Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?


Agurk

Anbefalte innlegg

Skeiet litt ut idag og spiste polarbrød med peanøttsmør. Avsluttet med en nektarin.

Vanligvis blir det ei skive med pølse eller skinke og et glass vann.

Tips til fyllesyke: lag deg drikkebuljong! Salt og godt, deilig krydder. Da får du i deg både væske og salt uten å måtte trykke ned masse usunn hurtigmat. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble den en appelsin- og mangoskyr med en oppskåret pære i, og en kopp grønn peppermyntete med ingefær og litt honning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble den en appelsin- og mangoskyr med en oppskåret pære i, og en kopp grønn peppermyntete med ingefær og litt honning.

Jeg er herved imponert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er herved imponert. :)

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husmann-knekkebrød med gräddost og et glass appelsinjuice :) Elsker gräddost, nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmebakte knekkebrød med hjemmelaget avokadopålegg. Rødløk på toppen. Stort glass vann, kaffe og banan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor?

Det hørtes bare så fancy ut :) Jeg tror ikke jeg hadde kommet på det av meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmebakte knekkebrød med hjemmelaget avokadopålegg. Rødløk på toppen. Stort glass vann, kaffe og banan.

Hvordan lager du det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lager du det? :)

Moser en avokado med en gaffel. Har i finhakket hvitløk, litt sitronsaft, salt og pepper. Pyntes med rødløk, eller man kan finhakke rødløk og ha i avokadoen før man smører på. Enkelt og godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guacamole med andre ord.

Guacamole inneholder også tomat, chili/jalapeños og frisk koriander, ingen hvitløk og lime i stedet for sitronsaft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her blir det nystekte kanelsnurrer :nigo: Og iskald melk, eller juice, har ikke bestemt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...