Gå til innhold

Hvordan skal jeg takle det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal han gjøre det så vanskelig da?

Hvorfor skal DU gjøre det så vanskelig? Hva skjedde med å være åpen og ærlig? Hører om så mange kvinner som ser etter det i en partner. Antar at du ikke er en av de?

Se dette er så typisk og hva jeg visste kom til å skje at alle legger skylden på meg fordi jeg ikke gidder å knulle på en stygg gutt. Godt likt, men allikevel stygg som juling. Dette her orker jeg ikke med.

Gi han linken til denne tråden så skal du nok se at dere plutselig er av samme oppfatning.

Er jaggu ikke rart at jeg er redd for, og skeptisk til jenter når man ser hva som finnes der ute.

Endret av Miklo Velka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se dette er så typisk og hva jeg visste kom til å skje at alle legger skylden på meg fordi jeg ikke gidder å knulle på en stygg gutt. Godt likt, men allikevel stygg som juling. Dette her orker jeg ikke med.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Hvorfor lagde du egentlig denne tråden her? Var det for å vise at du hadde en fyr du synes var uattraktiv som hang etter deg? Er det derfor du ikke har fortalt han at du ikke er interessert? Liker du at du nå har muligheten til å slenge dritt om en person?

Stakkars mann! Send han gjerne til meg så skal jeg fikse en skikkelig dame til han.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Okay dette her skjedde for drøyt uke siden... men jeg kom i snakk med en gutt på sukker og vi bestemte oss for å møtes. Jeg holdt på å sette pastillen i vrangstrupen fordi han var mye styggere enn det jeg hadde forestilt meg. Nå har jeg bare lyst til å bli kvitt han men han sender meg meldinger hele tiden og spør om vi ikke kan treffes snart. Jeg sa til han forrige gang at jeg skal på seminar og ikke har tid før slutten av måneden men han tar ikke hintet. Så nå sender han meg mld omtrent hver eneste dag og er skikkelig innpåsliten... er irriterende hvordan gjøre det her pent ønsker ikke såre.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Han burde jo skjønne tegninga da dette har pågått over flere uker...

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Javel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes for en uke siden. Snakket med han flere uker. Noe mer du lurer på?



Anonymous poster hash: a9715...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forsåvidt nokså forsiktig av meg i starten også tenkte jeg jaha, dette kan kanskje fungere. Men så gikk det ikke allikevel hvis du skjønner..



Anonymous poster hash: a9715...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...