Gå til innhold

Betatt eller forelsket? Man help me out ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på en ting. Hva legger dere i å være betatt vs det å være forelesket?

Er forelskelse veldig sterkt i forhold?

dater en fyr, og han sa: "Jeg er vel ikke forelsket helt enda, men jeg er veldig betatt." - vet ikke helt hva han legger i det. Er en forelskelse noe som kommer svært sent for dere menn? Trenger dere lang tid på å føle forelskelse?



Anonymous poster hash: 52be5...02d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke sånn at man si at menn generelt sett blir forelsket etter samme antall timer/dager/uker ... Sånn er det jo ikke med kvinner heller det.

Det er helt individuelt når man blir forelsket, OM man blir forelsket.

Når det er sagt så vet jeg ikke helt forskjellen. Han jeg dater sa på andre date at han var veldig betatt av meg, men nå har vi møttes flere ganger etter det og selv om han snakker om å dra bort en helg sammen osv så har det ikke kommet opp noe om forelskelse.

Blir det ikke litt sånn kanskje - at interesse kommer først, så betatthet og så blir man forelsket og når den har roet seg så går det over i å elske?

Sånn at betatt er litt mer enn bare interesse, og forelskelse er litt mer enn bare å være betatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betatt er (for meg) å være tiltrukket av noen også utover det rent fysiske. Å synes hun er pen, intelligent og morsom, ha lyst til å se henne igjen, like å tilbringe tid med henne.

Forelskelse er noe mer enn å være betatt. Når det varmer hjerterøttene at hun legger hodet sitt på brystkassen min, man savner henne, tenker på henne stadig vekk og svever rundt på en rosa sky og blir distré og fjern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betatt er når man gleder seg til man treffes igjen og det kiler lett i magen.

Forelska er man når man mister fotfestet helt og går i bakken fordi man skal treffes igjen og man har digre måker flaksende rundt i magen som gjør at man ikke kan spise på dager :P



Anonymous poster hash: 6d7f1...991
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betatt er når man gleder seg til man treffes igjen og det kiler lett i magen.

Forelska er man når man mister fotfestet helt og går i bakken fordi man skal treffes igjen og man har digre måker flaksende rundt i magen som gjør at man ikke kan spise på dager :P

Anonymous poster hash: 6d7f1...991

Digre flaksende måker <3

Anonymous poster hash: e7dad...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digre flaksende måker <3

Anonymous poster hash: e7dad...eaf

Hvordan i all verden kan man klare å miste så mye selvkontroll? Er 30 og har tydligvis aldri hvert forelsket. Nærmeste jeg har vært er og konstant tenke på noen, glad og interissert for allt de sier, ønske å glede dem. Hva er dette?

Anonymous poster hash: ef790...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...