting om at jeg blir syk.

Men hva om denne utsatte personen ikke tåler vaksinen, som jo ofte er tilfellet. Skal denne personen ligge i isolat for resten av livet da? Du burde lese deg opp på gruppeimmunitet.

Anonymous poster hash: 00e4a...dd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen har sjekket masse han! er bare uheldig når det kommer til luftveis infeksjoner.

Jeg også! Men...

Så ender det ofte opp som lungebetennelse enten bakteriell eller virus infeksjon hos meg..

jeg er astmatiker, så jeg er innenfor risikogruppen, som bør ta influensa vaksinen, men jeg er allergisk mot stoffene i vaksinen, så da får jeg ikke lov :fnise:

Ellers har man det bare bra og jeg blir syk kanskje annenhvert år, trodde jeg hadde en kraftig influensa i mai ifjor, men det var kyssesyka toppet med kraftig lungebetennelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjenner ei hippie dame. Hun er sterk motstander av vaksiner. Hun har alltid likt å gå mot mainstreamen. Vell det er takket være alle oss som vaksinere barna våre at se som ikke er vaksinert ikke blir syke. Vi er med på å holde slike farlige sykdommer borte. Slutter folk å følge barnevaksinasjons programmet vil mange av barnesykdommer komme tilbake.

Anonymous poster hash: 544ee...79a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det ikke vært for at det gikk ut over ungene deres, og ikke dem selv, så ville jeg ikke tatt det så tungt..... Men kanskje de kan bli opinionsdannere senere, når et tilstrekkelig høyt antall uvaksinerte barn av velstående antivaxere har dødd unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at det gikk ut over ungene deres, og ikke dem selv, så ville jeg ikke tatt det så tungt..... Men kanskje de kan bli opinionsdannere senere, når et tilstrekkelig høyt antall uvaksinerte barn av velstående antivaxere har dødd unødvendig.

Men det spørs nå ikke at når de er blitt scientologer hele gjengen som påstår det var aliens som beskyttet dem for de fæle sykdommene, at de snakker varmt for å la vær å vaksinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at det gikk ut over ungene deres, og ikke dem selv, så ville jeg ikke tatt det så tungt..... Men kanskje de kan bli opinionsdannere senere, når et tilstrekkelig høyt antall uvaksinerte barn av velstående antivaxere har dødd unødvendig.

Enda verre er det når det går utover andres barn, noe det til en viss grad også gjør. Det er disse som er ansvarlige for at slike virus overlever i befolkningen og treffer de mest sårbare barna. Men jeg er enig, de er nødt til å ta til fornuft til slutt, selv om jeg tror det blir verre før det blir bedre.

Anonymous poster hash: 4add3...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...