Gå til innhold

Hva er det med trøndere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trøndere er kjekke og omgjengelige, og det gjelder flere innflyttere også. Tror det er noe med Trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmm jeg har funnet meg en fin trønder! Skal aldri slippe han. Elsker den fine dialekta og den lune væremåten.. det er noe med trøndere ja! <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har unormalt små tisser. Hjelper ikke være kjekke da.

Anonymous poster hash: 99bee...19f

Ligget med hele trøndelag du da som kan komme med en sånn påstand?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trønder og bosatt i Trondheim. Mange kjekke trøndere, ja, men så er mange av dem klyser også da. Spesielt gløsgutta ;)

Anonymous poster hash: d8fd7...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange kjekke trøndere?? Mange som kler seg veldig bra og tar seg bra ut her. Samtidig så er de så barske. Og den dialekten! Gud bedre :wow:

Jeg kunne lurt på det samme, men dropper "for" i hvorfor.

Kler seg bra, er barske.. Næh, har ikke jeg lagt merke til hvertfall. Barske er de i nord, og i Romsdal.

Jeg er trønder selv, men foretrekker andre dialekter. Mange trøndere høres trege ut.

Mange hyggelige trøndere, men ingen etter min smak. Så jeg var utenfor fylkesgrensa da jeg fant meg en mann. Det er Østlandet som har dem, spør du meg!

Anonymous poster hash: ebd67...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne lurt på det samme, men dropper "for" i hvorfor.

Kler seg bra, er barske.. Næh, har ikke jeg lagt merke til hvertfall. Barske er de i nord, og i Romsdal.

Jeg er trønder selv, men foretrekker andre dialekter. Mange trøndere høres trege ut.

Mange hyggelige trøndere, men ingen etter min smak. Så jeg var utenfor fylkesgrensa da jeg fant meg en mann. Det er Østlandet som har dem, spør du meg!

Anonymous poster hash: ebd67...114

Kanskje man liker det man ikke er så vant til selv. Ville aldri funnet meg en fyr fra der jeg selv kommer fra.

Men tar gjerne en trønder!:)

Anonymous poster hash: f3861...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Siv.ing fra Gløs. Trøndergutter er verdens beste kjæreste-potensiale. Ble selv gift med en annen Siv.ing fra Gløs, men det var definitivt endel lokal gutter med mens det fremdeles var litt konkurranse. Jeg elsker roen og bakkekontakten i Trøndelag. Verdens beste sted. Dersom de klarer å tromme opp noen jobber flytter jeg gjerne tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er sånn og ikke omvendt?

Anonymous poster hash: f3254...3f8

Fordi de fra Bærum har sett slik ut siden begynnelsen av 2000-tallet..

Anonymous poster hash: 63143...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange kjekke trøndere?? Mange som kler seg veldig bra og tar seg bra ut her. Samtidig så er de så barske. Og den dialekten! Gud bedre :wow:

Noen som er enig?

Anonymous poster hash: f3861...a74

Dialekten er forferdelig stygg og irriterende. Ellers synes jeg det er mye kjekke menn som kler seg bra flere steder i Norge.

Anonymous poster hash: 63143...43a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...