Gå til innhold

Barnevernet tapte saken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man ser jo ting i etterkant at man kunne sagt ting anderledes og gjort ting anderledes, men at man skal bli fratatt barnet fordi barnet har en livlig fantasi er jo helt absurd.

Er ikke det bra at det barnet sier blir tatt på alvor?

Hvor gamle er barna?

Hva med å høre om dere kan få en ny saksbehandler i barnevernet de er jo mennesker de også så det kan jo variere hvem en får..

Om dere får noen andre i barnvernet til å se på saken vil det sikkert gå bedre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest barns beste?

Til deg om har opplevd denne groteske behandlingen fra barnevernet. Jeg tror deg 100%. Opplevde selv 20. august i år at mitt barn plutselig ble hentet med tvang. Men det har ikke vært en enste bekymringsmelding. Og vi har en familie som er like oppdatert på alle de områdene dere beskriver. Tran og hele ¨pakka. men så hadde jeg et avlastningshjem. men ikke fordi jeg hadde problemer som foreldre, men fordi jeg mangler barnevakt og ikke har familie som kan stille opp. Hadde fått beskjed om å ringe om jeg trengte mer avlastning, da jeg gjorde det, ble det plutselig bestemt et hastevedtak, og barnet mitt er også kidnappet av staten. jeg fikk ikke fylkesnemda til å tro på meg. Løgnenen til barnevernet var groteske. jeg vet hva dere mener. Jeg hadde desverre en dårlig advokat. Som jeg ikke rakk å møte før vi stod i rettsalen. Desverre. Det gikk så fort alt sammen.

Ingen forstår noen ting. Nå vil de ha omsrogsovertakelse forde jeg fikk jo fullstendig sjokk og ble helt slått i bakken. Og da ser de at jeg ikke duger som foreldre. Fordi jeg reagerer når barnet mitt forsvinner på et blunk, uten noen grunn. Det er virkelig ingen grunn.

Om jeg var dere som har vunnet over barnevernet, ville jeg gjort alt jeg kunne for å kontakte mediene. Det er super viktig at disse sakene blir kjent. Det må komme ut hva det er som skjer når barnevernet gjør fatale feil. Det er altfor mange mennesker som ikke tror at barnevernet kan fungere så dårlig. Det gjør de. Det er rent maktmisbruk. Og så sleipt at de innkalte dere til møte, for å ha kontroll på dere, mens de tok barnet. Blir forbannet.

problemet er at foreldre som opplever dette blir stigmatisert av omgivelsene.Alle tror at når barnevernet har vært inne i bildet, må det være noe mer enn det vi får vite. Det er slettes ikke alltid sant. Det må verden få vite om. Ellers kunne jeg godt tenke meg å hatt kontakt med dere. men ikke på dette stedet. for jeg tenker at deres sak må fram i lyset. Dere aner ikke hvor mange mennesker som sitter alene og har gjennomgått det samme som dere. Jeg lurer på, hvor er ettervernet for foreldre som opplever å bli frastjålet barn, uten det minste forvarsel? Det er ikke rart at det blir skikkelig kaos i livet til noen som opplever dette. Man trenger faktisk sorggrupper og inteniv støtte for å komme seg gjennom livet når noe så urettferdig og groteskt, absurd har skjedd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en forferdelig opplevelse. Jeg har selv opplevd barnevernets forhåndsdømmende holdning etter en falsk bekymringsmelding, og har ingen problemer med å tro på at slike feil som du beskriver, forekommer. Du har rett når det gjelder folks fordommer. Man ønsker ikke å tro at barnevernet kan gjøre så alvorlige feil, og antar derfor at det må være "noe mer".

Jeg tør selv ikke å fortelle folk hva vi har vært utsatt for, fordi jeg vet at mange vil tvile på at det virkelig var en 100 % falsk bekymringsmelding, sendt i den hensikt å skade oss.

Vi er en ressurssterk familie som har ting "på stell", og saken barnevernet åpnet mot oss ble raskt henlagt, men vi frykter likevel stigmatiseringen.

