Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godzilla.

Teknisk flott, og monstrene er knall, Cranston og Watanabe severdige som alltid, men historien om han teite militærgutten og sykepleierkona var bare så dørgende kjedelig. Filmen hadde ærlig talt vært bedre om de bare hadde vært klippet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den bra? Hva syns du om den? :)

Jeg syns den var underholdene og bedre enn den første hunger games filmen. Ble underholdt fra start til slutt, tok ikke lang tid action startet. En pluss for at han som spiller hovedrollen er kjekk;) Hun som har hovedrollen spilte rollen sin bra. Anbefaler den:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var underholdene og bedre enn den første hunger games filmen. Ble underholdt fra start til slutt, tok ikke lang tid action startet. En pluss for at han som spiller hovedrollen er kjekk;) Hun som har hovedrollen spilte rollen sin bra. Anbefaler den:)

Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble det nok et gjensyn med Gudfaren. Den filmen blir bare bedre og bedre for hver gang. :biggrin: Blir vel å se nr. 2 i løpet av helgen, tenker jeg. :)

The Theory of everything - utrolig fin film! Anbefales!!

Den har jeg lyst til å se snart! :biggrin: Har sett Hawking, da, fra 2004 med Benedict Cumberbatch i hovedrollen. Fin film. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Drop.

Setter kanskje ikke fyr på verden, men jeg synes den var veldig ålreit. Ganske rolig og lavmælt film, men samtidig engasjerende nok til at jeg var med hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Into the Woods. Artigste biten er når Chris Pine synger i fossen og hans "bror" følger hans eksempel på et visst punkt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes du om John Wick?

Absolutt en god film det! Jeg personlig liker den type thrillere, så om du liker spenningsfilmer så burde den ikke gå deg hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Absolutt en god film det! Jeg personlig liker den type thrillere, så om du liker spenningsfilmer så burde den ikke gå deg hus forbi.

Jeg har sett filmen. Lurte litt på hva du syntes om selve plotte i filmen. Synes den var bra, angrer ikke på at jeg har sett filmen men plotte kunne vært bedre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...