Gå til innhold

Jeg er så teit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har "datet" en fyr i noen mnd nå, og er veldig forelsket i han. Greia er at jeg er litt usikker på hva han egentlig vil meg meg, men tror nå han liker meg ganske godt da han skriver til meg nesten konstant, samt at vi henger sammen 3-4 dager i uka.

Men vi jobber også sammen, på forskjellige avdelinger, så er ikke sånn at vi sees så alt for mye. Men ved kaffeautomaten osv.

Men jeg er så teit! Jeg klarer ikke oppføre meg normalt. Tror han ønsker å "skjule" litt att vi holder på på jobb, noe jeg er helt for. Men klarer jeg å smile å si "Hei" når vi møtes i gangen? Neida, jeg må gjemme meg! Eller bli knallrød og se bort! Eller skjærer en eller annen skikkelig fæl grimase, som sikkert gjør meg utrolig attraktiv.

Jeg kan være litt slik når vi er på tomannshånd også. Er ikke helt den som klarer å ta initiativ eller holde en samtale i gang, mye fordi jeg blir så nervøs! Svetter som en gris og klarer å si de mest utrolige, uintelligente, teite tingene. Jeg håper jo han klarer å se bort i fra dette, eller finner det sjarmerende (HAHAHAAHA).

Det er som om det svartner for meg når han er i nærheten, og jeg blir en helt annen person. Jeg KLARER ikke kontrollere det

Seriøst, hvordan klarer folk seg gjennom slike situasjoner?



Anonymous poster hash: ee023...b2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smilte fra øre til øre når jeg leste dette. Noe så søtt.

Har aldri vært forelsket på den måten før, må være en herlig følelse :rodmer:



Anonymous poster hash: 60306...377
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk at dere har seg når du treffer han.

Anonymous poster hash: a9a9e...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kan regne meg at han skjønner greia, og faktisk synes det er sjarmerende. (Helt uten HAHAHAHAHA!) Jeg synes ihvertfall det et sjarmerende når noen Er så forelsket i meg at hjernen deres kortslutter litt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Men nå har det jo pågått i mer en 3 mnd. vi henger sammen flere ganger i uka. Jeg burde vel normaliseres snart eller? Han må jo tro jeg er gal!

Tror kanskje jeg generelt er litt sånn klein. Men at det forverres når jeg liker personen veldig godt!

Ts

Anonymous poster hash: ee023...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha blir sånn selv!

Men jeg er forelsket i en kollega som ikke vet at jeg er det.. Så han tror sikkert jeg bare er helt mongolid når jeg plutselig glemmer hva jeg skal si, skjelvinger fordi jeg blir så forbanna nervøs i nærheten av han, fniser som en fjortis av alt han sier, sier de mest idiotiske ting.. Klarer være meg selv 100% blant alle utenom med han, da blir jeg helt stiv og nervevrak! Men det er jo han jeg vil vise meg selv til, for jeg vet vi er veldig like :P huff, ikke lett altså.



Anonymous poster hash: 050b3...13e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud ja. Jeg ler av alt han sier. Høyt. Og hikstende. Gjerne med griselyder! Selv om det kanskje bare var litt morsomt

TS

Anonymous poster hash: ee023...b2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fomler alle mann :)



Anonymous poster hash: 3d409...b59
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha blir sånn selv!

Men jeg er forelsket i en kollega som ikke vet at jeg er det.. Så han tror sikkert jeg bare er helt mongolid når jeg plutselig glemmer hva jeg skal si, skjelvinger fordi jeg blir så forbanna nervøs i nærheten av han, fniser som en fjortis av alt han sier, sier de mest idiotiske ting.. Klarer være meg selv 100% blant alle utenom med han, da blir jeg helt stiv og nervevrak! Men det er jo han jeg vil vise meg selv til, for jeg vet vi er veldig like :P huff, ikke lett altså.

Anonymous poster hash: 050b3...13e

Jeg har en kollega som er litt sånn overfor meg, og som er veldig søt. Begynte å bli både glad og interessert før jeg fant ut at hun hadde kjæreste. Nedtur. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('>

Anonymous poster hash: a5b14...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega som er litt sånn overfor meg, og som er veldig søt. Begynte å bli både glad og interessert før jeg fant ut at hun hadde kjæreste. Nedtur. :(

Anonymous poster hash: a5b14...1f7

Åh, det er kjipt. Beklager :hug:

Jeg har møtt han en gang, så langt, idag, klarte gå helt normalt forbi, uten å snuble i mine egne bein. Klarte smile også (om det så naturlig ut, eller bare helt merkelig vet jeg ikke!)!