Jeg håper du får tilbake barnet ditt så fort som mulig og slipper å leve i frykt for barnevernet i fremtiden!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, fikk ett barn som var annerledes og ble stigmatisert og forfulgt, heldigvis har jeg en fortid som er veldig bra, høyere utdannelse og mange som kunne gå god for meg, hvis ikke er jeg redd de hadde tatt barnet mitt fra meg, uten grunn.

Ingen som snakker om dette,og er det noen som tør det blir de sett ned på og folk lurer på om de snakker sant, de er virkelighetsfjerne og enkelte i bv har ikke nok kunnskap, de kartlegger folk ned i det minste detalj og bruker fortid mot en, det blir feil, alle mennesker er i utvikling, det blir ikke validitet enkelt og greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

- De snakker ALDRI sant!

Hun har vært vitne i en rekke rettssaker og sier hun kjenner problemene fra innsiden. Marianne Haslev Skånland slakter det norske barnevernet.

Per Rødahl

E-post Skriv utDel på OrigoDel

Publisert 25.03.2004 kl 20:01 Oppdatert 25.03.2004 kl 20:06

Tips en venn på e-post:

Din kommentar Del på nettet:

FacebookTwitterDelicious

Se større bilde Foto PER RØDAHL

TØFF TALE: Hun sparer ikke på kraftuttrykkene, professor Marianne Haslev Skånland, når hun skal gi sin oppriktige mening om hva hun innerst inne synes om det norske barnevernet generelt.

Les også

- Barnevernet stjal barn om natten! 25.03.2004

http://hunwww.net/ekte-kristendom/KORRUPSJON/HISTORIE/AP/DIVERSE/20090331-Moss-dagblad-siste%20utgave-2-FRA-2004.html

Innlegget er forkortet. Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De snakker ALDRI sant!

Hun har vært vitne i en rekke rettssaker og sier hun kjenner problemene fra innsiden. Marianne Haslev Skånland slakter det norske barnevernet.

Per Rødahl

E-post Skriv utDel på OrigoDel

Publisert 25.03.2004 kl 20:01 Oppdatert 25.03.2004 kl 20:06

Tips en venn på e-post:

Din kommentar Del på nettet:

FacebookTwitterDelicious

Se større bilde Foto PER RØDAHL

TØFF TALE: Hun sparer ikke på kraftuttrykkene, professor Marianne Haslev Skånland, når hun skal gi sin oppriktige mening om hva hun innerst inne synes om det norske barnevernet generelt.

Les også

- Barnevernet stjal barn om natten! 25.03.2004

http://hunwww.net/ekte-kristendom/KORRUPSJON/HISTORIE/AP/DIVERSE/20090331-Moss-dagblad-siste%20utgave-2-FRA-2004.html

Innlegget er forkortet. Kråkesaks, moderator.

Ho kan være professor så mykje ho vil for min del. Kritikk kan alle komme med til Barnevernet, når "professoren" kjeme med eit godt alternativ til barnevernet då kan man lytte til henne og ta henne seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Jan E.

Barnevernet har ingen rett i fremdeles forlange møter med der om de ikke har oppretten en sak.

Kan henvises til Meneskerettkonvensjonen art 8.

Problenmet med barnevernet i Norge er at de tror de kan lage sine egne regler og kjøre et sololøp. Dette er et kjempeproblem og må endres på.

Enkelte i barnevernet tror de er "guds bringr " på vegne av barna. Dette er feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden innlegget gir lite detaljer antar jeg at barnevernet tok barnet av gode grunnet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jan e

Hei

Etter en uke i "Helvete" fikk til slutt barnet vårt hjem igjen.

barnevernet fikk ikke medhold i noe som helst. Vi fikk beskjed om å hente barnet like fort som det ble "Kidnappet" for det var faktisk det som skjedde her uten noe som helst forvarsel.

Vi fikk en telefon om at vi skulle møte hos barnevernet, sa ikke hvorfor bare at vi skulle møte opp. Da møtet hadde vart i 45 minutter fikk vi beskjeden om at barnet skulle hentes. (Noe som har vist seg i ettertid skjedde mens møte var i gang)

Det tok to dager før vi fikk vite hvor vårt barn var... Helt forjævlig for foreldre som elsker sitt barn mer enn noe annet på jord.

