Gå til innhold

Boligjakten på Tv3


-Jiinxs-

Anbefalte innlegg

...men kjøkkenet var jo helt tipptopp jo? En liten fargeforskjell kan umulig velte opplevelsen av å trives et sted?

Jeg snakker bare for min del og jeg har bodd mange rare steder som hverken så ut som fugl eller fisk, eller var slik

som jeg innerst inne ville ha det, men jeg trivdes jo der uansett. :) Jeg forstår rett og slett ikke sånn flisespikkerier.

Enig! Det virket bare idiotisk og merker at veldig mange er fryktelig pirkete på ting. Endret av Savannah87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner paret fra Tromsø, og begge er noe fine på det. Flotte biler, flott hus og det nye osv. Men det er vel greit at noen er sånn også? De trives med det. Klart de skal få lov til å ønske seg et annet kjøkken, og det skal man først bruke opp mot 7 500 000 kr på et hus, så må det være lov å sette noen krav.



Anonymous poster hash: e7186...86d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt der og så på programmet og forsøkte å tenke meg inn i programledernes roller. Det hadde vært så himla trivelig å hjelpe hyggelige folk å finne seg en bolig, men jeg hadde reagert helt motsatt om det kom noen som mente at ingenting av det jeg viste dem var godt nok for dem. Det er bare trist å se at noen oppfører seg som prinsessen på erten i levende live.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slutta hun ene?

Programledern? Jeg liker i alle fall hun nye bedre. Hun andre var så utrolig stiv og unaturlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at de er veldig forutsigbare og stive begge to. Måten de fører seg på og hva de sier virker så lite ledig. Nesten som et forhåndsbestemt manus. Jeg syns at hun med fordel kunne ha hatt på seg bukser som er to nummer større. Det er boligkonseptet og kunder det skal være et program om og ikke hennes veldreide rumpe og lår. Jeg tror at jeg egentlig er ganske lei av dem og ser feil veldig lett.



Anonymous poster hash: 1b659...1fa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

OMG hun damen som var med i går! De som skulle kjøpe hus i Bærum, går det an! Kjenner at hun suger energien ut av meg gjennom TV skjermen! Hun kommer jo ALDRI til å bli fornøyd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herr hyggelig, glad, lett å gjøre fornøyd, ler ofte og Fru stikk motsatt.

Det blir desverre en litt negativ opplevelse å se på sånt. :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herr hyggelig, glad, lett å gjøre fornøyd, ler ofte og Fru stikk motsatt.

Det blir desverre en litt negativ opplevelse å se på sånt. :(

Hahah, er så enig. Fikk lyst til å synke ned i jorden da han kom med svigermor-kommentaren og de andre bare sto der og så rart på han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, er så enig. Fikk lyst til å synke ned i jorden da han kom med svigermor-kommentaren og de andre bare sto der og så rart på han.

Og når hun programlederen sier rett ut at "jeg tror kanskje jeg kan finne noen leilighet som gjør *** fornøyd". Huff! Så står hun bare der med sitt bitchy-resting-face og surmuler... Det sagt så er det klassisk at slike finner hverandre da. Happy go lucky fyr uten bekymringer eller ansvar, klassisk sånn type "først tar mor av seg allt så overtar kona." Hun spiller gladelig rollen som dragen med stålkontroll på alt, og som ikke bryr seg om (eller har) "sjel"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ha blåst av nesten 10 millioner på et hjem, så skal jeg ikke være sånn passe fornøyd.
Eller måtte bruke mer tid på å pendle til og fra jobb.



Anonymous poster hash: addd2...d28
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ha blåst av nesten 10 millioner på et hjem, så skal jeg ikke være sånn passe fornøyd.

Eller måtte bruke mer tid på å pendle til og fra jobb.

Anonymous poster hash: addd2...d28

10mill er faktisk ikke mye med de krava de har og på det område de ønsker å være.

Dama var dønn negativ. Han hadde vært drømmenabo, men ikke henne.

Anonymous poster hash: 57532...9e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forøvrig husene de så på ikke var så fine, heller. Ikke noe jeg ville betalt så mye for. Spesielt ikke det med motorvei rett utenfor døra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at to søstre vil kjøpe et hus sammen. :P Hva om en av de finner en mann?

Anonymous poster hash: 1672a...72f

Kan jo være at de er lesbiske og ikke kan få barn?

Anonymous poster hash: 3530d...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte også på hun som var med denne episoden, kjente jeg nesten ble provosert av å se på. Og når hun megleren sa "Så hyggelig å se dere igjen!" eller noe lignende, og hun satt der bare og så dumt på henne!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok innrømme at jeg fulgte mer med på "programlederne" enn på selve programmet

med "den snille og den sure". Jeg tar det opp og da får jeg spole tilbake og se om jeg virkelig så

det jeg syns jeg så nå? Hun, den stramme blonde (dialekten bryter på oppi-dalom-språk)

ser så "klasse" ut...men ut av hennes munn kom det: "Dæven - da har jeg litt av en oppgave!" :omg:

Det er ikke bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg liker begge programlederne jeg.

Men jeg syns noen av deltagerne er pirkete på så rare ting. Om det er langt å reise til jobb for eksempel, eller om det er mye som må gjøres med badet som er kjempedyrt, det har jo en del å si.

Men kjøkkenfrontene er det jo enkelt å bytte ut, det burde jo ikke spille noen rolle i den store sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må nok innrømme at jeg fulgte mer med på "programlederne" enn på selve programmet

med "den snille og den sure". Jeg tar det opp og da får jeg spole tilbake og se om jeg virkelig så

det jeg syns jeg så nå? Hun, den stramme blonde (dialekten bryter på oppi-dalom-språk)

ser så "klasse" ut...men ut av hennes munn kom det: "Dæven - da har jeg litt av en oppgave!" :omg:

Det er ikke bra.

Jeg syntes det er 'likanes' jeg at hun er en slik kontrast. Pen i stilen og bonde i språket, vedder på at hun vinner mange kunder på det, får henne til å fremstå fin, men folkelig, profesjonel men troverdig. Hadde hun hatt den stilen og snakket pent 'oslovest' hadde hun mistet oppriktigheten...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun hatt på seg pene hverdagsklær istedenfor festklær som sitter som limt, hadde det blitt veldig bra.

Jeg liker programmet og konseptet. Alt blir bedre og mer avslappet om det er kjøperne og husene

som kommer i første rekke. Hun selger seg selv og "sin vakre kropp" i samme slengen.

Den forrige salgsdamen var fin i så måte. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun hatt på seg pene hverdagsklær istedenfor festklær som sitter som limt, hadde det blitt veldig bra.

Jeg liker programmet og konseptet. Alt blir bedre og mer avslappet om det er kjøperne og husene

som kommer i første rekke. Hun selger seg selv og "sin vakre kropp" i samme slengen.

Den forrige salgsdamen var fin i så måte. :)

Herregud, det var da måte på til kritikk. Dama var ikke akkurat vulgær i klesstilen og hun har all grunn til å vise/være stolt over sin kropp.

Skal hun ikle seg en potetsekk for at du skal være fornøyd? Dessuten kler man slik i sånne krets.

Anonymous poster hash: 57532...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mitt synspunkt. Akkurat som du er velkommen til å ha ditt, så har jeg mitt. ;)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...