Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke modell opp når jeg skriver inn reg. nr til bilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen nettsteder som selger dekk og felg har denne tjenesten at du skriver inn reg nr til bilen, også kommer modell og slik opp. Har også denne funksjonen hos en venn av meg der man må registrere seg for å få parkere. På min forrige bil kom modell og diverse alltid opp da, men etter at jeg kjøpte en ny (bruktbil) så funker ikke denne tjenesten. Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 01da6...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du benyttet vegvesnets søkemotor til dette eller bare butikker? Om siste er jo svaret selvsagt at butikken har informasjon om din bil registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du benyttet vegvesnets søkemotor til dette eller bare butikker? Om siste er jo svaret selvsagt at butikken har informasjon om din bil registrert.

Det er ikke bare hos den aktuelle butikken informasjon om bilen ikke finnes.

Når jeg parkerer hos vennen min må jeg på en skjerm plotte inn reg nr på bilen min og velge hvor lenge jeg skal stå parkert der. Da må jeg bekrefte etter å ha plottet inn reg nr at dette er min bil.. Da står det "Er dette din bil; biltype og farge". Min forrige bil kom opp, men når jeg registrerer den nye bilen min så er alle feltene som biltype og farge blanke. Det har ikke noe å si for parkeringen, men jeg stusser jo. Er det noe feil med registreringen hos biltilsynet, er den importert, falske skilter? Osv. Og nei, jeg har ikke så mye peiling på bil.. Hehe.

Anonymous poster hash: 01da6...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...