Kunne godt ha skrevet en hel masse om dette

Men som sagt, tapte de saken og advokaten sa vi skulle hente barnet da dommer hadde avvist anklagen fra Barnevernet.

Men det store problemet nå er at Barnevernet fremdeles vil ha møter med oss osv, for vi fremdeles har en sak gående med dem...

Er dette korrekt? Noen som har noe erfaring synspunkter på dette?

Tusen takk på forhånd

Hilsen to som er overlykkelig for at barnet er trygt hjemme igjen

Barnevernet har ingen rett i fremdeles forlange møter med der om de ikke har oppretten en sak.

Kan henvises til Meneskerettkonvensjonen art 8.

Problemet med barnevernet i Norge er at de tror de kan lage sine egne regler og kjøre et solo løp. Dette er et kjempeproblem og må endres på.

Enkelte i barnevernet tror de er "guds bringer " på vegne av barna. Dette er feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke Feige forel

Her er også en typisk sak.......

Vi er foreldre som IKKE er feige og lar barna bestemme

Vi har en sak gående mot barnevernet fordi de oppfører seg lite faglig og arrogante i sin saksbehandling.

De flyttet vår gutt til hybel uten vedtak fordi han ville det selv. Fylkesmannen har gitt oss medhold i at gutten ikke kan bestemme dette selv og bedt barnevernet fatte et godkjent vedtak.

Dette har de ikke ville gjort og igronere alle henvennelser. Kravet fra oss foreldre er at saken blir behandlet i fylkesnamda og at gutten må i godkjent fostarhjem til saken er behandlet der. Dette er støttet av fylkesmannen.

Etter at gutten flyttet på hybel har gutten kollapset flere ganger pga. psyken, med flere sykehusinnleggelser.

Barnevernet er nå blitt bekymret for guttens helse og har nå fattet vedtak om forterhjemsplassering i stede for hybel.

Vi har ikke hatt kontakt med gutten siden han flyttet på hybel i mars, kun barnevernet har informert han om saken. Saksgangen har tydlig knekt gutten helt. Sitter må i rullestol pga pykisk belastning.

Barnevernet nekter å innrømme saksbehandlingsfei og produserer papirer som ikke er riktige, Løgner og tilbakedaterte dokumenter.

De gjør alt de kan for ikke å fremme saken for fylkesnemda.

Dette virker kansje noe bakvent at det er foreldrene og fylkesmannen som forlanger dette, men vi foreldre føler oss overkjørt og utsatt for overgrep fra barnevernet uten mulighet for at vi blir hørt eller får mulighet for å bli renvasket for falske påstander....

Saker er nå oppdateret:

Barnevernt har nå i ettertid innrømmet at de har feilet i denne saken og at det ikke var noen barnevernsak, men siden saken nå har blitt slik den er er det en sak...nå, skapt av barnevernet.Derfor vil de ikke sammarbeide med oss og rette opp sine egne feil til tross for at de har tapt saken 2 ganger hos fylkesmannen. De henviser til FN Barnkonvensjon osv.

Identifiserende detaljer fjernet. Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vi er IKKE feige

Huff, for en forferdelig opplevelse. Jeg har selv opplevd barnevernets forhåndsdømmende holdning etter en falsk bekymringsmelding, og har ingen problemer med å tro på at slike feil som du beskriver, forekommer. Du har rett når det gjelder folks fordommer. Man ønsker ikke å tro at barnevernet kan gjøre så alvorlige feil, og antar derfor at det må være "noe mer".

Jeg tør selv ikke å fortelle folk hva vi har vært utsatt for, fordi jeg vet at mange vil tvile på at det virkelig var en 100 % falsk bekymringsmelding, sendt i den hensikt å skade oss.

Vi er en ressurssterk familie som har ting "på stell", og saken barnevernet åpnet mot oss ble raskt henlagt, men vi frykter likevel stigmatiseringen.

Jeg håper du får tilbake barnet ditt så fort som mulig og slipper å leve i frykt for barnevernet i fremtiden!

