Gå til innhold

SVANGER


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Helt enig med kikkingen din altså, vokseklær er vanskelig! Selv har jeg faktisk kjøpt et par av disse : link her!

Utrolig strech i de genserne altså. Ikke en virkelig favoritt for min del, men sammen med et par fine bukser, støvletter, jakke og skjerf ser det absolutt akseptabelt ut ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da fant jeg deg igjen :goodbye:

Så fin mage du har fått! Og så tidlig da:) er helt kjempekos å stryke over kulen,er nesten litt der at jeg blir litt snurt når folk sier den er liten jeg :fnise: men samtidig så er jeg jo ikke så langt på vei heller da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med kikkingen din altså, vokseklær er vanskelig! Selv har jeg faktisk kjøpt et par av disse : link her!

Utrolig strech i de genserne altså. Ikke en virkelig favoritt for min del, men sammen med et par fine bukser, støvletter, jakke og skjerf ser det absolutt akseptabelt ut ;P

Er enda på det stadiet at jeg aldri har handla et eneste GinaTricot plagg.. men, jo, det finnes jo endel fleksible gensre osv.. jeg synes bare det er så vanskelig å finne uansett, går nesten alltid på tvers av den egentlige stilen min kind of..?

Da fant jeg deg igjen :goodbye:

Så fin mage du har fått! Og så tidlig da:) er helt kjempekos å stryke over kulen,er nesten litt der at jeg blir litt snurt når folk sier den er liten jeg :fnise: men samtidig så er jeg jo ikke så langt på vei heller da hehe

Jeg viser av og til frem magen min "Se så stor den er blitt allerede" - og får av og til: "hehe, det er nå såvidt det synes enda.." osv. Da tenker jeg: damned, de skulle sett på meg på kvelden osv.. hehe. Nei, mage høre med som gravid! (selv om de kommer i alle størrelser og former virker det som)

God morgen til alle ;) Dvs en passe trøtt og daff morgen. la meg 9.30 igår, trøtt og med hodepine. en sånn passe natt, våkna endel ganger. Og stod opp 7.30, fremdeles "tung", litt vondt i hodet og stiiiiv i hofter og nakke. Og idag har vi 3 visninger foran oss, nesten sånn at jeg gruer meg litt.. uff!

Ellers MÅ vi se og få tatt nytt magebilde idag.. må jo følge med utviklingen :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :) Spennende med visninger vel? Her er det farsdag i dag, men "stakkars" pappsen var ute på tull i går, så han sover og jeg og snuppa skal spise god frokost :jepp:

Gleder meg til magebilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heheh. Jeg kjenner problemstillingen, de er faktisk det eneste jeg har handlet på Gina Tricot selv!

Lykke til med visninger og magebilde idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 visninger gjennomført.. 1 aktuell, blir muligens bud i morgen. Vi får se hva som skjer ;) Spennnende! Ellers ny visning i morgen.

Er forresten blitt skikkelig trøtt igjen... blir fort ganske slakt, nå daua jeg helt vekk etter middag igjen. :sovne:

Også har jeg TRENT idag.. type trim for eldre, fant fram matta mi i stua, satt på litt god musikk, og fikk nå gjort noen forsiktige øvelser. Gjorde umiddelbart godt da, særlig for nakke og rygg. Føler meg passe stiv og egentlig i dårlig form om dagen..

Nå er det tvkos i sambos armkrok... det krever vel ikke så mye..

Jeg har også bestilt meg "på vei" og "mamma for første gang" av Gro Nylander. Synes det var lite bilder, mye tekst, da jeg kikket på dem i butikken, men hører jo mye bra om de så jeg håper jeg blir fornøyd.

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her var du jo :vinke: Ikke vært så mye på kg i det siste, så ikke fått med meg at du har flytet ;)

Så fin mage du har fått, deilig ikke sant? Jeg er veldig glad i magen min ;)

Klær har gått veldig fint her egentlig....kjøpt noen mammabukser og ellers vanlige topper og lange singleter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weee.. jeg har trent! Spinning, og det var superdeilig! Tok det relativt med ro, så no stress.. herlig! :duskedame: Pasjonsblomst!

Ellers er faktisk magen så "stor" nå at jeg føler den er i klem når jeg bøyer meg over. f.eks hvis jeg sitter og strekker meg for å ta på skoene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi flinka som er på Spinning og står på!

Veldig rart med den magen ikke sant? Den er jo stiv og litt hard på en måte, ikke akkurat fleskemage lissom. Er litt koselig, og veldig rart hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere ;)

Magen min har ikke vokst noe særlig siden sist bilde, føler jeg..Må jo nesten ha noe nytt å komme med, mener jeg ;)

Idag har jeg vært hos naprapat og fått deilig behandling. Har vært skikkelig "stram" og spent i rumpemusklene den siste mnd, rumpe og korsrygg kompenserer mot mage/slakkere bekken. Var litt småvondt å løsne opp, og nå er jeg øm ;) Håper det blir bedre. Kan jo få sambo til å massere rumpa mi også, den ideen liker jeg;)

Ellers er formen veldig fin, jeg har det supert :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å ta bilde ikveld, med mobilen... vet ikke om det var vinkel eller luft eller hva, men synes magen så enorm ut. Skikkelig stortromme! Så jeg må nok vente litt... :sjenert:

ER jo glad i magen min, men akkurat da tenkte jeg at dere ville tro jeg hadde spist aaaaaaalt for mye og var skikkelig smørklump.

har bare gått opp 2 kg altså!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jeg som ikke har så mye mer enn en liten antydning nederst på magen hvis jeg ser godt etter (om morgenen) ser ut som om jeg er gravid i 4./5. måned på kvelden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag har jeg vært hos naprapat og fått deilig behandling. Har vært skikkelig "stram" og spent i rumpemusklene den siste mnd, rumpe og korsrygg kompenserer mot mage/slakkere bekken.

Så bra at du tar tak i dette! Jeg har gått så lenge med det, fordi jeg ikke var klar over det, at nå greier jeg faktiskt ikke å stå uten å stramme rompa og det har spredt seg helt opp til nakken. Sikkelig vanskelig å gjøre noe med det nå når jeg har gått såååå lenge med det.

Koslig at du ellers har det bra! Håper det blir ny bolig på dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk status Uke 16+6

- Har brystene vokst seg enda større?? Ser ut som silikon!

- Luft i magen (føler meg helt stappa idag)

- Drømmer mye om nettene

- Fornøyd med håret om dagen--- glansfullt og mykt

- Kjenner en god del murringer og "aktivitet" i magen (men ikke noe jeg kan karakterisere som bevegelser)

- Vondt å ligge på rygg grunnet korsrygg

Klar for helg nå!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...