Gå til innhold

Er det mulig å falle for noen man ikke finner attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fullt klar over at smak er forskjellig og at det finnes noen der ute for de fleste. Men jeg sliter på damefronten og har aldri hatt et seriøst forhold. Jeg er ikke overvektig, er greit trent, kler meg greit, har en fin frisyre, god hygiene, egen leilighet, en godt betalt jobb og ting er generelt på stell. Jeg er ikke stygg, men har et noe spessielt utseende.

De få gangene jeg har fått en dame jeg finner attraktiv på gli har det kun vart i noen uker før hun fant ut at hun ikke ville ha noe seriøst med meg. Jeg begynner å lure på om jeg rett og slett ikke har sjans på noen av de jeg finner attraktive og lurer derfor på om det er mulig å forelske seg/få følelser for noen man ikke finner seksuelt attraktiv?

Jeg har datet endel som jeg har funnet tonen med som kanskje ikke fanget interessen min rent utseendemessig og hver gang har jeg NULL lyst når det kommer til det seksuelle. Det er jo selvfølgelig koselig og sånt, men har ikke kjent noe som helst følelser selv etter flere uker, og ofte føles det bare som mas når de ringer og sender meldinger uten mål og mening daglig. Når jeg har følt det sånn har jeg sagt ifra at jeg ikke er ute etter noe forhold ganske kjapt.

Det føles så deprimerende hvis jeg må ta til takke med noe sånt, jeg har jo vært genuint forelsket før og det var den beste følelsen som fantes, helt til jeg ble knust og servert den samme leksa som jeg har gitt alle de jeg ikke likte...

Har jeg bare hatt uflaks eller sikter jeg rett og slett for høyt når jeg ikke er fornøyd med de jentene som tydeligvis liker meg? Er det mulig at jeg plutselig får opp øynene for en som er på mitt nivå? Er det jeg som føler at alle jeg er tiltrukket av automatisk er i en høyere liga enn de jeg ikke er tiltrukket av? Gjør jeg noe feil? Er det noe galt med personligheten min? Gir jeg ikke nok av meg selv?

Alt dette er spørsmål jeg stiller meg selv. Jeg skjønner at dere ikke kan gi meg noe svar på alt dette, men noen som har følt det samme før og funnet ut noe som virket? Jeg prøver å jobbe med meg selv så godt jeg kan, men er ikke så lett for meg å konkret vite hva jeg bør jobbe med heller.



Anonymous poster hash: c6927...ba3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Vil du ha et godt råd TS?

Gi nå F*n i alt det snakket dere driver med om 'nivå' meg her og 'nivå' meg der.

Om du slutter å putte jentene i 'nivå' kategorier, men derimot ser på dem som mennesker. Noen mennesker interesserer deg, andre interesserer deg ikke.

Noen mennesker faller du for, andre ikke, - da blir det så mye enklere å være deg.

Og så legger du mer innsats i de menneskene som interesserer deg, fordi noen av dem vil finne deg tilsvarende interessant også, uten at de har satt en 'nivåkategori'-lapp på deg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man må finne noen attraktive for å falle. MEN - personlighet og kjemi kan godt gjøre en tilsynelatende "normal"/"objektivt ikke-pen person attraktiv. Det handler litt om å være åpen for å bli kjent med mennesker man ikke umiddelbart synes er attarktive også. Er det kjemi der, så kan sjarme og personlighet gjøre et menneske veldig vakkert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en dame du liker.
Ha masse sex med henne, jenter får ofte følelser etter sex, selv om det er en de egentlig ikke vil ha.
...Score!



Anonymous poster hash: 38054...46f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fint an å falle for noen man i utgangspunktet ikke finner attraktiv. Jeg har gjort det. Vi startet som venner og etterhvert som vi ble bedre kjent så "forbedret" utseendet seg også ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har falt for 2 jeg ikke fant attraktive, før jeg begynte og like dem da..
Vel..jeg finner ofte ikke noen attraktive før jeg faller for dem.



Anonymous poster hash: ac2a2...933
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det aldri har skjedd med meg, greit nok at jeg ikke nødvendigvis hadde snudd meg etter dem på gata eller syntes de skillte seg så mye ut på et bilde f.eks, men når jeg møtte dem i virkeligheten første gang synes jeg de var attraktive.



Anonymous poster hash: c6927...ba3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du kan og prøve og komme til drømmene hennes og ha sex med henne der. Funket på meg. Hadde ikke følelser i det hele tatt for fyren, drømte vi hadde sex, så vips....



Anonymous poster hash: ac2a2...933
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvordan jeg skal få til det men. :P



Anonymous poster hash: c6927...ba3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente som stadig blir tiltrukket av gutter som er på et "lavere nivå" enn meg utseendemessig. Syns ofte de er mer interessante enn gutter som er klassisk kjekke og som vet det selv. Man kommer langt med en god personlighet og glimt i øyet. Det er sexy og tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig!

Jeg opplevde det for noen år siden. Det tok litt tid, men plutselig..når jeg ble kjent med vedkommende og fikk se hvilken fin personlighet som bodde i ham ble han den vakreste i hele min verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble dere kjent som venner da, eller ga du han en sjanse?

Anonymous poster hash: c6927...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller for uattraktive damer konstant. Er litt som å våkne uten ølbriller med ons"en. Det tar bare myeee lengre tid.

