Gå til innhold

Pen jente, men får ALDRI oppmerksomhet! Hva gjør jeg galt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil du ha mitt ærlige svar så tipper det har med ovevekten å gjøre.

Anonymous poster hash: 5f154...080

Det var vel noen som nevnte her inne at overvektige jenter/kvinner som regel fikk oppmerksomhet fra menn over 50 og sånne som er helt desperate.

Anonymous poster hash: 8d503...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ofte er det slik at personer som er pene/attraktive kan oppleves som arrogante for personer som ikke kjenner dem. Dette gjør at fremmede ikke tørr å ta kontakt. Personlighet har mye å si. Men når det er utseende det første de legger merke til, og de forbinder dette med arroganse, og dette skremmer dem vekk får de ikke blitt kjent med din personlighet.

Jeg fant ut dette da jeg spurte en kollega på jobben: " Hvordan virker jeg ". Hun sa: " Arrogant for de av oss som ikke kjenner deg " :fnise:

Jeg anser meg ikke som pen, og jeg har ikke fått noen blikk fra menn som jeg har sett i hvert fall, jeg er og litt sjenert og introvert-men jeg har fått høre at jeg virker arrogant. Så den setningen jeg har uthevet tror jeg bare er bullshit.

Anonymous poster hash: 8d503...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg anser meg ikke som pen, og jeg har ikke fått noen blikk fra menn som jeg har sett i hvert fall, jeg er og litt sjenert og introvert-men jeg har fått høre at jeg virker arrogant. Så den setningen jeg har uthevet tror jeg bare er bullshit.

Anonymous poster hash: 8d503...27e

Da kan det være andre grunner i ditt tilfelle, f.eks som du sier: sjenert. Jeg kjenner ikke deg.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har egentlig ikke noe med utseendet ditt å gjøre. Det har med personligheten din og væremåten din.

Du kan ha endret deg uten at du vet det, for man endrer seg MYE fra man er 16 til 18 til 20 til 22 til 25 osv osv.

Forandringen skjer over tid, så du legger ikke alltid merke til det selv, men du kan prøve å tenke på hvordan du var da du var 18 og hvordan du er nå. Kanskje du var mer åpen og livlig og glad, og nå er du blitt mer "voksen" og alvorlig?

Jeg legger jo merke til det selv, unge jenter på 16-18-20 år som er som tenåringer flest og de får mye oppmerksomhet om de ler og fniser og tuller.

Mens kvinnene som er 23-24-25 og eldre er mer alvorlige, og de blir jo sett, men ikke på samme måten.

Nå er jeg over 30 og jeg merker jeg blir lagt merke til om jeg pynter meg, eller om jeg ler og smiler - det liker jo menn. Menn er jo visuelle.

Når det gjelder vekten din, så har det altså egentlig ikke noe å si om utstrålingen din er bra.



Anonymous poster hash: e862a...af0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle deg hvorfor. Som en middels attraktiv fyr, så ser jeg på sånne som deg og tar nederlaget på forskudd. Mange ganger er det ikke vits å prøve seg på noen som er over sine egen liga. Det er derfor jenter som er mindre pene, lettere overvektige, bader i menn som meg. Husk at størsteparten av befolkningen er mindre vakre, og dermed leker de best sammen også.

Når jeg ser en pen jente som sitter med ei venninnegjeng, så går jeg alltid for den mindre pene jenta i gruppa. Det er rett og slett fordi jeg ikke gidder å bli avvist av de pene. De pene har også som oftest et litt kaldt kroppsspråk og. Øyekontakten og humøret er bedre hos de mindre pene.

Dessuten er det ingenting som er bedre enn en mindre pen jente i senga. Gud så sulten hun er.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

Ikke alltid. Jeg var den styggeste i venninnegjengen, og jeg ble ofte brukt for å komme til de peneste i venninnegjengen min (fra vi var 18-19 og begynnelsen av 20-årene)

Jeg ble aldri sjekket opp, og alle gutter valgte de peneste.

Det kan kanskje ha noe med at de pene venninnene mine hadde god utstråling og var åpne og flørtete?

Mens jeg var sjenert og stille og vanskelig å komme inn på.

Husker det var noen gutter/menn som sa til meg at jeg egentlig var pen ... egentlig ... jeg skjulte meg vel for mye?

