Gå til innhold

Bruke penger og energi på utseende for å tiltrekke menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke allverdens med penger. Og liker å ha litt i bakhånd slik at jeg klarer meg godt på slutten av måneden. Har ikke en buffer, men skal prøve å bygge meg opp en buffer i bakhånd.

Men derfor tenker jeg: I min situasjon, der jeg har lite penger: ville dere ha brukt mye penger for å prøve å få et penere utseende? Mener at jeg ser normal ut.

Da mener jeg å bruke penger til sminke, solarium, parfyme, trening, og klær?

Hva mener dere?



Anonymous poster hash: 7df12...2f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er god nok som du er. Bruk pengene på viktige ting.



Anonymous poster hash: 1e5c8...0e6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kunne spart utrolig mye penger om de skjønte at det eneste de trengte for å virkelig tiltrekke menn...vis puppa. Utringning. Og har du mindre pupper bruker du push-up. Menn er så enkle å lure.



Anonymous poster hash: 0ded9...000
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kunne spart utrolig mye penger om de skjønte at det eneste de trengte for å virkelig tiltrekke menn...vis puppa. Utringning. Og har du mindre pupper bruker du push-up. Menn er så enkle å lure.

Anonymous poster hash: 0ded9...000

hahaha...... som en jeg kjenner. Han er mer opptatt av kroppen til damene, enn hva han er av klærne, og ansiktet.

Anonymous poster hash: 7df12...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kunne spart utrolig mye penger om de skjønte at det eneste de trengte for å virkelig tiltrekke menn...vis puppa. Utringning. Og har du mindre pupper bruker du push-up. Menn er så enkle å lure.

Anonymous poster hash: 0ded9...000

Tror ikke TS var ute etter å tiltrekke seg mannfolk som bare vil ha puppa. Hun er nok ute etter hele pakka.

Og SÅ lettlurte eller enkle er ingen mann at han velger en dame som kjæreste pga puppene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Følgende oppsummerer det hele:

"Det hjelper ikke med verdens fineste hus dersom lyset er av og ingen er hjemme."

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du å pynte deg?

Bruk det du har. Vil du ha en ny lebestift, bland to av de du har f.eks. Sett sammen klærne på en ny måte etc. Det gjelder å være kreativ hvis man både liker å pynte seg og skal spare penger.



Anonymous poster hash: 43e09...9e7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt bortkastet, ts.

Menn ser ikke klærne dine - det gjør kun andre kvinner.

Det menn ser er om du er fornøyd med deg selv. Så invester tid i å trene. (masse gratis trening ute i naturen eller på stuegulvet med en youtube-video som instruktør) Invester innsats i å spise sunt og variert (hjemmelaget mat er også billig!). Invester tid i å finne ut hvilke type klær du trives i, og bruk dem mest (så lenge det ikke er joggebuksa eller kompresjonstightsen - å se presentabel ut er alltid ok).

Jeg gikk på universitetet med stort sett bare gutter (teknisk utdannelse) og den typiske dagen for mange komplimenter var når jeg hadde glemt å vaske klær og tok frem noe gammalt utvaska greier fra bakerst i skapet.

Dog: stell håret. Menn flest har en ting for velstelt hår.

Tror ikke TS var ute etter å tiltrekke seg mannfolk som bare vil ha puppa. Hun er nok ute etter hele pakka.

Og SÅ lettlurte eller enkle er ingen mann at han velger en dame som kjæreste pga puppene hennes.

Selvsagt gjør enkelte menn det. Dersom menn ikke valgte totalt usympatiske kvinner fordi de var pene så hadde ikke dette forumet inneholdt tråd etter tråd fra menn som blir psykisk mishandlet av sin partner.. Kvinner er ikke det spor bedre: menn som er usympatiske drittsekker skaffer seg ikke partner pga personlighet, for å si det slik. Kvinnen han er sammen med har valgt han pga utseende eller status eller penger. :vetikke: Helt vanlig konsept.



Anonymous poster hash: 634cb...157
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet er vel noe av det første man legger merke til enten man er kvinne eller mann.
Så hvis du vil ha en mann for et forhold, ekteskap, barn, osv. så er det jo verdt det å legge mer i det. Men det er ikke sikkert at det er nødvendig å legge så mye mer PENGER i det.
Gjør som andre her sier. Prøv å blande sminken på en ny måte, og prøv å sette sammen klær på en ny måte.
Kanskje ett lite tilbehør er alt som skal til for å gi en helt ny look? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt gjør enkelte menn det. Dersom menn ikke valgte totalt usympatiske kvinner fordi de var pene så hadde ikke dette forumet inneholdt tråd etter tråd fra menn som blir psykisk mishandlet av sin partner.. Kvinner er ikke det spor bedre: menn som er usympatiske drittsekker skaffer seg ikke partner pga personlighet, for å si det slik. Kvinnen han er sammen med har valgt han pga utseende eller status eller penger. :vetikke: Helt vanlig konsept.

Anonymous poster hash: 634cb...157

Sikker på det? At menn ser ei dame som har fine pupper og så vil han starte forhold med henne? Til tross for dårlig sex f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha...... som en jeg kjenner. Han er mer opptatt av kroppen til damene, enn hva han er av klærne, og ansiktet.

