Gå til innhold

Bloggerne 3


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei for all del. Kjør på!

Jeg mener bare, hun er ikke slik slank som de andre og super pen men jeg syns jo hun er ganske hot jeg :) Det er jo bare fint med litt ekstra kjøtt på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har ikke sett denne sesongen, men har begynte å se på nå siden jeg er sykemeldt og kjeder meg i hjel.

Hun Choima har faktisk aldri hørt om og SE synes jeg til tider er litt for sutrete. Digger Marna da,. Pen er hun å..



Anonymous poster hash: 1c497...a19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes SE for mye tid på skjermen. Mer enn de andre.



Anonymous poster hash: 1c497...a19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke Suzanne, og egentlig ikke Chioma (?) heller. Suzanne er bare for spesiell for meg, og han typen hennes, hva i all verden???
Chioma er irriterende å høre på, snakker om at hun er boybandekspert og så klarer hun ikke å si K lyden, men S på alt! SsssKJÆRE alle sammen, vi skal på ssskino, det var noen ssskjekke gutter... :dry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favorittene mine er Marna og Kristin. Husker jeg ikke kunne fordra Kristin i Paradise Hotel, men har fått et helt annet inntrykk av henne nå.

De andre er så som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittene mine er Marna og Kristin. Husker jeg ikke kunne fordra Kristin i Paradise Hotel, men har fått et helt annet inntrykk av henne nå.

De andre er så som så.

Samme her :) Liker også SE i motsetning til de fleste :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes uansett det er trist å se hvor usikker SE egentlig er. Hun må jo fikse på ting hele tiden. Kan ikke hun bare innse at hun er pen og trenger ikke å fikse nesen på nytt eller ha butt implants?



Anonymous poster hash: 1c497...a19
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes uansett det er trist å se hvor usikker SE egentlig er. Hun må jo fikse på ting hele tiden. Kan ikke hun bare innse at hun er pen og trenger ikke å fikse nesen på nytt eller ha butt implants?

Anonymous poster hash: 1c497...a19

Hun innså vel selv at hun ikke trengte å fikse på nesen på nytt hun også. Hun sa jo at hun ville gjøre det fordi hun var deprimert/trist, og når hun var det så fikk hun lyst til å fikse på noe for å føle seg bedre. Og det var jo i den perioden hun var deprimert etter bruddet med Mathias og alt.

Hun har da ikke butt implants en gang, hun var nevnt det å bloggen en gang og det hele ble sett på som tull etter som jeg forsto? Alle må ikke ta alt så seriøst. Men man merker jo hun sliter med usikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun innså vel selv at hun ikke trengte å fikse på nesen på nytt hun også. Hun sa jo at hun ville gjøre det fordi hun var deprimert/trist, og når hun var det så fikk hun lyst til å fikse på noe for å føle seg bedre. Og det var jo i den perioden hun var deprimert etter bruddet med Mathias og alt.

Hun har da ikke butt implants en gang, hun var nevnt det å bloggen en gang og det hele ble sett på som tull etter som jeg forsto? Alle må ikke ta alt så seriøst. Men man merker jo hun sliter med usikkerheten.

Mente ikke at hun har buttimplant heller. Vet hun ikke har det.. Men hun finner nye ting som hun vil fikse på selv om hun ikke gjør det og det er bare trist Samme med at hun bruker restylane. Unødvendig. Det lyser usikkerhet lang vei.

Anonymous poster hash: 1c497...a19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Robin med i denne sesongen eller? Er det et menneske jeg ikke takler så er det han!

Anonymous poster hash: 6e885...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Robin med i denne sesongen eller? Er det et menneske jeg ikke takler så er det han!

Anonymous poster hash: 6e885...708

Ja, han er med fra episode 5 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han er med fra episode 5 tror jeg

Huff.. Jaja

Anonymous poster hash: 6e885...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke noe sted å se dette gratis på nett?



Anonymous poster hash: a7a7c...3a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ikke vær så gnukk nå, vil du se det må du bla opp så du får sett det på sumo! Eventuelt kjøpe deg en gammel kopekasse eller en glaneplate.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fremdeles ikke noe sted å se dette gratis på nett?

Anonymous poster hash: a7a7c...3a8

Du kan se det gratis på tv2 hver torsdag kl 21.30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke noe sted å se dette gratis på nett?

Anonymous poster hash: a7a7c...3a8

Bloggerene har gratis uker på Sumo innimellom. Så følg med på det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerene har gratis uker på Sumo innimellom. Så følg med på det :)

Takk :)

Anonymous poster hash: a7a7c...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor Theodor(Ungen til Marna?) sier navnet hennes isteden for "mamma"? :s



Anonymous poster hash: c18cb...29b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...