Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

kanskje Bruce har hørt om ryktene og bare kødder med media? kanskje familien får seg en god latter? "Bruce, ta på neglakk en dag da så ser vi om de biter på"? De ler mens serien får mer publisitet. Folk følger med for å se om han skifter kjønn. Så kommer sannheten fram; hah, gotcha! Hvem vet. haha. Det hadde vært litt morsomt

"Bruce, operer bort adamseplet ditt, så vi kan lure media og få oss en god latter"

......nei.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde å se en episode, men jeg ble egentlig bare irritert. Fant det ikke underholdende. Men det er meg :) Jeg liker spennende thrillere, skrekk, eventyr eller liknende. Er nok derfor.

Men så er denne tråden for oss som liker serien og ser på den, ser ikke poenget ditt med å poste. Håper du har såpass intelligens at du skjønner forskjellen på reality og det du finner underholdende. Posten din gir ingen mening...

Anonymous poster hash: e3e16...10f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Årh.. de første sesongene var best. Nå virker alt bare staget. Tviler på at ingen i familien vet hva Scott driver med, og aldri om han hadde holdt noe skjult for Kourtney. Også teit med den scenen hvor det dukker opp flere ukjente biler på døren til Scott plutselig og ingen vet hvor de kommer fra. Yeah.. right.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker veldig godt at det er manus. Tipper de filmer 1-2 ganger i uken, hvor de har en plan på hva som skal skje. Resten har de fri og "er seg selv".

Det er altfor mye sabotering av hverandre i hver eneste episode. En typisk episode er slik: En gjør noe, en eller flere er i mot og gjør alt for å ødelegge eller finne ut av hva den andre gjør, så blir de avslørt og de sier unnskyld og klemmer.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Skal ikke Rob være noe med i denne sesongen?

Tror ikke det. Han sliter jo så veldig med psyken (og vekten) for tiden :/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så er denne tråden for oss som liker serien og ser på den, ser ikke poenget ditt med å poste. Håper du har såpass intelligens at du skjønner forskjellen på reality og det du finner underholdende. Posten din gir ingen mening...

Anonymous poster hash: e3e16...10f

Å, okei. Leste ikke selve innlegget; bare overskriften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Kendal og Kourtney best av Jenner/Kardashian jentene. Kendal er utrolig pen og en dyktig model. Kourtney er også veldig pen, men litt kjedelig. Liker henne uansett :)

Jeg liker Kim minst. Har ingenting til overs for henne. Synes hun har blitt så cocky og full av seg selv etter hun ble sammen med Kanye. Fremstår selvopptatt og diva. Kan godt være jeg tar feil, men er mitt inntrykk. Ikke skjønner jeg hvorfor hun har blitt SÅ super kjendis. Hun er jo overalt. Hun og moren ser veldig overoperert ut. Spesielt Kris.

Kylie er skikkelig sutrete.

Synes de tidligere sesongene var best. De 2 siste sesongene har jeg ikke giddet å sett så mye på. Føler mye er skuespill og staget.

Hvorfor er Kourtney en av de du liker best? Jeg liker henne minst:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

"Bruce, operer bort adamseplet ditt, så vi kan lure media og få oss en god latter"

......nei.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Så du var med på sykehuset å så at han opererte bort adamseplet? Eller leser du gossip på nett?

Husker ryktene om at Marilyn Mason hadde operert bort ribbein for å klare å suge seg selv og. Selvfølgelig var jo det bare tull men tydeligvis finnes det folk som tror på alt de leser ( som deg)

Jeg vet ingenting om hva som er sant ang Bruce jeg men klarer å stille meg kritisk til det som står på nett når jeg ikke har sett et eneste intervju der han bekrefter noe selv.

Endret av Whatevz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er denne tråden for oss som liker serien og ser på den, ser ikke poenget ditt med å poste. Håper du har såpass intelligens at du skjønner forskjellen på reality og det du finner underholdende. Posten din gir ingen mening...

Anonymous poster hash: e3e16...10f

For en overreaksjon. Jeg liker serien, og jeg ser ikke på reality-TV til vanlig (ser du bort fra "alt for Norge"), men jeg tåler da at andre ikke liker den og at de skriver det i tråden også. Hun sa hun ga serien er sjanse, men den var ikke noe særlig. Jeg får istedenfor lyst til å spørre henne hvorfor hun ikke likte serien, å angripe noen for å skrive en relativt saklig kommentar, ser jeg ikke poenget med. Hadde hun skrevet noe ala "herregud, for en serie, får dere et liv!", da hadde jeg forstått reaksjonen din.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer Kourtney and Khloe take the Hamptons etter ses. 9 av Keeping up with the Kardashians? Finner ikke noen liste med oversikt over seriene og sesongene og hvordan de mikses... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du var med på sykehuset å så at han opererte bort adamseplet? Eller leser du gossip på nett?