Falske bekymringsmeldinger finnes antagelig mye av. Sørlig fra slekt eller noen som vil hevne seg.

Vi opplevde nettopp dette. Har gått 1,5 år nå og lite eller ingenting er rettet opp.

Vi mistet en sønn, hans 3 søsken mistet sin bror.

Hvordan skal denne gutten kunne leve videre etter at barnevernet ikke kan hjelpe han lengere. Da er det vel vi som må ta ansvarter og rydde opp. ( Se egen sak om dette )

Problemet med kommunalt barnevern er at de lever i en annen verden en oss innfødde.

Til og med Departementet er klar over at barnevernet lager sine egne regler som ikke tåler dagens lys.

Identifiserende detaljer fjernet. Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tråder som dette er veldig uheldige, fordi kun en part i saken får uttale seg.

Jeg tar ikke parti for noen, og feil kan sikkert forekomme, men vær veldig oppmerksom på at de historiene vi leser her kommer fra kun en av partene i saken. Derfor er det umulig å gjøre seg opp en formening om hva som egentlig har skjedd. Vi må høre saken belyst fra flere sider.

Jeg tror alle vet at det skal noe til før barnevernet blir koblet inn, det ligger noe bak. Dette vil selvfølgelig de som mener seg urettferdig behandlet aldri innrømme.

Jeg har et yrke der vi veldig ofte ser at barnevernet kommer altfor sent på banen. Derfor vet jeg at det skal mye til før foreldre blir fratatt barn.

Barna må komme først, uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Etter en uke i "Helvete" fikk til slutt barnet vårt hjem igjen.

barnevernet fikk ikke medhold i noe som helst. Vi fikk beskjed om å hente barnet like fort som det ble "Kidnappet" for det var faktisk det som skjedde her uten noe som helst forvarsel.

Vi fikk en telefon om at vi skulle møte hos barnevernet, sa ikke hvorfor bare at vi skulle møte opp. Da møtet hadde vart i 45 minutter fikk vi beskjeden om at barnet skulle hentes. (Noe som har vist seg i ettertid skjedde mens møte var i gang)

Det tok to dager før vi fikk vite hvor vårt barn var... Helt forjævlig for foreldre som elsker sitt barn mer enn noe annet på jord.

Kunne godt ha skrevet en hel masse om dette

Bruk advokat, for her må du sørge for at alt foreligger skriftlig. Her må de bevise hvorfor dere fortsatt må ha kontakt. Vi her kjenner ikke saken,men det kan være slik at dere trenger hjelp,oppfølging til noe i hverdagen,men at det ikke er grunn til å fjerne barna. Kan hende annen hjelp er tilstrekkelig.

Men som sagt, tapte de saken og advokaten sa vi skulle hente barnet da dommer hadde avvist anklagen fra Barnevernet.

Men det store problemet nå er at Barnevernet fremdeles vil ha møter med oss osv, for vi fremdeles har en sak gående med dem...

Er dette korrekt? Noen som har noe erfaring synspunkter på dette?

Tusen takk på forhånd

Hilsen to som er overlykkelig for at barnet er trygt hjemme igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Etter en uke i "Helvete" fikk til slutt barnet vårt hjem igjen.

barnevernet fikk ikke medhold i noe som helst. Vi fikk beskjed om å hente barnet like fort som det ble "Kidnappet" for det var faktisk det som skjedde her uten noe som helst forvarsel.

Vi fikk en telefon om at vi skulle møte hos barnevernet, sa ikke hvorfor bare at vi skulle møte opp. Da møtet hadde vart i 45 minutter fikk vi beskjeden om at barnet skulle hentes. (Noe som har vist seg i ettertid skjedde mens møte var i gang)

Det tok to dager før vi fikk vite hvor vårt barn var... Helt forjævlig for foreldre som elsker sitt barn mer enn noe annet på jord.

Kunne godt ha skrevet en hel masse om dette

Jeg har uansett villet krevd ny saksbehandler. Den dere har hatt,har gjort en uopprettelig feilvurdering. Man kan ikke samarbeide med noen som har gjort noe slikt

Men som sagt, tapte de saken og advokaten sa vi skulle hente barnet da dommer hadde avvist anklagen fra Barnevernet.