Anonymous poster hash: e862a...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså det har seg sånn;

Jeg er 23 år, har vært singel i tre år, etter å ha hoppet rett fra ett seriøst forhold til et nytt... Men etter det siste forholdet så vet jeg ikke hva som skjedde, for etter det legger rett og slett ikke menn merke til meg mer?? Før fikk jeg ofte nye beilere etter meg, men nå har det altså ikke skjedd på flere år..

Det skal sies at jeg er ca 10-12 kilo overvektig, men det er ikke noe "nytt". Dessuten kan jeg takke høyere makter for kroppsfasongen min, som har fordelt dette "heldig" utover.

Men, ja.. Jeg er blid, hyggelig, har utdannelse, mange gode venner, er relativt sosial av meg og bruker en del tid på utseendet. Jeg er den typen som aldri går utenfor døren uten å ha på litt sminke og "ordentlige" klær, hvis det sier dere noe.

Jeg får også alltid masse likes på profilbildene mine.. Men i det virkelige liv er det ALDRI noen som er interessert, og jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil!!? Det er så utrolig frustrerende! :(

Jeg kommer fra et mindre sted, og der er det ikke mye oppmerksomhet å hente fra menn, men jenter kommenterer alltid på at jeg ser bra ut osv. Når jeg f.eks. har vært i Oslo også så er det aldriiii noen som prøver seg, og om noen gjør det så er det 50 år gamle griser, eller folk som tydelig bare er ute etter en ting.

Helt seriøst, hva gjør jeg galt? Jeg har spurt vennene mine også, og de fleste sier at de ikke skjønner hvorfor, men foreslår at jeg skal prøve å skaffe blikk-kontakt med menn osv, og at det er det de gjør.. Jeg blir rett og slett deprimert av å gå ut fordi alle rundt meg blir sjekket opp, mens jeg sitter alene i et hjørne... Dette gjelder ikke bare når man er "ute" heller, jeg har absolutt ingen kontakt med menn bortsatt kollegaer og noen få jeg har vært venn med hele livet... Trenger seriøst forslag til hva jeg gjør galt, eventuelt andre ting som kan spille inn! Føler meg som en alien til tider....

Anonymous poster hash: 3f254...de7

Jeg har i dag en mann jeg elsker veldig høyt, men det tok oss lang tid å komme hit. Vi har faktisk kjent hverandre hele livet, men det ble ikke oss før vi ble godt voksne.

Fordi... han aldri i verden trodde at jeg så til hans kant. Han trodde jeg var i en helt annen klasse, og at han ikke hadde en sjanse.

Jeg trodde han ikke var interessert, jeg fikk ikke det inntrykket. Så årene gikk, og mulighetene som lå der ble ikke benyttet.

Han er virkelig mannen med stor M, han har et vakkert sinn, han er snill omtenksom og han er vakker å se på. Men han forstår ikke det selv,

Det jeg vil frem til er at folk velger ut i fra hvem de tror de kan få. Er du en pen jente, er det en del menn som ikke tør prøve seg.

En annen ting kan være at du kan virke utilgjengelig. Hvis du er redd for å bli såret er garden oppe og det merker menn.

Anonymous poster hash: 0b79c...14f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, hva gjør jeg galt? Jeg har spurt vennene mine også, og de fleste sier at de ikke skjønner hvorfor, men foreslår at jeg skal prøve å skaffe blikk-kontakt med menn osv, og at det er det de gjør.. Jeg blir rett og slett deprimert av å gå ut fordi alle rundt meg blir sjekket opp, mens jeg sitter alene i et hjørne... Dette gjelder ikke bare når man er "ute" heller, jeg har absolutt ingen kontakt med menn bortsatt kollegaer og noen få jeg har vært venn med hele livet... Trenger seriøst forslag til hva jeg gjør galt, eventuelt andre ting som kan spille inn! Føler meg som en alien til tider....

Anonymous poster hash: 3f254...de7

Neste gang du er ute så går du bort til menn selv,og får du ikke kjemi på første så går du bort til noen andre(trenger ikke være rett etterpå eller på samme utested). Gjør det med en venninne eller flere om du ikke tør alene. Majoriteten av gutter liker ikke å gå bort til jenter på byen og det er ganske mange jenter som prøver å bli sjekket opp så du har en del konkurranse.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det har seg sånn;

Jeg er 23 år, har vært singel i tre år, etter å ha hoppet rett fra ett seriøst forhold til et nytt... Men etter det siste forholdet så vet jeg ikke hva som skjedde, for etter det legger rett og slett ikke menn merke til meg mer?? Før fikk jeg ofte nye beilere etter meg, men nå har det altså ikke skjedd på flere år..

