Gå til innhold

Trafikkfilm på lakk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det riktig beskrivelse?

Bilen er nyvalget. Men det er lag, spesielt bak og nederste delen av dørene som er mørkt og seigt. Regner med at det er blanding av alt mulig drit. Hvordan får jeg fjernet dette på en måte som ikke ødelegger lakken?

Anonymous poster hash: 20a86...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avfetting, høytrykkspyling, vask, polering og til slutt et lag eller to med voks. Kun kvalitetsprodukter må brukes.

Hvis bilen er helt grusom ville jeg satt den bort til et firma som kan dette. Har du ikke peil selv, kommer du aldri til å få den helt ren.



Anonymous poster hash: 9e3f6...ae9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling nei, derfor spør jeg her. Men det var visst ikke noe vits i, for den får jeg aldri ren.

Har forsøkt lampeolje, og fått det bort. Og skal fortsette med avfetting og en grundig vask.



Anonymous poster hash: 20a86...3d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker lampeolje, så burde du polere bilen din etterpå. Oljen tørker ut lakken, og tørr lakk suger til seg dritt, og bilen blir enda vanskeligere å få ren neste gang. Oljen fjerner i tillegg til dritten, all beskyttelse lakken måtte ha igjen. Derfor er det veldig viktig å gi den en grundig polering og voks etter en slik behandling.



Anonymous poster hash: 9e3f6...ae9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et bilpleieselskap i nærheten? Vent til saltsesongen er over. For 5-600kr får du da vasket, polert og stelt bilen din. Det er en god investering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5-600kr? Det kan umulig være kvalitetsarbeid.....



Anonymous poster hash: 9e3f6...ae9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...