Gå til innhold

Frikjent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor det er spilt inn? Alså hvor er location til "Lifjord"?

Anonymous poster hash: 3ac3f...7dc

Årdal og Lærdal.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke søsken er det som har to forskjellige dialekter?

Anonymous poster hash: 3ac3f...7dc

Jeg trodde først sønnen til Eva og hun stavangerdama var søsken, før det gikk opp for meg at de var gift el samboere.

Anonymous poster hash: a667d...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor det er spilt inn? Alså hvor er location til "Lifjord"?

Anonymous poster hash: 3ac3f...7dc

Årdalstangen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vanvittig provoserende hun Eva er.



Anonymous poster hash: b1dfe...7b0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke helt sikker på hva jeg synest om denne serien. Den er så... Sytete? Håper den blir litt mer fengende etter hvert.

Anonymous poster hash: 38ec4...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett to episoder nå, og jeg klarer bare ikke å la meg "rive med". Får ikke sympati for noen av karakteren og det går så seeeint! Forstår heller ikke om det er drama eller krim, for den del. Rare greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Noken som har sett neste vekes episode? Den ligger på tv2sumo, og er så spennande!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken som har sett neste vekes episode? Den ligger på tv2sumo, og er så spennande!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes serien er litt kjedelig, men jeg har sett hver episode fordet. vil bare vite hvem som drepte jenta. jeg tror det var Aksel, broren hans eller kanskje Tonje?! haha. ellers synes jeg det er veldig lite action i serien og at det går veldig treigt fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor mange episoder det er?



Anonymous poster hash: bd1a3...3ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker:

  • High as a kite

Lena_Endre_web.jpg

  • Lena Endre
  • Vignetten

Det jeg ikke liker:

  • Alt annet


Anonymous poster hash: f5b02...ba7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor mange episoder det er?

Anonymous poster hash: bd1a3...3ba

På tv 2 sumo på facebook har de svart 10 :)

Anonymous poster hash: 38ec4...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tv 2 sumo på facebook har de svart 10 :)

Anonymous poster hash: 38ec4...a07

åh-nei. :sur:

drit dårlig - men vil jo vite slutten :daane:

Anonymous poster hash: f5b02...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk dette er en sånn serie hvor vi ikke får vite hvem som drepte... det kommer nok til å bli hengende i lufta.



Anonymous poster hash: d3dde...2ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg tror at morderen er Tonje. Hun har kanskje alltid vært betatt av Aksel, og var sjalu på Karine. Eller så tror jeg faktisk Erik, broren til Aksel kan ha gjort det. Kanskje han også var forelska i Karine f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk dette er en sånn serie hvor vi ikke får vite hvem som drepte... det kommer nok til å bli hengende i lufta.

Anonymous poster hash: d3dde...2ce

Den tanken har jeg tenkt også. Kanskje de holder muligheten åpen for en ny sesong. Ser for meg at vi kommer til å tro Aksel er både skyldig og uskyldig flere ganger før denne serien er slutt.

Anonymous poster hash: bf66a...d1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte den kjempegodt! Gleder meg til neste episode. Plottet virker bra! Gode skuespillere, men henger meg også en del opp i dialektproblematikken.. To søsken som snakker helt forskjellige dialekter, og begge foreldrene snakker hver sine dialekter? Klarer ikke helt tenke at de er vokst opp i Lifjord da, men.. Sånn er det i Norge :P Serien virker svært lovende!

Anonymous poster hash: 1e7c9...253

Jeg kjenner faktisk et søskenpar som snakker forskjellig dialekt. Hun ene hadde en dagmamma med vestlandsdialekt og tilbrakte tydeligvis litt for mye tid med henne som barn, så hun snakker og vestlandsdialekt :laugh: søstra snakker østlandsk, samme med faren.. Moren snakker nordnorsk. Så det kan faktisk skje :P

Jeg synes og det går litt treigt med serien, men synes det er spennende også.. Veldig nysgjerrig på hvem som er morderen. Akkurat nå tenker jeg broren til Aksel, Tonje eller faren til Karine. Håper dette ikke er en sånn serie hvor hvem som er morderen er en cliffhanger til en ny sesong!

Anonymous poster hash: a5965...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt på Tonje.

Har tenkt Aksel, Erik eller faren til Karine.

For både Tonje og faren kan jo at de er skyldige forklare deres urokkelige 'tro' på at Aksel er uskyldig til tross for at alle andre mener noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg tror at morderen er Tonje. Hun har kanskje alltid vært betatt av Aksel, og var sjalu på Karine. Eller så tror jeg faktisk Erik, broren til Aksel kan ha gjort det. Kanskje han også var forelska i Karine f.eks.

Det kom jo frem i en av episodene der Tonje (?) (hun blonde dama aka Synnøve M.L.) at hun spør Aksel hva det var med Karine. Så svarte Aksel: Ja, hva var det med henne og alle de andre. Hvorpå hun blonde spør noe a la om han var sammen med henne bare fordi alle likte henne. Så det er ingen umulig teori det med at broren til Aksel kan ha gjort det.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til Aksel, da? Eller til og med moren til Karine. Ingen er utenfor mistanke :)



Anonymous poster hash: bf66a...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...