Det skal sies at jeg er ca 10-12 kilo overvektig, men det er ikke noe "nytt". Dessuten kan jeg takke høyere makter for kroppsfasongen min, som har fordelt dette "heldig" utover.

Men, ja.. Jeg er blid, hyggelig, har utdannelse, mange gode venner, er relativt sosial av meg og bruker en del tid på utseendet. Jeg er den typen som aldri går utenfor døren uten å ha på litt sminke og "ordentlige" klær, hvis det sier dere noe.

Jeg får også alltid masse likes på profilbildene mine.. Men i det virkelige liv er det ALDRI noen som er interessert, og jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil!!? Det er så utrolig frustrerende! :(

Jeg kommer fra et mindre sted, og der er det ikke mye oppmerksomhet å hente fra menn, men jenter kommenterer alltid på at jeg ser bra ut osv. Når jeg f.eks. har vært i Oslo også så er det aldriiii noen som prøver seg, og om noen gjør det så er det 50 år gamle griser, eller folk som tydelig bare er ute etter en ting.

Helt seriøst, hva gjør jeg galt? Jeg har spurt vennene mine også, og de fleste sier at de ikke skjønner hvorfor, men foreslår at jeg skal prøve å skaffe blikk-kontakt med menn osv, og at det er det de gjør.. Jeg blir rett og slett deprimert av å gå ut fordi alle rundt meg blir sjekket opp, mens jeg sitter alene i et hjørne... Dette gjelder ikke bare når man er "ute" heller, jeg har absolutt ingen kontakt med menn bortsatt kollegaer og noen få jeg har vært venn med hele livet... Trenger seriøst forslag til hva jeg gjør galt, eventuelt andre ting som kan spille inn! Føler meg som en alien til tider....

Anonymous poster hash: 3f254...de7

Det er akkurat dette som jeg har påpekt i snart en million tråder her inne jeg er så enormt lei av ...

Jenter som aldri gir av seg selv men forventer å bli gitt oppmerksomhet for å så avvise.

Lukter det på milevis avstand og det tror jeg ikke jeg er alene om som mann...verden handler ikke kun om å gi deg oppmerksomhet kjære deg !!!

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat dette som jeg har påpekt i snart en million tråder her inne jeg er så enormt lei av ...

Jenter som aldri gir av seg selv men forventer å bli gitt oppmerksomhet for å så avvise.

Lukter det på milevis avstand og det tror jeg ikke jeg er alene om som mann...verden handler ikke kun om å gi deg oppmerksomhet kjære deg !!!

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

Unnskyld meg, men hvor i tråden leser du at hun har avvist noen?

Anonymous poster hash: 3795f...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hvor i tråden leser du at hun har avvist noen?

Anonymous poster hash: 3795f...196

Er ikke nødvendigvis at hun avviser, men han antar at det er det som skjer 99% av gangene, derfor oppsøker han ikke slike damer.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke nødvendigvis at hun avviser, men han antar at det er det som skjer 99% av gangene, derfor oppsøker han ikke slike damer.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

Da er det vel han som er problemet med hans antagelser, ikke hun.

Anonymous poster hash: 3795f...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hvor i tråden leser du at hun har avvist noen?

Anonymous poster hash: 3795f...196

Fordi behovet for oppmerksomhet setter opp avvisningene

....skriver jo at det BARE er 50åringer og "dem ute etter en ting" som prøver seg. I hvilken betydning er ikke det avvisning ovenfor de i denne gruppen da ?

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Fordi behovet for oppmerksomhet setter opp avvisningene

....skriver jo at det BARE er 50åringer og "dem ute etter en ting" som prøver seg. I hvilken betydning er ikke det avvisning ovenfor de i denne gruppen da ?

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

At trådstarter ikke vil ha personer som kun er ute etter en ting er hun full berettiget til. Dette har verken noe med utseende eller oppmerksomhet å gjøre. Enhver jente har rett til å takke nei til dette, og du og enhver mann skal vise respekt for dette, uansett alder.

Vi kan ikke ha jenter som ikke tørr å gå ut, være seg selv, fordi menn finner dette ubehagelig, de misforstår signalene. Da kan vi like godt gå tilbake til steinalderen.