Husker ryktene om at Marilyn Mason hadde operert bort ribbein for å klare å suge seg selv og. Selvfølgelig var jo det bare tull men tydeligvis finnes det folk som tror på alt de leser ( som deg)

Jeg vet ingenting om hva som er sant ang Bruce jeg men klarer å stille meg kritisk til det som står på nett når jeg ikke har sett et eneste intervju der han bekrefter noe selv.

Du, jeg trodde ikke på alt dette selv i starten, jeg syntes kjendispressen og paparazzene var grusomme. De er fortsatt grusomme, men jo flere måneder som gikk og flere bevis, bilder og flere historier og uttalelser som kom ut begynte jeg å se at dette er jo faktisk sant.

Det som virkelig slo meg var først bildene av han med neglelakk. Og senere manikyr. Hårløs kropp. Kropp med større former. Det lange håret. Dameundertøyet(trusen) vistes i en glippe mellom skjorten og buksen. Antydninger til sports-bh under tskjorten. Bildene av han forlater klinikken hvor han har utført fjerning av adamseplet. Jeg liker ikke å bruke sladrepressen som kilde, men når dette til og med står i VG måtte jeg sjekke det ut.

Så kommer uttalelsene fra han som produserer KUWK, han sa på intervju på tv at Bruce vil fortelle når han er klar for det og at de filmer er serie om han. Dette er på tape at han sier disse ordene.

Og det siste er at det tydeligvis har gått rykter om dette veldig lenge i Hollywood. Family Guy hadde en episode i både 2009 og 2011 hvor de spøkte om dette. Episoden fra 2009 var kun 2 måneder etter KUWK serien startet.

Og var det ikke noe sannhet i alt dette, hadde familien gått ut og avkreftet dette med en gang. Og de ville ikke latt familievennen og produsenten deres komme med slike uttalelser som de gjorde.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zara*

Kommer Kourtney and Khloe take the Hamptons etter ses. 9 av Keeping up with the Kardashians? Finner ikke noen liste med oversikt over seriene og sesongene og hvordan de mikses... :P

Jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på den nyeste sesongen enda. Får vi se kjærestene til Kris og Kylie?

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du, jeg trodde ikke på alt dette selv i starten, jeg syntes kjendispressen og paparazzene var grusomme. De er fortsatt grusomme, men jo flere måneder som gikk og flere bevis, bilder og flere historier og uttalelser som kom ut begynte jeg å se at dette er jo faktisk sant.

Det som virkelig slo meg var først bildene av han med neglelakk. Og senere manikyr. Hårløs kropp. Kropp med større former. Det lange håret. Dameundertøyet(trusen) vistes i en glippe mellom skjorten og buksen. Antydninger til sports-bh under tskjorten. Bildene av han forlater klinikken hvor han har utført fjerning av adamseplet. Jeg liker ikke å bruke sladrepressen som kilde, men når dette til og med står i VG måtte jeg sjekke det ut.

Så kommer uttalelsene fra han som produserer KUWK, han sa på intervju på tv at Bruce vil fortelle når han er klar for det og at de filmer er serie om han. Dette er på tape at han sier disse ordene.

Og det siste er at det tydeligvis har gått rykter om dette veldig lenge i Hollywood. Family Guy hadde en episode i både 2009 og 2011 hvor de spøkte om dette. Episoden fra 2009 var kun 2 måneder etter KUWK serien startet.

Og var det ikke noe sannhet i alt dette, hadde familien gått ut og avkreftet dette med en gang. Og de ville ikke latt familievennen og produsenten deres komme med slike uttalelser som de gjorde.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Det er ingen tvil om at Bruce holder på å forvandle seg til en kvinne. De som ikke tror det på, og uttrykker at media ikke er å stole på, er temmelig naive. Jeg er ikke den som leser eller tror på det som står i tabloidene, men at dette stemmer, er det ingen tvil om.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer Kourtney and Khloe take the Hamptons etter ses. 9 av Keeping up with the Kardashians? Finner ikke noen liste med oversikt over seriene og sesongene og hvordan de mikses... :P

Kourtney and Khloe take the Hamptons har allerede gått.. Eller skal det komme en sesong til? :)

Og det siste er at det tydeligvis har gått rykter om dette veldig lenge i Hollywood. Family Guy hadde en episode i både 2009 og 2011 hvor de spøkte om dette. Episoden fra 2009 var kun 2 måneder etter KUWK serien startet.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

KUWTK begynte å gå i 2007..

Anonymous poster hash: dad61...18a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zara*

Kourtney and Khloe take the Hamptons har allerede gått.. Eller skal det komme en sesong til? :)

Tror hun lurte på rekkefølgen bare. Sesong 10 har jo allerde startet og det kommer ingen ny sesong av The Hamptons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun lurte på rekkefølgen bare. Sesong 10 har jo allerde startet og det kommer ingen ny sesong av The Hamptons.

Aha :) nei, synes det var litt rart siden det akkurat har vært en sesong av det.

Anonymous poster hash: dad61...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...