Gå til innhold

spørsmål på oppkjøringen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, skal snart ha oppkjøring, hvordan spm fikk dere på deres oppkjøring? :)

Anonymous poster hash: 450fa...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først: hvordan spørsmål...... Hvilke spørsmål mener du helt sikkert.

Jeg fikk spørsmål om hvordan man kan teste om bremsekraftforsterkeren fungerer. Så måtte jeg bare forklare det.

Utenom det spurte sensor kun spørsmål om ting jeg gjorde. "hvorfor stoppet du her" osv.



Anonymous poster hash: fe7a3...736
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt spørsmål var knyttet til lys, kjørelys og instilling på bilen.

Anonymous poster hash: 14f88...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kort nummer 10:

Hva er riktig dekkdimensjon for denne bilen?
-Se i vognkortet
Kontroller at forhjulene på denne bilen har riktig dimensjon
-Visuell kontroll"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: hvordan spørsmål...... Hvilke spørsmål mener du helt sikkert.

Jeg fikk spørsmål om hvordan man kan teste om bremsekraftforsterkeren fungerer. Så måtte jeg bare forklare det.

Utenom det spurte sensor kun spørsmål om ting jeg gjorde. "hvorfor stoppet du her" osv.

Anonymous poster hash: fe7a3...736

Jeg har forstått det slikt at før man starter å kjøre så får man 2 spm elr nå trekke 2 kort med spm som man blr kunne svare på...? :-P

-ts :)

Anonymous poster hash: 450fa...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk spørsmål om å vise hvordan vindusviskerene virket.

Håper jeg får noen slike spm jeg å... kan ikke noe om en bil.... :P

Anonymous poster hash: 450fa...a11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man vite om bremselysene fungerer som dem skal ?

Så jeg måtte rygge veldig tett bort til en eller annen bygning, og trykke ned bremsepedalen. Dermed ser man hvorvidt bremselysene skal lyse opp veggen på den bygningen..



Anonymous poster hash: ae166...fc8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vise hvordan vindusspyleren virket og åpne panseret og vise hvor spylervæske beholderen er :) klarte spørsmålet, men strøk på andre ting på oppkjøringen... så neste oppkjøring fikk jeg spørsmål om vindusviskeren, forskjellige intervaller på dem, hva de var laget av etc. + si litt om setebeltet, hvordan det skulle sitte på etc.

Skriveleif....

Endret av Nicolette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man vite om bremselysene fungerer som dem skal ? Så jeg måtte rygge veldig tett bort til en eller annen bygning, og trykke ned bremsepedalen. Dermed ser man hvorvidt bremselysene skal lyse opp veggen på den bygningen.. Anonymous poster hash: ae166...fc8

jeg fikk det samme, men kunne be sensur gå ut å se på lysene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk det samme, men kunne be sensur gå ut å se på lysene

Når en skal ta BE må en sjekke at alle lysene fungerer uten hjelp av sensor. Det en da gjør er å sette varseltrekanten i spenn mellom setet og bremsepedalen. Mulig det går greit å bruke sensor når det gjelder klasse B, men det er vel uansett greit å vise at en klarer seg selv.

Da jeg tok klasse B (for en god stund siden) fikk jeg i oppgave å kontrollere nivåene og simulere påfylling av olje, spylevæske, bremsevæske og kjølevæske.

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, er det noen ting man bør gjøre før man setter seg inn å kjører med sensor? F.eks sjekke dekkene elr noe sånt? Og hvor mange av dere tok en kjøretime med kjørelærer rett før oppkjøringen?

-ts :)

Anonymous poster hash: 450fa...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, er det noen ting man bør gjøre før man setter seg inn å kjører med sensor? F.eks sjekke dekkene elr noe sånt? Og hvor mange av dere tok en kjøretime med kjørelærer rett før oppkjøringen?

-ts :)

Anonymous poster hash: 450fa...a11

Jeg hadde en kjøretime med kjørelærer dagen før jeg skulle ha oppkjøring, der vi gikk gjennom spørsmålene jeg kunne få, også måtte jeg svare på dem som om det skulle vært oppkjøringen min. Så øvde vi litt på tingene der jeg følte meg usikker :)

Så når jeg skulle ha oppkjøring lærekjørte jeg til der jeg skulle ha den, ca. en halvtimes kjøretur. Jeg sjekket ingenting spesielt på bilen før jeg hadde oppkjøring, hilste pent på sensor, han ba meg sette meg inn i bilen, også fikk jeg lov å trekke et spørsmål, besvare det. Deretter forklarte han hvordan oppkjøringen fungerte, sa at jeg ikke måtte være redd for å spørre underveis, så kunne jeg bare starte og kjøre når jeg var klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøretime før oppkjøringen for å bli litt "varm i trøya". Fikk spm. ala hvordan man kunne se om det var noe galt med airbagen (i konsollet) og hvordan man peiler og fyller olje.. Er noen år siden :) Jeg satt i bilen og ventet før sensor kom, så håndhilste jeg, så startet vi med spørsmålene :) Det går nok bra! Bare kjør så fint og rolig som du kan :) Det gjør faktisk ikke noe om du gjør noen småfeil, sensor er klar over at du er nervøs ;)



Anonymous poster hash: 6a565...53f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende! Jeg er ikke akkurat så flink med bil, kan ikke så mye om dem.. men jeg KAN kjøre :P så er jeg "uheldig" med spørsmålene så klarer jeg neppe å svare på dem.. satsa det ikke har så veldig mye å si for å bestå! :P:)

Anonymous poster hash: 450fa...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Jeg er ikke akkurat så flink med bil, kan ikke så mye om dem.. men jeg KAN kjøre :P så er jeg "uheldig" med spørsmålene så klarer jeg neppe å svare på dem.. satsa det ikke har så veldig mye å si for å bestå! :P:)

Anonymous poster hash: 450fa...a11

Det er nok ikke spørsmålet de legger mest vekt på, nei. Men er nok pluss i boka hvis du vet litt om bilen også, ikke bare hvordan du skal få den til å gå fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sayuri

Fikk spørsmål om hva servo var; hva vil det si å ha servo, og om det negativt eller positivt for kjøreopplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk spørsmål om hva servo var; hva vil det si å ha servo, og om det negativt eller positivt for kjøreopplevelsen.

Kunne du svare på det? :)

Anonymous poster hash: 450fa...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...