Gå til innhold

Pen jente, men får ALDRI oppmerksomhet! Hva gjør jeg galt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså det har seg sånn;
Jeg er 23 år, har vært singel i tre år, etter å ha hoppet rett fra ett seriøst forhold til et nytt... Men etter det siste forholdet så vet jeg ikke hva som skjedde, for etter det legger rett og slett ikke menn merke til meg mer?? Før fikk jeg ofte nye beilere etter meg, men nå har det altså ikke skjedd på flere år..

Det skal sies at jeg er ca 10-12 kilo overvektig, men det er ikke noe "nytt". Dessuten kan jeg takke høyere makter for kroppsfasongen min, som har fordelt dette "heldig" utover.

Men, ja.. Jeg er blid, hyggelig, har utdannelse, mange gode venner, er relativt sosial av meg og bruker en del tid på utseendet. Jeg er den typen som aldri går utenfor døren uten å ha på litt sminke og "ordentlige" klær, hvis det sier dere noe.
Jeg får også alltid masse likes på profilbildene mine.. Men i det virkelige liv er det ALDRI noen som er interessert, og jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil!!? Det er så utrolig frustrerende! :(

Jeg kommer fra et mindre sted, og der er det ikke mye oppmerksomhet å hente fra menn, men jenter kommenterer alltid på at jeg ser bra ut osv. Når jeg f.eks. har vært i Oslo også så er det aldriiii noen som prøver seg, og om noen gjør det så er det 50 år gamle griser, eller folk som tydelig bare er ute etter en ting.

Helt seriøst, hva gjør jeg galt? Jeg har spurt vennene mine også, og de fleste sier at de ikke skjønner hvorfor, men foreslår at jeg skal prøve å skaffe blikk-kontakt med menn osv, og at det er det de gjør.. Jeg blir rett og slett deprimert av å gå ut fordi alle rundt meg blir sjekket opp, mens jeg sitter alene i et hjørne... Dette gjelder ikke bare når man er "ute" heller, jeg har absolutt ingen kontakt med menn bortsatt kollegaer og noen få jeg har vært venn med hele livet... Trenger seriøst forslag til hva jeg gjør galt, eventuelt andre ting som kan spille inn! Føler meg som en alien til tider....



Anonymous poster hash: 3f254...de7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme som deg bare som mann. Er litt eldre en deg men same shit.

Kunne bade i damer før men nå er det stopp, ikke et blikk eller noen ting. Blir ignorert.

Mulige årsaker: Dårlig rykte (player), introvert eller opplever jeg at samfunnet har forandret seg.

Jeg er introvert, og blir ofte oppfattet som overlegen men er bare litt sjenert.



Anonymous poster hash: 92036...f88
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å svare på. Er jo ikke sikkert at du gjør noe feil, akkurat. Det er mange som har det slik, går rundt og ikke får særlig til oppmerksomhet uten at det nødvendigvis betyr at det er noe galt med dem, eller at de er uattraktive. Det er skummelt å vise at man er interessert i noen, fordi man risikerer å bli avvist, så folk er vel bare sjenerte.

Det beste du kan gjøre er vel å ikke tenke for mye på det. Eventuelt, hvis du tør, får du spørre noen av dine mannlige venner for tilbakemelding. Det kan godt være at det er litt her og litt der som man kunne gjort annerledes, men det er vanskelig å se seg selv utenifra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og noen år eldre og har det på samme måte. Venninnene mine drukner i interesse og oppmerksomhet fra menn, men jeg er helt usynlig. Eneste jeg klarer å forklare det med er at jeg er introvert og oppfattes som arrogant/overlegen, eller at jeg bare er mye styggere enn jeg tror.

Kjipt å være den stygge venninna, men lite en får gjort med det.



Anonymous poster hash: dbfb2...e0d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha mitt ærlige svar så tipper det har med ovevekten å gjøre.



