Gå til innhold

Slik får du han tilbake


missluna

Anbefalte innlegg

Først og fremst så er det som regel veeeldig vanskelig å overbevise noen som har dumpet deg om at det er en god ide å bli sammen igjen.

Det kan også være tilfelle om du dumpet han, for såret mannlig stolthet er ingenting å spøke med.

Men ok, du har blitt dumpet eller du har dumpet han, og verden har fallt i grus, right?

Noe må gjøres og det litt brennkvikt. Er du klar? Bra. For det kreves faktisk en god del for å få et skakkjørt forhold tilbake på skinner, og du må starte med deg selv.

Det er du som må forandre deg, ikke han, desverre. Trust me, det hvis du tenker "Alt hadde blitt så bra, hvis han bare (fyll inn det som mangler)", er det bare å glemme det. Det er like vanskelig å forandre en mann som å lære en stein å hoppe.

Fjernet grunnet reglene for kopibeskyttet materiale. Materialet finnes her: Inside

Scorpina

(mod)

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

veldig lærerikt:)

har du ikke en oppskrift på hvordan man skal vinne en mann og, sliter litt mer med den delen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke hatt han tilbake uansett, jeg, da. Hadde han dumpet meg, hadde jeg ihvertfall ikke gjort noe for å få han tilbake, samme hvor vondt det hadde vært. Litt stolthet har man da... Og hadde jeg dumpet han, måtte jeg nok vist meg verdig igjen, og bygget opp tilliten på nytt. Men min erfaring er at det er en grunn til at det blir slutt, men det blir så fort glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg var veldig fine råd (selv om vi er fremdeles sammen, men prøver å finne tilbake til hverandre)! :)

Så takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidvandre

Hehe, jaja, jeg eier tydeligvis ingen stolthet og har ikke greie på hvordan man skal oppføre seg etter man ble dumpet. Nå har jeg ingen planer om å bli sammen med eksen da heldigvis, men han har allikevel måttet lide med litt sutring fra min side. Han er en god venn og ikke bare en eks, så han får tåle at jeg viser meg fra min svake side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven, frøken Luna! Du må ikke avsløre sånt!

Jeg har erfaring med å være på den andre siden av problemstillingen. Dvs å være han som hun forsøker å vinne tilbake etter at hun dumpet meg. Og jeg må innrømme at du har skremmende mange gode poenger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg var fine kjøre regler for dem som ønsker og bli ilag igjen....ingenting er vel så trasig å gå fra noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allby\myself

hva er poenget med å få noe som ikke har fungert i utgangspunktet til å fungere igjen?you win some you loose some... and the you'll get over it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg var veldig fine råd (selv om vi er fremdeles sammen, men prøver å finne tilbake til hverandre)!  :)

Så takk!

Man skal ikke såre hverandre mere etter et brudd, så å skal prøve på nytt igjen, vil bare såre den ene ... For med tiden så vil det vise seg at man ikke skal prøve å få et forhold til å fungere på nytt... Husk ordtaket.. : Alt som har en begynnelse, har også en slutt.... Så snip snapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, dette er jo ren rip off fra inside...

For det andre, eksen min ville ikke fått meg tilbake uansett hva han hadde prøvd på... Følelser er borte, man får følelser for en ny... Innen jeg leste innlegget var alle tipsene tatt bort, men jeg har lest det i inside.

Eksdama til min kjære har prøvd å få ham tilbake, using every trick in the book, men tror du det funka??

NEI!! :sjarmor:

Selvfølgelig ikke, han er jo sammen med meg! ;) .... Har man først fått smaken...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Linken fungerer dessverre ikke og det var jo litt synd.

Jeg er nyseparert mann, som ikke ønsket skilsmisse i første omgang, nå forsøker jeg å vinne kona tilbake.

Jeg har forstått at det var jeg som var grunn til bruddet og ikke det jeg egentlig trodde det var og er villig til å endre meg for å få dette til å fungere.

(du kan få menn til å endre seg, men du må si fra i klartekst)

Nå håper jeg noen her kan gi meg noen råd.

Ha ellers en flott dag alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Kanskje dere heller skal prøve å respektere at personen ikke vil være sammen med dere mer ?

Dessverre er det ikke alltid så enkelt som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...