Gå til innhold

71 Grader Nord: Kjendis Versjonen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova

De likte visst dårlig at Aylar tok pause, ingen som støttet henne. Er det noen som vet hva slags sykdom hun har? Det har vært snakk om at hun sliter med noe, men har ikke fått med meg hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer også på hva slags sykdom hun skal ha.

Skjønner godt at de andre pushet henne videre. De dyttet tross alt sykkel med tilhenger opp for henne nesten hele veien, så da syns jeg det er dårlig at hun krever en pause.

Sliter man så voldsomt med fysiske utfordringer, så burde man takke nei til slike program.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De likte visst dårlig at Aylar tok pause, ingen som støttet henne. Er det noen som vet hva slags sykdom hun har? Det har vært snakk om at hun sliter med noe, men har ikke fått med meg hva.

Synes jeg leste at det var revmatisme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med noen av dere andre i denne tråden at Aylar i utgangspunktet ikke burde vært med i 71 grader nord og at hun burde se egne begrensninger og hvordan dette påvirker gruppa. Jeg hadde selv sikkert blitt sliten og lei av å høre på klaging, men jeg synes hun skal ha creds for at hun gjennomfører og faktisk pusher seg selv såpass mye.

Geir på det andre laget sakket også ned gruppe, men jeg synes lagkameratene hans håndterte det litt anderleds. De bar blant annet store deler av veien sekken hans. Aylars lagkamertar derimot synes jeg i stor grad latterliggjør henne. Kommentarer direkte til henne som for eksempel "du har lavere smerteterskel enn oss andre, du må pushe deg selv mer" eller noe i den dur, like etter at de har gått i over 20 timer og Aylar nærmest kollapset i mål. Det synes jeg er unødvendig. Aylar har nok et mye dårligere utganspunkt enn de andre (i dårligere form), og vil dermed selvfølgelig bli fortere sliten. Det betyr ikke nødvendigvis at hun har en lavere smerteterskel. Gruppa er flinke til å pushe henne og heie, men disse kommentarene og latterliggjøringen synes jeg er unødvendig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at noen synes det er litt bittert at de ikke fikk sove i fjellveggen. Men herregud, alle hadde faktisk like stor sjanse.



Anonymous poster hash: 71a37...dfd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bitre de var over at Aylar fikk frikort. Hun Hilde som hjalp henne å dytte oppover, angra på at hun gjorde det siden Aylar fikk frikortet. Så kjære deg Hilde. Aylar hadde fått det frikortet uansett om du hadde hjelpt henne eller ikke :klaske:

Syns Aylar får mye pepper. De fleste som er med er jo også skiløpere/idrettsstjerner. Så det er jo ikke rart de er mye sterkere fysisk en Aylar!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aylar er en skam. Hun er uforskammet, frekk, sutrete og lat. At de gidder og orker. Det er flere der som ikke veier så mye og som likevel bærer sin del så det blir bare for dumt. Hun syter sånn også. Jeg hadde ikke orket trynet hennes en halvtime engang.

Anonymous poster hash: b95bf...2dd

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bitre de var over at Aylar fikk frikort. Hun Hilde som hjalp henne å dytte oppover, angra på at hun gjorde det siden Aylar fikk frikortet. Så kjære deg Hilde. Aylar hadde fått det frikortet uansett om du hadde hjelpt henne eller ikke :klaske:

Syns Aylar får mye pepper. De fleste som er med er jo også skiløpere/idrettsstjerner. Så det er jo ikke rart de er mye sterkere fysisk en Aylar!

Jeg fikk ikke sett dagens episode. Hvorfor fikk hun frikort? Og hva vil det si? Hva ble hun fritatt fra?

Anonymous poster hash: 73017...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett dagens episode. Hvorfor fikk hun frikort? Og hva vil det si? Hva ble hun fritatt fra?

Anonymous poster hash: 73017...b87

To stykker fikk muligheten til å sove i en dobbeltseng som var festet til fjellveggen. I tillegg fikk de frikort. De trakk lodd, og en av de ble Aylar. Frikort vil si at hun slipper å ryke den uken.

Anonymous poster hash: 71a37...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Syns at Aylar kunne nemlig vist litt takknemlighet pga all hjelpen hun har fått underveis, og gikk fra seg det frikortet!

Det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt måten Aylar takler det hele hvertfall jeg reagerer på.

Geir Schau var også en del fysisk svakere enn de andre - muligens pga. dårlig kne men uansett så sinket han laget. De andre bar mye for han og han var positiv og blid hele tiden og takket de som hjalp han .

Aylar virker som om hun mener gutta burde være gentlemen og bære alt for henne - da er hun nok litt på feil sted. Hun virkeri det hele tatt ikke å være veldig takknemlig for den hjelpen og støtten hun får.

Hun har vel også sinket laget ved å være treg til å pakke o.l. - de er jo hvertfall et område hun burde ha skjerpet seg på og ikke senket laget der hvor ikke fysikken har noe å si.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alle VM og OL medaljer som er med i dette programmet så må jeg si jeg er imponert over Surferosa og henne unge damen. Aylar blir i overkant sutrete, kanskje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sutrete, bitchy, frekk, svak, patetisk og generelt muggsur. Flaut å se på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aylar er helt klart i altfor dårlig fysisk form til å være med i dette programmet. Likevel vil jeg ikke si at det er hennes største problem. Hun er sutrete og frekk, og viser lite takknemlighet. Liten evne til selvinnsikt vil jeg også si. Forstår godt at de blir frustrerte, når de gang på gang blir sinka av henne. Hun klarer jo ikke å gå fortere selv om de andre bærer mye for henne!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde klikket på oppførselen til Aylar mye raskere enn Roger og Nilsi gjorde. Makan.

Hadde hun hatt en annen holdning er jeg sikker på at hun hadde fått mye mere hjelp. Eventuelt burde hun kanskje gå litt i seg selv og prøve litt hardere. Inntrykket de gir på tv er at hun ikke prøver særlig hardt før hun klager.

Voe/Emilie er vel ikke særlig mye større/tyngre enn Aylar og hun bærer sitt eget + litt til med ett smil om munnen. Tommel opp for henne ;) Aylar har litt å lære der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Hello Kitte

Imponert over Nilsi.

Skikkelig godt humør og stå på vilje, roser de da andre, men tør likevel å si klart ifra når han reagerer på noe.

Emilie/Voe er jo rå. Så godt humør og positiv.

Og ikke minst hun fra Surferosa. Også superpositiv.

Men Aylar burde virkelig innse at hun ikke burde være med lengre. Ingen takk, ingen ydmykhet når andre bærer nesten alt. "Å jeg er så tynn, så sped, så liten, så sliten, så stakkars meg" for så å bli forbanna fordi de andre ikke lengre gidder å bære hennes ting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor Aylar ikke har valgt å trekke seg. Så mye syting og sliting burde vel være nok til å gi seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Blir så forbannet irritert på Aylar. Håper de krever at hun bærer alle sakene sine selv fra nå av og så får hun heller bryte.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt at Aylar skulle gitt fra seg frikortet i går altså. Dårlig gjort ovenfor de som virkelig, virkelig koser seg og vil være med på dette. Aylar er jo bare med for konkurransen og for å teste hvor mye hun greier virket det som. Samtidig som hun innrømmer at hun mistrives. Dårlig gjort.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...