Anonymous poster hash: 5f154...080
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HeiHade

Jeg tror overvekten spiller en rolle.

Dessuten kan det hende at du har forandret deg utseendemessig de siste årene uten at du har merket det selv.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle deg hvorfor. Som en middels attraktiv fyr, så ser jeg på sånne som deg og tar nederlaget på forskudd. Mange ganger er det ikke vits å prøve seg på noen som er over sine egen liga. Det er derfor jenter som er mindre pene, lettere overvektige, bader i menn som meg. Husk at størsteparten av befolkningen er mindre vakre, og dermed leker de best sammen også.

Når jeg ser en pen jente som sitter med ei venninnegjeng, så går jeg alltid for den mindre pene jenta i gruppa. Det er rett og slett fordi jeg ikke gidder å bli avvist av de pene. De pene har også som oftest et litt kaldt kroppsspråk og. Øyekontakten og humøret er bedre hos de mindre pene.

Dessuten er det ingenting som er bedre enn en mindre pen jente i senga. Gud så sulten hun er.



Anonymous poster hash: e7af2...a09
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle deg hvorfor. Som en middels attraktiv fyr, så ser jeg på sånne som deg og tar nederlaget på forskudd. Mange ganger er det ikke vits å prøve seg på noen som er over sine egen liga. Det er derfor jenter som er mindre pene, lettere overvektige, bader i menn som meg. Husk at størsteparten av befolkningen er mindre vakre, og dermed leker de best sammen også.

Når jeg ser en pen jente som sitter med ei venninnegjeng, så går jeg alltid for den mindre pene jenta i gruppa. Det er rett og slett fordi jeg ikke gidder å bli avvist av de pene. De pene har også som oftest et litt kaldt kroppsspråk og. Øyekontakten og humøret er bedre hos de mindre pene.

Dessuten er det ingenting som er bedre enn en mindre pen jente i senga. Gud så sulten hun er.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

Så en jente bør være mindre pen for å være god og sulten i senga? :P Vel, jeg er 24, gjør det minst 9 ganger om dagen, jomfru, men for kresen til å hoppe på randoms. Lurer på hva den ene vil synes som får meg til sengs xD

Anonymous poster hash: 7b1ef...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ofte er det slik at personer som er pene/attraktive kan oppleves som arrogante for personer som ikke kjenner dem. Dette gjør at fremmede ikke tørr å ta kontakt. Personlighet har mye å si. Men når det er utseende det første de legger merke til, og de forbinder dette med arroganse, og dette skremmer dem vekk får de ikke blitt kjent med din personlighet.

Jeg fant ut dette da jeg spurte en kollega på jobben: " Hvordan virker jeg ". Hun sa: " Arrogant for de av oss som ikke kjenner deg " :fnise:

Jeg fikk jo plutselig sjokk, for både hun og jeg visste at det er jeg absolutt ikke.

Du må derfor være bevisst på dette, og passe på å ikke virke som dette, så ser du at de tørr å komme deg nær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver veldig mye om utseendet ditt. Men knapt nok noe om personligheten. Og det lille som står mellom linjene om personligheten din, er at du er svært overfladisk. Det kan faktisk være personligheten din det er noe i veien med.

Anonymous poster hash: 84f3d...45e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det har med overvekten å gjøre. Kan du virke overlegen? Uoppnåelig?

En annen ting: Det har blitt ganske skummelt for menn å ta kontakt for tiden. Vet aldri når man blir beskyldt for andre ting enn det som var hensikten. Eller at dama har et kamera gjemt på kroppen og "dokumenterer angrepet" på youtube, facebook etc.

Vær blid. Ingenting gir mer tiltrekningskraft.



Anonymous poster hash: 130f0...9d6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ned 10-12 kilo så ordner det seg.

Bare....nei...hva skal man si...?

TS kan gå ned 10 kilo, og vips, så får hun en hale med menn etter seg igjen? Seriøst? Greit, TS kan slanke seg.

