Gå til innhold

Hvor pen må man være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor pen må man være for at en mann som overhode ikke kjenner deg og aldri har hatt en samtale med deg, skal legge merke til deg og snakke om deg til kompisene sine? Alle liker selvfølgelig forskjellige typer utseende, men hvor pen må han synes at man er? Skala 1-10



Anonymous poster hash: 365d4...0d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D

Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :).



Anonymous poster hash: 6de43...ded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pen må man være for at en mann som overhode ikke kjenner deg og aldri har hatt en samtale med deg, skal legge merke til deg og snakke om deg til kompisene sine? Alle liker selvfølgelig forskjellige typer utseende, men hvor pen må han synes at man er? Skala 1-10

Anonymous poster hash: 365d4...0d5

Du bør være like pen som Tone Damli.

Anonymous poster hash: 07bef...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D

Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :).

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Bullshit!

Det har ingenting å si hvor dum dama er, så lenge hun er pen nok.

Anonymous poster hash: 10e4d...324

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D

Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :).

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Det er klart! Men lurte mest på hva som skal til for en helt ukjent snakker om deg osv. Altså stadiet før intelligens osv spiller inn:) TS Om man må være en 10 eller om gutter snakker om hvem som helst

Anonymous poster hash: 365d4...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D

Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :).

Det har vel strengt talt litt mer med interesser å gjøre enn intelligens.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være like pen som Tone Damli.

Anonymous poster hash: 07bef...54c

Må man virkelig være SÅ pen? TS

Anonymous poster hash: 365d4...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

Misforstå meg ikke, det er viktig å ha et minimum av utseende, noe som er innen de aller flestes rekkevidde, men mange kvinner overvurderer verdien av et pent utseende.

Det blir ofte snakket om at en mann skal være både sjarmerende og selvsikker, men hva med kvinner? Skal de kun være pene? Tull og tøys. Sjarme, personlighet og utstråling er minst like viktig hos kvinner som hos menn. Det er det som gjør at vi legger merke til kvinner og ønsker å være sammen med dere.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :). Anonymous poster hash: 6de43...ded

Kunstig BH, haha.

Anonymous poster hash: d68a1...f1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D

Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :).

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Selv styrer jeg heller unna de som vet det. Noe så totalt uinteressant som politikk skal man lete lenge etter.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D

Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :).

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Haha, er det det som bestemmer om man er klok eller ikke? Jeg er smart og oppegående, men bryr meg om viktigere ting enn hva statsministre heter..

Anonymous poster hash: a88fb...b68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det er noe i hodet på dama, skal jo snakke sammen etterhvert :D

Selv styrer jeg unna kvinner som ikke vet hva statsministrene heter i våre naboland og de som bruker sånn kunstig BH, tynne kvinner med enorme bryster i forhold til kroppen :).

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Kjedelig? Herregud, man skal jo snakke med dama når man er over det verste kroppspråkstadie! Har damene så lite allmennkunnskap at de ikke vet hva statsministeren i Danmark heter, ja da gidder ikke jeg å bruke mer tid på dama. Skal man bare pule er det bare å tre en papirpose over hodet på dama å skrive vakker, men jeg vil gjerne ha dame for noe fast.

Anonymous poster hash: 6de43...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med sånne tråder som det her er at man får bare noen på KGs egne meninger, og KG er ikke representativt for hele Norge/verden.

Dessuten, seriøst, hvilke normale oppegående mennesker i 2015 bruker en skala for å sette mennesker i bås?!

Anonymous poster hash: 8098d...487

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt at, er det noe som er uattraktivt, så er det usikkerhet. Og usikker er man når man går på et forum for å spørre hvor pen man må være.

Anonymous poster hash: 8098d...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pen må man være for at en mann som overhode ikke kjenner deg og aldri har hatt en samtale med deg, skal legge merke til deg og snakke om deg til kompisene sine? Alle liker selvfølgelig forskjellige typer utseende, men hvor pen må han synes at man er? Skala 1-10

Anonymous poster hash: 365d4...0d5

Veldig pen. Av og til tror jeg det er det eneste menn verdsetter ved kvinner, dessverre.

