Gå til innhold

Tips til gode dokumentarer


Blackpuma

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i å slå i hjel tid med å se på dokumentarer, og nå som jeg har fri så har jeg endelig tid! Alle typer dokumentarer er av interesse.

Kan starte med å anbefale "nostalgia for the light". Utrolig god dokumentar, som kombinerer historie, vitenskap og litt filosofi på en god måte. I tillegg er filmingen fra chiles ørken helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt av Louis Theroux! Syns intervju teknikken hans er fantastisk. Finnes både på YouTube, NRK sine nettsider og diverse streaming-sider.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Et generelt tips er å gå inn på NRK nett-tv og se i kategorien for dokumentarer.

Ønsker gjerne å plukke opp noen tips selv i denne tråden og kan legge igjen noen selv neste gang jeg er innom.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt av Louis Theroux! Syns intervju teknikken hans er fantastisk. Finnes både på YouTube, NRK sine nettsider og diverse streaming-sider.

Støtter den! Om man ikke har noe imot å bli såpass irritert at man er på grensen til å prøve å riste folk gjennom tv, vil jeg foreslå "The most hatet family in America". Skremmende gale mennesker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en kikk på denne :

Inside job ; om finanskrisen 2008. Meget bra vinklet inn mot hvordan krisen inntraff og bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...