Gå til innhold

Edge of tomorrow (Tom Cruise)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du om den filmen?

Anonymous poster hash: 83bb2...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte den veldig godt :)

Anonymous poster hash: 74f03...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også :) litt Ground Hog Day - stil, og den var underholdende fra start til slutt. Litt humoristisk.

Anonymous poster hash: 83bb2...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se Groundhog Day først. Det er en grei oppvarmingsfilm til denne.

Ja, den er god (1993 filmen også). Irriterende nok er de fleste nyere Tom Cruise (må scientologien bankes ut av ham) filmer irriterende gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se Groundhog Day først. Det er en grei oppvarmingsfilm til denne.

Ja, den er god (1993 filmen også). Irriterende nok er de fleste nyere Tom Cruise (må scientologien bankes ut av ham) filmer irriterende gode.

Jeg synes Ground Hog Day er bedre, på sin måte. Men Bill Murray er jo seg selv i alle filmene, da.

Tom Cruise er en god skuespiller, ja. Synes også han var morsom i Tropic Thunder.

Anonymous poster hash: 83bb2...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Edge of Tomorrow er en dritbra film, men så elsker jeg filmer som aliens invaderer jorda type filmer, er glad i scfi filmer generelt i tillegg så. Men digga konseptet at dagen ble resetta om og om igjen

Men jeg synes også at Tom Cruise er en av de beste skuespillerne som er i Hollywood. Du bør se Oblivion også med Tom Cruise, dritbra film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Ground Hog Day er bedre, på sin måte. Men Bill Murray er jo seg selv i alle filmene, da.

Tom Cruise er en god skuespiller, ja. Synes også han var morsom i Tropic Thunder.

Anonymous poster hash: 83bb2...c03

Groundhog Day er en av mine favorittfilmer nettopp på grunn av Murray. Så ham nettopp i St. Vincent. Det er som du sier, han spiller seg selv, og det er det som er så underholdende. Det var takket være Murray jeg lærte meg ordet "swagger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den. Det er mye humor i den, og det får en til å overse de mest åpenbare hullene i plottet. De fleste av dem er knytta til hele "reset"-premisset, men det er jo der mesteparten av humoren kommer fra, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den godt til tross for noen hull i plottet så var historien spennende og Tom Cruise leverte skuespill av ypperste klasse kvalitet som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske kryptisk til actionfilmer da mange er skikkelig dårlige, MEN denne likte jeg! Spennende konsept og god driv i filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...