Gå til innhold

alternativmessa i bergen


Anbefalte innlegg

heisann ,,

noen som skal på alternativmessa i bergen..?

skal avsted i dag jeg da..

gleder meg litt..storesøstern som var i går sier den ikke er så god som i fjord.. :grine:

skal ta aurabilde jeg da og tror jeg satser på en liten håndanalyse..

er det noen andre som skal gjøre noe gøyt? :sjarmor:

noen som har prøvd håndanalyse før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
heisann ,,

noen som skal på alternativmessa i bergen..?

skal avsted i dag jeg da..

gleder meg litt..storesøstern som var i går sier den ikke er så god som i fjord.. :grine:

skal ta aurabilde jeg da og tror jeg satser på en liten håndanalyse..

er det noen andre som skal gjøre noe gøyt? :sjarmor:

noen som har prøvd håndanalyse før?

Elsker Messa! Det er årets høydepunkt nr. 1, uten konkurranse. Har fått med meg de siste ti årene i Oslo. Tar aurabilde vært år. Håndanalyse gidder jeg ikke. Har fler bøker over temaet selv. Hadde jeg ikke vært blakk nå så skulle jeg jammen tatt toget til Bergen i dag. :ler:

Messen er like spennende hvert år. Alltid noe nytt. Nye foredrag. Masse spennende mennesker.

Kos deg masse! :klem: (Grønn av misunnelse.) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok aurabilde i fjord så skal bli gøyt å se hvordan det ser ut i år :ler:

tar håndanalyse jeg i år fordi ,,jeg har vist ganske gøye hender,,,

klare linjer ....mange linjer..

så skal bli litt gøyt å høre..

jeg også er også på alternativmessen hvert år,,

og i år har jeg litt penger og bruke :ler: ...gleder meg til foredragene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å stikke innom.

Og siden jeg er en språknazi som ikke kan dy meg, så heter det i fjor. Fjord er det samme som eksempelvis Sognefjorden. :sjenert: Sorry. Jeg klarer ikke dy meg. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvor lenge varer messa? Er det siste dag i dag?

I Oslo starter den i 14.00 tiden på fredag og stenger 21.00. Lørdag og søndag åpent 10.00 - 21.00. Regner med at det er omtrent det samme i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alternativmessen er åpen i dag også..fra 11-18..

så de som ikke har vert der må bare komme seg avgårde..

tok bare aura bilde jeg da..

så må jeg si,,jeg liker ikke å bli hakket på når det gjelder skriftspråket,,

er vel en av grunnene til jeg ikke liker skriver her i frykt for at noen skal gå inn og si,,hva om er rett og hva som er galt..

jeg vet at fjord er en fjord,,

men har man skrive og lesevansker så har man det..

er ikke noe kjekt å bli minnet på det..

blir lei meg jeg når folk hakker og får ikke noe lyst å skrive her mer... :grine:

siden jeg gjerne skulle skrevet rett...

siden dette er min tråd gir jeg meg selv rett til å komme med dette utenomsnakket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
alternativmessen er åpen i dag også..fra 11-18..

så de som ikke har vert der må bare komme seg avgårde..

tok bare aura bilde jeg da..

men har man skrive og lesevansker så har man det..

er ikke noe kjekt å bli minnet på det..

blir lei meg jeg når folk hakker og får ikke noe lyst å skrive her mer... :grine:

siden jeg gjerne skulle skrevet rett...

Å blås i det. Vi har alle forskjellige ting vi velger å sette fokus på.

Hvordan ble aurabildet ditt? Følte du at tolkningen stemte? Hadde du det generelt hyggelig og morsomt i går? Fikk med deg noen spennende foredrag? Traff noen spennende mennesker?

Jeg løper alltid på noen venner og bekjente på disse messene. Alle jeg kjenner vet hvor jeg er den helgen. Og skulle de ha glemt det så tar jeg uansett runden på sms og minner dem på det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bare så sabla irritert når folk henger seg opp i mine feil :frustrert:

men vet jeg bare skal drite i det som det heter..

men er jo ikke så enkelt da.. :forvirret:

aurabildet mitt var veldig forskjellig fra i fjor.i fjor hadde jeg lyse fine fager..

menst i år så hadde jeg mye rødt....veldig mye rødt..

det ble tolket veldig bra.stemte mye .

trodde rødt ikke var så bra jeg da..men når jeg tenker tilbake på det de sa i fjord så¨må jeg si at likte bildet mye bedre i år..at jeg har utviklet meg rett veg..

rødt betyr vist at man har mye energi,,og det stemmer...viser mye følelser,kraft og vilje,,men også sinne,,,tror nok det stemmer på meg...

i tillegg til alt det røde hadde jeg,,,lilla,gult,grønt,oransje,,,på forskjellig steder..

sitter nå å prøver tolke aurabildet..huske litt og prøve skrive det ned..

likte meg på alternativmessen jeg da,,,var der i flere timer.

kjempegøy å bare gå å snike..se på alt det rare :ler:

foredragene fikk eg ikke så mye med meg..ble til at jeg sullet rundt md venner og bekjente,,

de foredragene jeg ville på kom jeg ikke inn på pga for storpå gang,,selv om vi stilte oss i kø 15 min før det skulle begynne..så det er jeg litt sur for.. :frustrert:

så de burde ha større saler til det som er intressant..

men kroppen min orker ikke gå i dag..selv om jeg gjerne har lyst.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:ler: Har jeg anledning pleier jeg å bli hele dagen. Får aldri med meg alle foredragene jeg planlegger å gå på.

Det ene foredraget jeg var interessert i i fjor gikk to ganger samme dag. Første foredrag var fullt et kvarter før. Jeg stilte opp en halv time før det andre begynte. Da kom jeg inn.

Skulle gjerne funnet rødt på mine aurabilder. Har bare opplevd et lite glimt, en antydning av rødt på over ti år.

Men tolkningene har stemt overraskende bra. Selv når jeg har protestert og ment at det er helt på jordet, har jeg ikke lenge etter måttet innse at det var noe i det likevel.

Det er flere av de som tar aurabilder som har trykket opp A5 ark med generell betydning av fargene. Det kan jo kanskje være interessant å få tak i ved en senere anledning? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den generelle betydningen fra i fjor...

og sa har søstern lånt meg en bok om auratolkning,

så har noe å ta meg til nå på en søndagsformiddag.. :ler:

så nå koser jeg meg med å tolke bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har ikke tenkt så langt at det selvfølgelig er bøker å få tak i om emnet. :klaske: Det skal jeg jammen skaffe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boken jeg har lånt er på engelsk da,og jeg er ikke så stø i engelsk.så blir vel sittende med det noen timer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er hjernevasket hele gjengen. Neida, tulla... Jeg er tror på Gud.

Hva tror dere på da? Ser ut som dere tror at det er mer mellom himmel og jord. Har en søster som er opptatt av astrologi. Hun tror på energi, god og dårlig energi.

Jeg kaller det en kamp mellom det gode og onde i verden. Ovenfor sitter Gud og troner, rettferdig og kjærlig venter Han på oss.

Hvem kan gjøre dere noe ondt hvis man brenner for det gode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe. Litt av en vinkling. :)

Du finner alle slags mennesker på messa. Alle slags trosrettninger og vil jeg tro. Jeg er nok en søker. Jeg tror alle religioner i bunn og grunn har samme gud, men forskjellige tilnærminger til denne guden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...