Gå til innhold

Er i tyveårene og leser Hjemmet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser ikke blader selv, men syns hjemmet er kjerring. Min mening. Leser heller consume enn hjemmet, men bruker heller penga på vin enn blader for å si det sånn. Leser ikke sjå og høyr, det er for mindre intelligente.

Fin Freudian slip ;)

Og er det så intelligent å bruker penger på vin, da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmet er hvertfall bedre enn moteblader (Costume etc), og Se&Hør er virkelig så fordummende at jeg føler Nordbysenteret, rulletobakk og campingliv roper på meg bare jeg leser forsiden mens jeg står i kø på matbutikken.

Jeg har av ukjente grunner abonnert på Kamille, fordi det virket som et greit blad (mix av mote, reportasjer, reiseliv, matoppskrifter etc). Men etter fem-seks blader så ser man jo at bladene er helt like.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Fin Freudian slip ;)

Og er det så intelligent å bruker penger på vin, da? ;)

Autocorrect, skulle stå costume.

Det med vinen var en spøk, men det var visst vanskelig å forstå skjønner jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autocorrect, skulle stå costume.

Det med vinen var en spøk, men det var visst vanskelig å forstå skjønner jeg....

Hva tror du ;) betyr, da? Og selvsagt skjønte jeg at det skulle stå Costume. Nettopp derfor var det så festlig med consume ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du ;) betyr, da? Og selvsagt skjønte jeg at det skulle stå Costume. Nettopp derfor var det så festlig med consume ...

Jeg digga også den autocorrecten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også leser gjerne Hjemmet, Allers, Familien ol. Jeg kjøper de ikke selv, men om jeg kommer over noen så leser jeg de. Det har jeg gjort siden jeg var tenåring. Nå jobber jeg på et sykehjem og leser gjerne disse bladene for pasientene ;)



Anonymous poster hash: 38667...4ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag, mann - økseskaftsvar.

Med teskje: Hva er det med Hjemmet som gjør at du kaller det et kjerringblad? Da kan jeg si at andre "hippe" blader må være beregnet på undermålere med meget snevre interesser, klær, klær, klær, sminke, sminke, sminke. Ikke mye intellektuelt over det. For ikke å snakke om sladreblader som Se og hør, Her og nå og hva de nå heter.

Jeg kjøper så godt som aldri ukeblader selv. Jeg spør å få kryssordbilagene av folk jeg kjenner som kjøper "kjerringblader". Da kan man da få brynt hjernen litt.

Det er ikke slik at det ikke finnes noe annet enn Hjemmet eller moteblader da.. Jeg må innrømme at jeg synes Hjemmet er et kjerringblad og at artiklene faktisk er irriterende.

Jeg leser Aftenposten Innsikt eller kulturmagasinet deres. A-magasinet og D2 er også ok.

Edit: andre må lese hva de vil da selvfølgelig. :) Jeg hadde aldri tenkt over det om jeg hadde sett noen lese det. Jeg vil bare slippe å lese det selv.

Legger derimot merke til det om folk kjøper Se og Hør, men det gjelder alle aldre.

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også. Rapper mamma sine. Men bare for å lese de 'fra virkeligheten' historiene :fnise:

Omg! Elsker de og kontaktanonsene! Jeg jobbet et sted som abonnere på Hjemmet( det er mitt alibi), vi lo så vi gråt på pauserommet av de kontaktanonsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...