Anonymous poster hash: 93bde...ef7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ante meg nok av at alle svarene jeg kom til å få var det knappe 20% som svarte på spørsmålet mitt. Og DET er et problem med KG. Greit, kanskje spørsmålet viser tegn på usikkerhet, men var egentlig bare nysgjerrig. Synes omtrent alle trådene her sporer av etter 2-3 kommentarer. Hvis man ikke har tenkt til å svare på spørsmålet, kan man like gjerne la være å svare. Fint hvis enkelte for en gangs skyld kunne latt kritikken forbli kun en tanke. Mvh TS



Anonymous poster hash: 365d4...0d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konfronterte ei av mine venninner med sannheten, en gang hun hevdet at hun ikk fikk oppmerksomhet....

I. er ei jeg har kjent lenge, så utseende hennes teller liksom ikke så mye nå, men jeg kan huske jeg syntes hun var ganske ordinær, sjøl om hun forsåvidt var søt, da vi ble kjent for en 10-12 år siden.

Hun satt ute på cafe i lag med søstra en ganske vanlig tidligkveld, jeg satt i baren med en kompis. (Det er sånn at når I. og søstra er ute i lag, har de noe bestemt å snakke om, så vi blander oss ikke inn, vi som kjenner de). Jeg skulle understreke et poeng for kompisen min, så vi fulgte med bordet der I. og søstera satt. Den neste timen kom det 6 fyrer og prøvde å komme i snakk med I. - 8 stykker "prøvde seg på" søstra.

I. hadde rett og slett ikke fått det med seg.

Såeee,.... Konklusjonen er at du ikke skal langt over gjennomsnittet før du har mer oppmerksomhet enn du kan gjøre av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konfronterte ei av mine venninner med sannheten, en gang hun hevdet at hun ikk fikk oppmerksomhet....

I. er ei jeg har kjent lenge, så utseende hennes teller liksom ikke så mye nå, men jeg kan huske jeg syntes hun var ganske ordinær, sjøl om hun forsåvidt var søt, da vi ble kjent for en 10-12 år siden.

Hun satt ute på cafe i lag med søstra en ganske vanlig tidligkveld, jeg satt i baren med en kompis. (Det er sånn at når I. og søstra er ute i lag, har de noe bestemt å snakke om, så vi blander oss ikke inn, vi som kjenner de). Jeg skulle understreke et poeng for kompisen min, så vi fulgte med bordet der I. og søstera satt. Den neste timen kom det 6 fyrer og prøvde å komme i snakk med I. - 8 stykker "prøvde seg på" søstra.

I. hadde rett og slett ikke fått det med seg.

Såeee,.... Konklusjonen er at du ikke skal langt over gjennomsnittet før du har mer oppmerksomhet enn du kan gjøre av.

Det er sant, men synes det blir en litt annen setting. En ting er at en gutt prøver seg på deg. En annen ting er hvis en person har sett deg (type på universitet) og da har begynt å snakke om deg til kompisene sine. TS

Anonymous poster hash: 365d4...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange venninner som jeg anser som penere enn snittet, la oss si 8-9 stykker. Men bare to av dem vet jeg får MYE oppmerksomhet, altså at gutter snakker om dem (til meg blant annet, yay for å være wallflower). Begge disse jentene er nok 9-10 på skalaen, flott ansikt og trent kropp med former. Men jeg må helt ærlig si at jeg ikke vet hvorfor andre venninner av meg ikke blir ansett som like flotte, så smaken er jo som baken.

Selv tror jeg ikke jeg blir snakket om av gutter. Men jeg prøver å vinne dem over med sjarmen min. :blomst:



Anonymous poster hash: f0c35...42b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...