Gå til innhold

Hvor pen må man være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forøvrig tror jeg man må være veldig pen for forhold,ons derimot?

Veldig pen for forhold? I hvilken aldersgruppe snakker vi om her? Jeg har sett masse kvinner som jeg ikke vil kalle (veldig) pene, men som er i forhold og/eller gift/samboere med menn og hele pakka. Mange jeg har sett som er direkte feite også. Frogner bydel i Oslo dette. Det er tydeligvis klart at for å være i et forhold så er det ikke bare utseende som gjelder. :P

Man kommer ikke langt hvis man er dum som et brød og generelt tett i pappen.

Jeg selv er ikke smellvakker, jeg går vel ikke under som "veldig pen" heller, men jeg har aldri hatt ons, kun forhold.

Anonymous poster hash: 8098d...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men Ts er det sånn du vil bli snakket av gutta? Du vil vel være sammen med noen som liker deg for personligheten? . Hvis du er en 7 så vil du bli en 9-10 hvis gutten liker personligheten din. altså forelsket.

Anonymous poster hash: 6167a...eda

Aner ikke om guttene snakker om meg egentlig, jeg:) Men lurte litt på hvor søt en jente må være for at gutter skal snakke positivt om utseende ditt. Type, først snakket om deg, så sett deg på utestedet der kompisene sier "der er hun jenta!!".

Anonymous poster hash: 365d4...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få jenter som ikke kan se pene nok ut til at menn snur seg eller snakker om deg om jenta legger litt innsats i utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D

Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :).

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Dette var veldig merkelig .. kan du ikke bare oppdatere de du dater om hva statsministrene i våre naboland heter? Da kan du opplyse, og alle lærer noe nytt hver dag - du også.

Det viktigste er at man vet hva statsministeren i Norge heter, syns jeg. Man må jo vise litt interesse for landet sitt, hehe..

Hva mener du egentlig med falsk BH? Mener du BH med innlegg?

Jeg kjenner noen kvinner som er veldig slanke/tynne og har store pupper, men disse puppene er ekte og er jo ikke noe de kan for?

Om du ikke liker kvinner med silikon, så er det jo noe helt annet igjen.

Selv styrer jeg unna menn som ikke vet hva mellomnavnet til Donald Duck er!

Anonymous poster hash: 9794c...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den offisielle skalaen - blir definert etter følgende grovparametre:

1-3 - Tiltakende grad av abnormale avvik som skiller seg ut på en mindre attraktiv måte

4-5 - Litt under gjennomsnittelig pen

6.0 - 6.5 - Gjennomsnittelig

7.0 - 7.5 - Skiller seg ut blant gjennomsnittet

8.0 - 8.5 - Nærmer seg klart bildet samfunnet generelt sett av ideal kvinnen hva utseende angår.

9.0 - 9.5 - Her finner man typisk kvinner som foretrukket av Hollywood.

10.0 - Finnes ikke :) Kun i en subjektiv verden.

Så til hvor pen du må være ? - ja rundt 6.0 og oppover burde holde i de aller fleste tilfeller :-)

Subjektive oppfatninger vil dessuten lett kunne plassere enkelte i 5 istedenfor 6 og omvendt også så husk på det også.



Anonymous poster hash: 16e0b...719
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullshit!

Det har ingenting å si hvor dum dama er, så lenge hun er pen nok.

Anonymous poster hash: 10e4d...324

I motsetning til deg så syns ikke vedkommende at silikon pupper er seksuelt attraktivt da vet du.

Anonymous poster hash: c4807...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var veldig merkelig .. kan du ikke bare oppdatere de du dater om hva statsministrene i våre naboland heter? Da kan du opplyse, og alle lærer noe nytt hver dag - du også.

Det viktigste er at man vet hva statsministeren i Norge heter, syns jeg. Man må jo vise litt interesse for landet sitt, hehe..

Hva mener du egentlig med falsk BH? Mener du BH med innlegg?

Jeg kjenner noen kvinner som er veldig slanke/tynne og har store pupper, men disse puppene er ekte og er jo ikke noe de kan for?

Om du ikke liker kvinner med silikon, så er det jo noe helt annet igjen.

Selv styrer jeg unna menn som ikke vet hva mellomnavnet til Donald Duck er!

Anonymous poster hash: 9794c...79d

Nuvel. det er ikke mange tynne norske kvinner som naturlig har store bryster!

Anonymous poster hash: c4807...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først leste innlegget så begynte jeg virkelig å lure på dette, som om det aldri skjer, som om man må være sååå pen for at noe slikt skal forekomme.

Så kommer jeg til side 2, og innser jo at JEG har jo opplevd dette flere ganger, og JEG er jo helt normal. Folk har da snakket om utseendet mitt helt siden jeg var liten... Og da mener jeg at dette ikke bør være så vanskelig. Da skjer det nok veldig lett!



Anonymous poster hash: d44d5...6f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...