Hva er din unnskyldning for å være evig singel? Ikke noen magisk formel du kan bruke på deg selv for plutselig å bli attraktiv?

Anonymous poster hash: 1493f...4d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle deg hvorfor. Som en middels attraktiv fyr, så ser jeg på sånne som deg og tar nederlaget på forskudd. Mange ganger er det ikke vits å prøve seg på noen som er over sine egen liga. Anonymous poster hash: e7af2...a09

This.

Kjæresten min har ei vennine som er slank, blond, ser bra ut, trener jevnlig, egen leilighet, hetero og sykepleier. Hun er nå 39 år, barnløs og singel på 15 året.

Har lurt på hvorfor ingen har plukket opp denne juvelen. Enten har hun blitt utrolig kresen etter siste fyr (som jeg kjenner)

Syntes faktisk litt synd på henne, virker ensom utifra FB oppdateringene. Virker ikke som det er så lett å finne noen å gå på konserter og kafe med lenger...

Men det har vel med frykten for avvisning og hvordan man fremstår.

Kanskje TS burde ta kontakt selv med noen hun liker??

Må være bedre enn å bli oppfattet som isdronninga, man kjøper helst lodd med vinnersjangser....

Anonymous poster hash: 12442...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trollkarlen

Bare....nei...hva skal man si...?

TS kan gå ned 10 kilo, og vips, så får hun en hale med menn etter seg igjen? Seriøst? Greit, TS kan slanke seg.

Hva er din unnskyldning for å være evig singel? Ikke noen magisk formel du kan bruke på deg selv for plutselig å bli attraktiv?

Anonymous poster hash: 1493f...4d6

Jo, mange magiske formler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Kan fortelle deg hvorfor. Som en middels attraktiv fyr, så ser jeg på sånne som deg og tar nederlaget på forskudd. Mange ganger er det ikke vits å prøve seg på noen som er over sine egen liga. Det er derfor jenter som er mindre pene, lettere overvektige, bader i menn som meg. Husk at størsteparten av befolkningen er mindre vakre, og dermed leker de best sammen også.

Når jeg ser en pen jente som sitter med ei venninnegjeng, så går jeg alltid for den mindre pene jenta i gruppa. Det er rett og slett fordi jeg ikke gidder å bli avvist av de pene. De pene har også som oftest et litt kaldt kroppsspråk og. Øyekontakten og humøret er bedre hos de mindre pene.

Dessuten er det ingenting som er bedre enn en mindre pen jente i senga. Gud så sulten hun er.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

Det er ingenting mindre attraktivt enn en mann som forhåndsdømmer ut fra utseende. Heller ikke en mann som gir seg uten en kamp.

Du beskriver deg selv som middels attraktiv, men dette er ikke utseendet, heller den du er pga måten du beskriver personer du ikke vil gi en sjanse å kjenne ut fra utseende.

Jeg vil anta det kalde kroppspråket, øyekontakten, avvisningen du får kommer av måten du ter deg tatt i betraktning din forhåndsdømming av disse.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske stor forskjell på utseende som 18-19-åring og når du er 23.

Anonymous poster hash: f8a8c...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du utstråler lite selvtillit eller desperasjon? Høres litt strengt ut, men tror ikke vi jenter vet hvordan vi oppfattes utenfra når vi er på byen. Jeg er ikke noe smashing jente, men helt OK, blir veldig ofte ikke sjekket opp på byen og har da fått høre at jeg framstår avvisende og arrogant. Noe jeg nok også er, da jeg ikke er interessert i å bli sjekket opp :P Jeg er imidlertid mye mer flørtende og avslappet rundt gutter jeg kjenner og er trygg på, og det er ofte de jeg omgås over tid som har vist interesse for meg. Klarer du å slappe av rundt gutter du omgås til vanlig? Eller stresser du og overanalyserer du da også? Prøv og smil og slapp av, ikke stress, så vil gutta komme etter hvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...