TS

Anonymous poster hash: ee023...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hørtes utrolig søt ut! Han kan umulig la være å like deg når du er sånn. 😘

Er en mann jeg har hatt et forhold til, var alltid nervøs når jeg var med han, og selv nå, når det er over, begynner jeg med ukontrollert skjelving hvis vi er på samme cafe,eller ved tilfeldige møter. Er ikke sjenert eller noe, bare oppriktig og genuint forelsket og betatt. Utrolig ubehagelig for meg.

Det er rart, med menn man ikke liker på den måten er man morsom, kul og kjapp med spretne kommentarer, med menn man liker....eh, nei.

Anonymous poster hash: 48d5e...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper bare at han ikke blir lei av meg. Har jo strengt tatt pågått en stund.

Og det kan være ganske vanskelig føre en normal samtale med meg. Da jeg enten får helt hjerneteppe, sier noe utrolig uintelligent, sier noe som ikke gir mening, eller ikke klarer å si noe. Heldigvis foregår en del av kommunikasjonen skriftlig, så håper det redder meg! :fnise:

Er det bare jenter/damer som blir sånn?

TS



Anonymous poster hash: ee023...b2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er i hvertfall ikke alene om å være slik, om det kan hjelpe litt! Han jeg dater nå får meg til å føle meg veldig ung og uerfaren. Etter han kysset meg første gangen var jeg stille i flere minutter, fordi jeg fikk fullstendig jernteppe og ble satt helt ut. Han er ikke verdens kjekkeste, men herregud, det er noe ved han som jeg ikke kan forklare og som er veldig vanskelig å takle :P



Anonymous poster hash: fc350...22c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i hvertfall ikke alene om å være slik, om det kan hjelpe litt! Han jeg dater nå får meg til å føle meg veldig ung og uerfaren. Etter han kysset meg første gangen var jeg stille i flere minutter, fordi jeg fikk fullstendig jernteppe og ble satt helt ut. Han er ikke verdens kjekkeste, men herregud, det er noe ved han som jeg ikke kan forklare og som er veldig vanskelig å takle :P

Anonymous poster hash: fc350...22c

De blir jo ofte verdens kjekkeste for deg når du er forelska. Jeg ser på min som verdens kjekkeste selv om jeg vet han ikke er en sånn type som alle damene faller for. Og det er jeg egentlig veldig glad for :jepp: Forelskelse er utrolig gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke han i den andre tråden her som har datet en kollega i 3 mnd mens han egentlig har samboer da? :O

Anonymous poster hash: 55349...bb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De blir jo ofte verdens kjekkeste for deg når du er forelska. Jeg ser på min som verdens kjekkeste selv om jeg vet han ikke er en sånn type som alle damene faller for. Og det er jeg egentlig veldig glad for :jepp: Forelskelse er utrolig gøy

Haha, sant det. Små ting som hvordan han løfter øyenbryna når han møter deg kan nesten slå pusten ut av en stakkar :fnise: Nå er jeg ikke forelska enda da, takk og lov, det kan være litt skumle greier i blant. Men jeg er veldig betatt... :rolleyes:

Anonymous poster hash: fc350...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være betatt kan være like spennende det og, så lenge ting er gjensidig selvsagt. Går rundt med konstante sommerfugler i magen. Har også lagt merke til at puta hans lukter veldig godt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være betatt kan være like spennende det og, så lenge ting er gjensidig selvsagt. Går rundt med konstante sommerfugler i magen. Har også lagt merke til at puta hans lukter veldig godt :sjenert:

Ja, vi er vel fremdeles der at jeg ikke vet helt hvor jeg har han, noe som kan være spennende men og litt skremmende. Han gir meg mange tegn på at han tenker på meg osv, men aldri godt å si. Å ja, lukten! Han lukter så innmari godt at jeg må konsentrere meg for å ikke lage høylydte sniffelyder når vi ligger inntil hverandre :laugh:

Anonymous poster hash: fc350...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i det stadiet hvor jeg kan sniffe høylytt og også kommentere hvor digg han lukter :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...