Gå til innhold

Mest spennende stedet du har sugd noen før?


Gjest Gjest_Kathrin_*

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig nettopp "begynt" å suge, jeg så har ikke vært så spennende enda. Har også en partner som er svært sjenert og bekymret av seg, så det spørs om han vil være med på så mye spennende. :P

Men jeg ga han en BJ (halv i hvert fall, lol) på terassen for et par dager siden. Vi bor i blokk i 1. etg - trenger jeg si mer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Tone_*

På et prøverom, bak et tynt forheng:)

Han klarte å være helt stille!!! Det mest spennende var at jeg beholdt klysa i munnen mens jeg betalte og takka for handelen:)

Gapte og viste han hvor flink jeg hadde vært da vi kom ut i bilen på parkeringen.

Jeg fikk god belønning etter dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cybergirl

På dansegulvet i en nattklubb. Skikkelig deilig, etterpå gikk vi i en gang der han tok meg opp etter veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dipika

Oh Gud, jeg elsker pikk, og selfølgelig liker jeg å suge den helt til sæden spruter ut i munnen min, nam nam. Jeg elsker den saltige smaken til sæden :gjeiper:

Vel, for noen uker siden da det var veldig varmt var jeg og en venn av meg ute på stranden for å bade. Mens vi skiftet klær kastet han av seg sine klær og stod splitter naken på stranden. Jeg ble så kåt av å se den nybarberte pikken hans, at jeg tillate meg å putte den i munnen min og suge den. Gud det var så deilig å suge ham i åpen himmel. Han pulte meg bakfra etter sugingen på sanddynen og vi brydde oss ikke om folk rundt oss, det var utrolig deilig. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...