Gå til innhold

Hvordan skal jeg takle det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Idiot skjønner ikke han gidder



Anonymous poster hash: a9715...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se, det jeg ikke forstår eller som jeg sliter litt med forstå da, er at nå har han fått så mange sjanser på seg men han gidder jo ingenting. Så greit går vi date da også er han bare kjedelig gidder ikke snakke eller noe. Han har liksom ingenting å tilby meg føler jeg. Så det var liksom en time klein stemning sist vi var på kafe også vil han utsette seg for det samme igjen, det skjønner jeg ikke.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Da har du jo funnet ut at han ikke er noe for deg. Hva med å bare svare "tror ikke vi passer sammen, lykke til videre"? Er det virkelig så vanskelig? Det er et standardsvar som passer veldig fint nesten uansett grunn du måtte ha til ikke å være interessert i ham, samtidig som at du ikke levner noen tvil om hva du faktisk mener.

Han burde jo skjønne tegninga da dette har pågått over flere uker...

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Så du har altså brukt flere uker på å dra "hvite" løgner for ikke å treffe ham? Kanskje han syntes du var helt topp å være med, mens du selv tydeligvis er av en helt annen oppfatning? Har det falt deg inn at han faktisk kan ha et godt inntrykk av deg, og at han tolker ethvert svar du gir i beste mening? Nei, jo snarere du gir ham et ærlig svar, jo bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkelig hvertfall... hvorfor gjøre det så komplisert?



Anonymous poster hash: a9715...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkelig hvertfall... hvorfor gjøre det så komplisert?

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Nei, det skjønner virkelig ikke jeg heller, hvorfor gjøre det så inn i granskauen komplisert som det TS gjør? Det enkleste er jo å si det akkurat som det er.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner virkelig ikke jeg heller, hvorfor gjøre det så inn i granskauen komplisert som det TS gjør? Det enkleste er jo å si det akkurat som det er.

Sånn sett forstår jeg tankegangen din. Men skjønner ikke hvorfor han vil ut på kafe da

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkelig hvertfall... hvorfor gjøre det så komplisert?

Anonymous poster hash: a9715...7d4

det er jo du som gjør det så komplisert..

Anonymous poster hash: 7b646...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn sett forstår jeg tankegangen din. Men skjønner ikke hvorfor han vil ut på kafe da

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Les svaret mitt over, så kanskje du skjønner litt mer. Men hvis ikke du vil på kafé med ham, hvorfor bry seg om hva han vil? Det er noe som heter at "det må to til for å danse tango". Og vil du ikke på kafé med ham, vær ærlig om det. Bruk gjerne en variant av det standardsvaret jeg ga som eksempel over. Men du trenger ikke utdype, det er klar nok tale uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo du som gjør det så komplisert..

Anonymous poster hash: 7b646...ba0

Ja, kanskje det. Jeg må vurdere dette.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les svaret mitt over, så kanskje du skjønner litt mer. Men hvis ikke du vil på kafé med ham, hvorfor bry seg om hva han vil? Det er noe som heter at "det må to til for å danse tango". Og vil du ikke på kafé med ham, vær ærlig om det. Bruk gjerne en variant av det standardsvaret jeg ga som eksempel over. Men du trenger ikke utdype, det er klar nok tale uansett.

Jeg har nektet han plent hver gang han har bedt meg ut. Hvor mye klarere går det an å bli? Bryr meg ikke om hva han vil men ønsker ikke opptre som hoven eller innbilsk. Vi har mange felles bekjente så ønsker ikke få noe dårlig rykte på meg fordi han er godt likt i vennegjengen.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nektet han plent hver gang han har bedt meg ut. Hvor mye klarere går det an å bli? Bryr meg ikke om hva han vil men ønsker ikke opptre som hoven eller innbilsk. Vi har mange felles bekjente så ønsker ikke få noe dårlig rykte på meg fordi han er godt likt i vennegjengen.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

For du kommer ikke til å få et dårlig rykte på deg når du holder på sånn som du gjør?

Anonymous poster hash: 7b646...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For du kommer ikke til å få et dårlig rykte på deg når du holder på sånn som du gjør?

Anonymous poster hash: 7b646...ba0

Nei? Er det ikke lov å takke nei til å treffes kanskje?

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Er det ikke lov å takke nei til å treffes kanskje?

Anonymous poster hash: a9715...7d4

jo. men du driver jo å skylder på at du er opptatt hele tiden, istedenfor å si sannheten..

Anonymous poster hash: 7b646...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Er det ikke lov å takke nei til å treffes kanskje?

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Da lurer jeg på hva du svarte da du "takket nei"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se dette er så typisk og hva jeg visste kom til å skje at alle legger skylden på meg fordi jeg ikke gidder å knulle på en stygg gutt. Godt likt, men allikevel stygg som juling. Dette her orker jeg ikke med.



Anonymous poster hash: a9715...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dette er så typisk og hva jeg visste kom til å skje at alle legger skylden på meg fordi jeg ikke gidder å knulle på en stygg gutt. Godt likt, men allikevel stygg som juling. Dette her orker jeg ikke med.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Det er da ingen som legger skylden på deg for at du ikke vil knulle han :ler: Men du velger å komme med unnskyldninger (og dermed gir han falske forhåpninger) istedenfor å si det som det er med en gang..

Anonymous poster hash: 7b646...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo. men du driver jo å skylder på at du er opptatt hele tiden, istedenfor å si sannheten..

Anonymous poster hash: 7b646...ba0

Ja, ok da skal jeg skrive til han at "sorry du er koselig og alt det der, men du er bare ikke min type". Hvor føkka er ikke det?

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, ok da skal jeg skrive til han at "sorry du er koselig og alt det der, men du er bare ikke min type". Hvor føkka er ikke det?

Anonymous poster hash: a9715...7d4

ikke "føkka" i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 7b646...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men han er merkelig og ekkel jeg gidder ikke med han



Anonymous poster hash: a9715...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dette er så typisk og hva jeg visste kom til å skje at alle legger skylden på meg fordi jeg ikke gidder å knulle på en stygg gutt. Godt likt, men allikevel stygg som juling. Dette her orker jeg ikke med.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Ingen som gir deg skylda for det du påstår. Er vel mer det at du gir inntrykk av noe annet enn det du egentlig mener. Vær nå ærlig og direkte. Ingenting i veien å ikke være interessert, men da bør du også være klar på akkurat det. Da lager du minst trøbbel for deg selv, og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, det jeg ikke forstår eller som jeg sliter litt med forstå da, er at nå har han fått så mange sjanser på seg men han gidder jo ingenting. Så greit går vi date da også er han bare kjedelig gidder ikke snakke eller noe. Han har liksom ingenting å tilby meg føler jeg. Så det var liksom en time klein stemning sist vi var på kafe også vil han utsette seg for det samme igjen, det skjønner jeg ikke.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Han burde jo skjønne tegninga da dette har pågått over flere uker...

Anonymous poster hash: a9715...7d4

Uansett mener jeg det er tragisk av han å drive å mase. Jeg driver da søren ikke noen veldedighet her.

Anonymous poster hash: a9715...7d4

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...