Gå til innhold

Hvem irriterer deg mest på TV?


kaktusfruen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Også roper han HELE tiden! Hva skjedde med innestemme?! Han har mikrofon, så han trenger ikke å rope.

har man ADHD, så har man ADHD :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katarina Flatland, kjæresten til Gaute grøtta grav og Aqua Lene....og litt hun i skjulte katter.

Anonymous poster hash: 637ec...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har man ADHD, så har man ADHD :P

Jeg kjenner mange med ADHD og ingen av de er så hyper og ekstreme som det han TY er.

Anonymous poster hash: 0ef85...9f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene Nystrøm! Synes egentlig at The Voice er et koselig program, men hun ødelegger alt.

Jaaa! Dumme kommentarer og hun ser bare teit ut.

"Når du pusser tenna, pusser jeg skoene dine" eller " dette var super, motherfuckingabsolutelyAweeeeeeesome"

Wææææ....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese Johaug. For all del, hun er en fantastisk idrettsutøver, men hun er bare så utrolig slitsom når hun blir intervjuet. Irriterende stemme, fæl dialekt og hun har av en eller annen grunn alltid munnen åpen.

Glem ikke kronisk tørre lepper! Får så lyst til å sende henne en lypsyl gjennom tv´n..

For min del er den første jeg tenker på Claus Lundekvam. Ser nemlig en del på fotball, og han sitter jo i fotballstudio, så da blir muteknappen flittig brukt. Treg og "sæmat" bergenser.. Takler han bare ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke nok tv til å være spesifikk, men generelt så blir jeg kvalm av omtrent alt som vises på TV2, TVN og TV3.

TV2 bringer virkelig frem kvalmefornemmelser hos meg, folkeligheten er så klein. TV2 er tvs svar på Se&hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Erik Dyvik Husby begynner og føles relativt oppbrukt nå. Han er jo med på alt, to tv-konsepter bare i høst (Stjernekamp og dette kjendis-Masterchef), i tillegg til å være en gjenganger på God Kveld Norge. Eyvind Hellstrøm er også en person som med fordel kunne ha stått over et par tv-sesonger. Fantastisk til å lage mat, selvfølgelig, men han har lite å spille på som programleder.

Tshawe fra Madcon kan gjerne roe ned et par hakk for min del. "Charter-Hilde" og "Charter-Svein" likeså.



Anonymous poster hash: 262a0...b7f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helstrøm!! Han er jo overalt på TV3. Hele tiden, året rundt. Hellstrøm rydder opp. Hellstrøm rydder opp hjemme. Hellstrøm inviterer. JUL med Hellstrøm!! Masterchef. Masterchef kjendiser. Og alle disse seriene har flere sesonger og har gått i årevis.

Lene Nystrøm.

Sigurd Sollien.

Anonymous poster hash: dd86c...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stian Blipp.

Unnskyld. Han er jo så sjarmerende. Men det har blitt veldig mye av han iløpet av året nå. Først Norske Talenter og så rett til Idol. Og nå nyeste tilskuddet i Torsdag kveld fra Nydalen. Har rett og slett fått veldig nok av han på ei stund!

Anonymous poster hash: dd86c...70a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik Skavlan! "Så skal me kikka lite på va dom sier"

Jan Erik Larsen - Ta deg en loff!

MEN! Jeg så er teaser på et program i går og jeg er temmelig sikker på at vi har noen nye vinnere så snart det kommer på tv... PER OG ARI SÅKLART!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YLVIS ...

Ingrid-damen på Nytt på nytt.

Nemlig, Ingrid Gjessing Linhave.

Jeg orker ikke å se på lenger. Det var mitt yndlingsprogram. Har ikke hørt om en kjeft som liker henne.

Anonymous poster hash: 57a51...023

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...