Gå til innhold

Hvorfor jeg hater Coop-kuponger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva og hvor mye du får er avhengig av str på husholdet og hvor mye du bruker coop kortet ditt. Da jeg hadde coop som nærbutikk fikk jeg kuponger hver måned. Etter jeg flyttet så blir kortet sjelden brukt og jeg får sjeldent kuponger.

Har du endret folkeregisteradresse da? Det er den adressen de sendes til, og det går ikke an å endre det.

Anonymous poster hash: 11fec...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du endret folkeregisteradresse da? Det er den adressen de sendes til, og det går ikke an å endre det.

Anonymous poster hash: 11fec...d52

Jepp. Får fortsatt brosjyren, men følger ikke med kuponger lenger. På den første jeg ikke fikk så fulgte det med ett brev om hvorfor. Send e-post så oppdaterer de adressen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok kontakt med Coop en gang og klagde over kupongopplegget. Svaret var, tydelig, men høflig: "Folk bruker det, så pell deg vekk!"... :(

Idiotisk opplegg som kunden sjølsagt betaler for likevel.

Anonymous poster hash: 4912c...fb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Har jobbet i coop i noen år selv, og kjenner meg så igjen i det du skriver :P Særlig det der når du får slengt hele mappa med kuponger i fanget, og det viser seg at kunden bare har kjøpt en eller to av varene...

Stort sett gjør det meg ingenting å hjelpe til med å plukke ut kupongene, dette gjelder jo ofte eldre som ikke har skjønt systemet. Men merker at viljen til å smile og ta fatt på oppgaven uten å mukke er litt mindre, hvis kunden er av den sure typen som ikke svarer eller så mye som enser deg eller ser opp når man sier hei.

Virker rett og slett som om noen ligger litt foran oss andre i tidsregninga, og oppfører seg som om vi som sitter i kassa er roboter og ikke mennesker. For min del er det faktisk avgjørende for å være i stand til å gi god service, at jeg kan kommunisere med kunden. Ingen kunder liker å bli masa på, men hvis ingen svarer når jeg spør hvor mange poser kunden skal ha, må jeg nesten spørre helt til jeg får svar. Dette tar tid hvis kunden står i telefonen og ikke har ofret kassepersonalet et blikk. Tid = kø, kø = irriterte kunder. Samarbeid er tingen sier jeg! ;)



Anonymous poster hash: b1f6a...463
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...