Men det store problemet nå er at Barnevernet fremdeles vil ha møter med oss osv, for vi fremdeles har en sak gående med dem...

Er dette korrekt? Noen som har noe erfaring synspunkter på dette?

Tusen takk på forhånd

Hilsen to som er overlykkelig for at barnet er trygt hjemme igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vettel

Enig med det Jade og AnonymBruker #40 skriver.

At barn blir fulgt opp, man deltar på foreldremøter, har rene klær, etc. er ikke ensbetydende att man tar vare på barnet.

Jeg har vokst opp med alkoholisme i familien, i flere generasjoner. ALLE ser ut til å være veltilpassede, flott og dyrt kledd, toppstillinger, etc. Men hva hjelper det når fester går overstyr, alkoholmisbruk utvikler seg til psykisk terror, foreldre kjører i fylla og bilen går rundt med barna i?

At barnevernet ikke får medhold, betyr veldig lite. De har rett og slett ikke bevis. (uten at dette nødvendigvis gjelder TS, som vi ikke vet noe ting om)

Lover om Barnevernet:

http://www.handboka.no/Kunnskap/Lover/Barnevern/bv-04.htm

Veldig mange foreldre har svært liten insikt i egen omsorgsevne, kunnskaper om barns behov, etc. Dette gjelder også normale foreldre. Så da kan man jo tenke seg hvordan det arter seg for foreldre med psykisk eller fysiske hindringer, rusmisbruk, manglende evner mentalt, etc.

Tror ingen foreldre er helt nøytrale når det gjelder egne barn! Og sånn skal det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vettel

Barnevernet har ingen rett i fremdeles forlange møter med der om de ikke har oppretten en sak.

Kan henvises til Meneskerettkonvensjonen art 8.

Problemet med barnevernet i Norge er at de tror de kan lage sine egne regler og kjøre et solo løp. Dette er et kjempeproblem og må endres på.

Enkelte i barnevernet tror de er "guds bringer " på vegne av barna. Dette er feil.

Det er feil.

§ 4-3. Rett og plikt for barneverntjenesten til å foreta undersøkelser

"Foreldrene eller den barnet bor hos, kan ikke motsette seg at en undersøkelse som nevnt i første ledd blir gjennomført ved besøk i hjemmet.

Barneverntjenesten, og sakkyndige som den har engasjert, kan kreve å få samtale med barnet i enerom. Hvis det foreligger mistanke om at barnet blir mishandlet eller utsatt for andre alvorlige overgrep i hjemmet, jf. § 4-12 første ledd bokstav c, kan barneverntjenesten gi pålegg om at barnet skal bringes til sykehus eller til annet sted for undersøkelse. "

http://www.handboka.no/Kunnskap/Lover/Barnevern/bv-04.htm

Synes fryktelig fryktelig synd på de barn som vokser opp i disse fanatiske anti-barnevern hjemmene.

For å være usaklig: Paranoia er en alvorlig psykisk sykdom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vettel

Øurer på en ting forresten: Dere som er ekstremt antibarnevern og mener ALLE som jobber der er totalt inkompetente, hva er deres bakgrunn for uttalelsene? Personlig erfaring, gjennom jobb, google på internett, diverse skremmende paranoiasider på internett, forskere?

Jeg bare lurer...

For legger merke til at de med litt mer nyansert bild ofte jobber i tett tilknyttning til BV på en eller annen måte.

Jeg for min del får insikt gjennom jobben (har både anmeldt saker til BV og vært forsvarer for familier der politiet har anmeldt de til BV), tett kontakt med leger som jobber på barneavdelingen (trauma og intensiv-avdeling), og ansatte innen fengsel/ungdomsinstitusjoner, samt flere venner som har vært under BV sin omsorg som barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også en typisk sak.......

Vi er foreldre som IKKE er feige og lar barna bestemme

Vi har en sak gående mot barnevernet fordi de oppfører seg lite faglig og arrogante i sin saksbehandling.

De flyttet vår gutt til hybel uten vedtak fordi han ville det selv. Fylkesmannen har gitt oss medhold i at gutten ikke kan bestemme dette selv og bedt barnevernet fatte et godkjent vedtak.