Anonymous poster hash: 7df12...2f5

Takler ikke sånne menn. Greit med preferanser, vil ha en slank kropp hos mannen jeg og men å ikke bry seg om ansiktet så lenge puppene eller rompa er stor nok vitner om et primitivt dyr.

Anonymous poster hash: 01c9e...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke poenget med å bruke alt for mye penger og energi på utseende for å impnere menna. Jeg bruker penger og tid på trening, produkter osv for å føle meg vel selv, noe som selvsagt reflekteres i utseende mitt. Selvtillit og det å være tilfreds er tiltrekkende for de aller fleste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Veldig alvorlig så vil jeg mene du vil bli både mer positiv og mer avslappet når du får bufferkontoen din på plass.

- dette fordi da vet du at du kan tåle uforutsette utgifter, og det gjør mye med folks innstilling til livet. De fleste blir lettere til sinns og ser mer positivt på tilværelsen (veldig generelt sagt).

Den beste investeringen du kan gjøre aller først er altså å bygge denne bufferkontoen for deg selv istedet for å bruke penger du egentlig ikke har råd til å bruke på å kjøpe klær og sminke og solariumstimer.

Parfymeriartikler (parfyme og sminke) er supre ting å få i bursdagsgave.

Jeg har ikke allverdens med penger. Og liker å ha litt i bakhånd slik at jeg klarer meg godt på slutten av måneden. Har ikke en buffer, men skal prøve å bygge meg opp en buffer i bakhånd.

Men derfor tenker jeg: I min situasjon, der jeg har lite penger: ville dere ha brukt mye penger for å prøve å få et penere utseende? Mener at jeg ser normal ut.

Da mener jeg å bruke penger til sminke, solarium, parfyme, trening, og klær?

Hva mener dere?



Anonymous poster hash: 7df12...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke allverdens med penger. Og liker å ha litt i bakhånd slik at jeg klarer meg godt på slutten av måneden. Har ikke en buffer, men skal prøve å bygge meg opp en buffer i bakhånd.

Men derfor tenker jeg: I min situasjon, der jeg har lite penger: ville dere ha brukt mye penger for å prøve å få et penere utseende? Mener at jeg ser normal ut.

Da mener jeg å bruke penger til sminke, solarium, parfyme, trening, og klær?

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 7df12...2f5

Utseende har betydning, men utstråling har større betydning. Er du tilfreds med deg selv og utstråler en trygghet og glede, vil du bli lagt MER merke til enn om du har silikonpupper og perfekt hud/hår/klesstil.

Jeg ville brukt penger på Trening. Det fordi det er en god investering i både kropp og sjel og gir deg et positivt syn på deg selv og livet. Noen gode kremer kan være en lur investering i ny og ne, men heller ikke det er noe must. Man kan fint lage egne ansikt og hårmasker av matvarer f.eks. Og klær er bare å kombinere om hverandre så blir det nye antrekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kunne spart utrolig mye penger om de skjønte at det eneste de trengte for å virkelig tiltrekke menn...vis puppa. Utringning. Og har du mindre pupper bruker du push-up. Menn er så enkle å lure.

Anonymous poster hash: 0ded9...000

Kommer an på hvilke mannfolk du skal tiltrekke deg det.

De som velger damer utfra utrigning har lite å komme med selv, og ikke noe jeg er interessert i.

Og ja, jeg forstår du er sarkastisk.

Anonymous poster hash: 5e27b...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Følgende oppsummerer det hele:

"Det hjelper ikke med verdens fineste hus dersom lyset er av og ingen er hjemme."

Hjelper lite om lyset er på dersom huset ser rævva ut.

Anonymous poster hash: 4068a...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper lite om lyset er på dersom huset ser rævva ut.

Anonymous poster hash: 4068a...53b

Sa den overflatiske...

Dessuten er det vel en mellomting. Huset kan være helt ok, og det lyser i alle vinduer ;)

TS: Spar heller pengene dine til noe fornuftig.

Anonymous poster hash: 7fc82...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier - trening gjør underverket. Man trener ikke for å dra mannfolk, men man trener for å føle seg bedre med seg selv og få en bedre helse. Du kan ikke tape på å satse på trening.

Du kan droppe solarium og dyre klær. Bare bli flinkere til å bruke det du har og at du føler deg fin i det tøyet du har. Parfyme kan du også glemme. Menn elsker å sniffe på damer for å kjenne luka hennes. Ikke lukte henne på 10 meters avstand. Ingen vil vel putte nesa si inn i halsgropen på en som er dynka i parfyme ;)

Hva gjelder make-up, så er litt helt greit. Man føler seg fin om man tar på litt hver dag. Men aldri for mye. Det skal ikke se ut som du skjuler noe bak sminken.



Anonymous poster hash: 609b9...4b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke allverdens med penger. Og liker å ha litt i bakhånd slik at jeg klarer meg godt på slutten av måneden. Har ikke en buffer, men skal prøve å bygge meg opp en buffer i bakhånd.

Men derfor tenker jeg: I min situasjon, der jeg har lite penger: ville dere ha brukt mye penger for å prøve å få et penere utseende? Mener at jeg ser normal ut.

Da mener jeg å bruke penger til sminke, solarium, parfyme, trening, og klær?

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 7df12...2f5

Får du en mann så kan du jo bli forsørget og spare masse penger mens du bor hos han osv ?

Det er jo en bedre langsiktig investering som du vet....

Anonymous poster hash: c8f05...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...