Er du lei, bli heller hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det ingenting som er bedre enn en mindre pen jente i senga. Gud så sulten hun er.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

Sulten, men ikke på mat?

Anonymous poster hash: 553fe...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid. Jeg var den styggeste i venninnegjengen, og jeg ble ofte brukt for å komme til de peneste i venninnegjengen min (fra vi var 18-19 og begynnelsen av 20-årene)

Jeg ble aldri sjekket opp, og alle gutter valgte de peneste.

Det kan kanskje ha noe med at de pene venninnene mine hadde god utstråling og var åpne og flørtete?

Mens jeg var sjenert og stille og vanskelig å komme inn på.

Husker det var noen gutter/menn som sa til meg at jeg egentlig var pen ... egentlig ... jeg skjulte meg vel for mye?

Anonymous poster hash: e862a...af0

Kan bekrefte denne, jeg var også den stygge venninna og har samme erfaring.

Anonymous poster hash: dbfb2...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At trådstarter ikke vil ha personer som kun er ute etter en ting er hun full berettiget til. Dette har verken noe med utseende eller oppmerksomhet å gjøre. Enhver jente har rett til å takke nei til dette, og du og enhver mann skal vise respekt for dette, uansett alder.

Vi kan ikke ha jenter som ikke tørr å gå ut, være seg selv, fordi menn finner dette ubehagelig, de misforstår signalene. Da kan vi like godt gå tilbake til steinalderen.

Er du lei, bli heller hjemme.

Du svarte ikke på spørsmålet ...alt du egentlig sier her er hvordan man lager unnskyldninger for å rettferdiggjøre avvisningene. I utgangspunktet her så ser du jo at jeg må påpeke hun avviser noen i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer akkurat ut av et seriøst forhold selv.

Er slank, trener, jobber, har ingen utdannelse da. Men personligheten vinner mye. Jeg er real, rett frem og ærlig, distre til de grader - men jeg tar alt med et smil. Jeg er hyggelig med alle og blir nok godt likt. Når noe er galt sier jeg det som det er, men er sjelden negativ. For jeg har ingen grunn til å være det.

Har hatt ca 7-8 gutter etter meg de siste ukene. Men jeg sier til de at jeg er bedre å ha som venn, så det skjer ingenting mer. Jeg roter ikke rundt heller bare fordi jeg har blitt singel..

Prøv å henge med på personlighet så kanskje det hjelper! Positivitet, smil og vær sosial!! =)

Er 22 år selv.



Anonymous poster hash: 10ee8...257
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer akkurat ut av et seriøst forhold selv.

Er slank, trener, jobber, har ingen utdannelse da. Men personligheten vinner mye. Jeg er real, rett frem og ærlig, distre til de grader - men jeg tar alt med et smil. Jeg er hyggelig med alle og blir nok godt likt. Når noe er galt sier jeg det som det er, men er sjelden negativ. For jeg har ingen grunn til å være det.

Har hatt ca 7-8 gutter etter meg de siste ukene. Men jeg sier til de at jeg er bedre å ha som venn, så det skjer ingenting mer. Jeg roter ikke rundt heller bare fordi jeg har blitt singel..

Prøv å henge med på personlighet så kanskje det hjelper! Positivitet, smil og vær sosial!! =)

Er 22 år selv.

Anonymous poster hash: 10ee8...257

Hvis du har hatt og avvist 7-8 gutter etter deg bare siste ukene så må du reevaulere deg selv litt ..da er du det man kaller for "ei luremus" ..

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Du svarte ikke på spørsmålet ...alt du egentlig sier her er hvordan man lager unnskyldninger for å rettferdiggjøre avvisningene. I utgangspunktet her så ser du jo at jeg må påpeke hun avviser noen i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

Så du mener at hun ikke skal avvise noen i det hele tatt, og ligge med alle?

Du må lese det hun skriver, måten hun skriver. Hun er 23 år gammel. Hun beskriver 50-åringer som gamle griser. Talemåten er nesten " childlike ". Det er nesten som om hun ser på 50-åringer som om de kunne vært hennes far grunnet alder. Det er klart det er ekkelt for henne å tenke seg forhold, sex med denne aldersgruppen.

Så ja, avvisningen er på sin plass. Det tror jeg du forstår. Avvise gjør alle utfra hvilken posisjon man selv er i, ut fra forholdene, livssituasjon etc.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...