Dette har de ikke ville gjort og igronere alle henvennelser. Kravet fra oss foreldre er at saken blir behandlet i fylkesnamda og at gutten må i godkjent fostarhjem til saken er behandlet der. Dette er støttet av fylkesmannen.

Etter at gutten flyttet på hybel har gutten kollapset flere ganger pga. psyken, med flere sykehusinnleggelser.

Barnevernet er nå blitt bekymret for guttens helse og har nå fattet vedtak om forterhjemsplassering i stede for hybel.

Vi har ikke hatt kontakt med gutten siden han flyttet på hybel i mars, kun barnevernet har informert han om saken. Saksgangen har tydlig knekt gutten helt. Sitter må i rullestol pga pykisk belastning.

Barnevernet nekter å innrømme saksbehandlingsfei og produserer papirer som ikke er riktige, Løgner og tilbakedaterte dokumenter.

De gjør alt de kan for ikke å fremme saken for fylkesnemda.

Dette virker kansje noe bakvent at det er foreldrene og fylkesmannen som forlanger dette, men vi foreldre føler oss overkjørt og utsatt for overgrep fra barnevernet uten mulighet for at vi blir hørt eller får mulighet for å bli renvasket for falske påstander....

Saker er nå oppdateret:

Barnevernt har nå i ettertid innrømmet at de har feilet i denne saken og at det ikke var noen barnevernsak, men siden saken nå har blitt slik den er er det en sak...nå, skapt av barnevernet.Derfor vil de ikke sammarbeide med oss og rette opp sine egne feil til tross for at de har tapt saken 2 ganger hos fylkesmannen. De henviser til FN Barnkonvensjon osv.

Identifiserende detaljer fjernet. Kråkesaks, moderator.

Du vil ikke finne en sak i dette landet, der barnevernet ikke har fått medhold som de innrømmer at de gjorde en feilvurdering. De vil si:dommeren hadde en annen vurdering .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øurer på en ting forresten: Dere som er ekstremt antibarnevern og mener ALLE som jobber der er totalt inkompetente, hva er deres bakgrunn for uttalelsene? Personlig erfaring, gjennom jobb, google på internett, diverse skremmende paranoiasider på internett, forskere?

Jeg bare lurer...

For legger merke til at de med litt mer nyansert bild ofte jobber i tett tilknyttning til BV på en eller annen måte.

Jeg for min del får insikt gjennom jobben (har både anmeldt saker til BV og vært forsvarer for familier der politiet har anmeldt de til BV), tett kontakt med leger som jobber på barneavdelingen (trauma og intensiv-avdeling), og ansatte innen fengsel/ungdomsinstitusjoner, samt flere venner som har vært under BV sin omsorg som barn.

Samme diskusjonen har vært de siste 30 år. foreldre som blir mistenkeliggjort,barneværn har rett,men si meg...hvorfor er det på hundrevis av barn under omsorg av barneværne som har fått oppreisning og erstatning. Er det for at barneværnet gjorde rett?

Det er stadig barn over 18 som står i køen av erstatningoffre, og den køen vil aldri ta slutt. Til barnas beste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Ikke for å uroe deg, men de få barnevernssakene bv taper anker de som regel... Så kan være at det ikke er over helt enda..

Da jeg var ung ville bv overta omsorgen for mine yngre søsken, de tapte i fylketsnemda og anket videre siden de mente jo selvsakt at det var feil.. Da de tapte andre runden igjen kunne de ikke anke videre, og noen få mnd etter henla de hele saken, mamma og pappa fikk bare en dag brev etter at de ikke hørte noe mer fra dem om at ¨vi ser at hjelpetiltakene har hjulpet og at sitvasjonen er tilfredstillendes, derfor trekker vi oss ut¨ Eller noe slikt var det det stod husker jeg (jeg spurte om å få lese det brevet).. Syns bare det var litt pussig at i det ene øyeblikket mente de at det var SÅ ille at de ville overta omsorgen, og i neste øyeblikk var det tilfredstillendes og de trekker seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...