Anonymous poster hash: 2ced7...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig mulig å skifte mening om noen ja. Noen ganger er det pesonligheten som tiltrekker etterhvert som en blir kjent, eller at man har fått et lite "nudge" av en eller annen type som dytter en ut av "venne-fella".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fullt klar over at smak er forskjellig og at det finnes noen der ute for de fleste. Men jeg sliter på damefronten og har aldri hatt et seriøst forhold. Jeg er ikke overvektig, er greit trent, kler meg greit, har en fin frisyre, god hygiene, egen leilighet, en godt betalt jobb og ting er generelt på stell. Jeg er ikke stygg, men har et noe spessielt utseende.

De få gangene jeg har fått en dame jeg finner attraktiv på gli har det kun vart i noen uker før hun fant ut at hun ikke ville ha noe seriøst med meg. Jeg begynner å lure på om jeg rett og slett ikke har sjans på noen av de jeg finner attraktive og lurer derfor på om det er mulig å forelske seg/få følelser for noen man ikke finner seksuelt attraktiv?

Jeg har datet endel som jeg har funnet tonen med som kanskje ikke fanget interessen min rent utseendemessig og hver gang har jeg NULL lyst når det kommer til det seksuelle. Det er jo selvfølgelig koselig og sånt, men har ikke kjent noe som helst følelser selv etter flere uker, og ofte føles det bare som mas når de ringer og sender meldinger uten mål og mening daglig. Når jeg har følt det sånn har jeg sagt ifra at jeg ikke er ute etter noe forhold ganske kjapt.

Det føles så deprimerende hvis jeg må ta til takke med noe sånt, jeg har jo vært genuint forelsket før og det var den beste følelsen som fantes, helt til jeg ble knust og servert den samme leksa som jeg har gitt alle de jeg ikke likte...

Har jeg bare hatt uflaks eller sikter jeg rett og slett for høyt når jeg ikke er fornøyd med de jentene som tydeligvis liker meg? Er det mulig at jeg plutselig får opp øynene for en som er på mitt nivå? Er det jeg som føler at alle jeg er tiltrukket av automatisk er i en høyere liga enn de jeg ikke er tiltrukket av? Gjør jeg noe feil? Er det noe galt med personligheten min? Gir jeg ikke nok av meg selv?

Alt dette er spørsmål jeg stiller meg selv. Jeg skjønner at dere ikke kan gi meg noe svar på alt dette, men noen som har følt det samme før og funnet ut noe som virket? Jeg prøver å jobbe med meg selv så godt jeg kan, men er ikke så lett for meg å konkret vite hva jeg bør jobbe med heller.

Anonymous poster hash: c6927...ba3

Du sier jo selv at du har fått damer du finner attraktive på gli, så du får dem med andre ord interessert.

Så problemet ditt er vel heller at du må få dem til å holde interessen. Forandrer du deg etter at de har blitt interessert/du har blitt interessert? Hvor går det galt? Første date, andre date...? Har du noen egne teorier for hvorfor de mister interessen? Blir du for frampå etc?

Jeg kan for min egen del si at jeg ofte forandrer meg når det går opp for meg at jeg er betatt, og endrer oppførsel deretter til en mer destruktiv oppførsel. Dette er noe jeg må jobbe med, kanskje du må jobbe med noe av det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg er en jente som stadig blir tiltrukket av gutter som er på et "lavere nivå" enn meg utseendemessig. Syns ofte de er mer interessante enn gutter som er klassisk kjekke og som vet det selv. Man kommer langt med en god personlighet og glimt i øyet. Det er sexy og tiltrekkende.

Hva i alle dager baserer du det på?

Om du synes en gutt er kjekk så er det hva du ser som er interessant, ikke hva en eller annen såkalt 'målestandard' forteller deg om tallverdi eller annet pjatt som gjelder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts.

Du mister poenget her:

(...)

De få gangene jeg har fått en dame jeg finner attraktiv på gli har det kun vart i noen uker før hun fant ut at hun ikke ville ha noe seriøst med meg.

(...)

Har jeg bare hatt uflaks eller sikter jeg rett og slett for høyt når jeg ikke er fornøyd med de jentene som tydeligvis liker meg? Er det mulig at jeg plutselig får opp øynene for en som er på mitt nivå? Er det jeg som føler at alle jeg er tiltrukket av automatisk er i en høyere liga enn de jeg ikke er tiltrukket av?

(...)

Jeg skjønner at dere ikke kan gi meg noe svar på alt dette, men noen som har følt det samme før og funnet ut noe som virket? Jeg prøver å jobbe med meg selv så godt jeg kan, men er ikke så lett for meg å konkret vite hva jeg bør jobbe med heller.



Anonymous poster hash: c6927...ba3

Drit i om det er få eller mange ganger.

Poenget er at du kommer et stykke på veg, de ser noe i deg, de blir tiltrukket av deg innledningsvis. Så er spørsmålet hva som skjer etterpå. Jeg kjenner deg ikke, så jeg skal ikke si hva du må gjøre.

For alt du vet, er det standardtenkingen din som skinner gjennom. Men jeg vil tro du har hatt uflaks med ikke å komme videre.

Det kan jeg si deg: Hvis du gjør noe du sjøl mener er "ned istandard", så kommer jenta til å merke det. Hun får en kald følelse av at hun egentlig ikke er det du vil ha, og det er tungt for henne å leve med.

Du må huske det viktigste med rangering: den viktigste egenskapen en "total 10" av ei kvinne er at hun er det for deg.

Gå etter det du vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts.

Du mister poenget her:

Drit i om det er få eller mange ganger.

Poenget er at du kommer et stykke på veg, de ser noe i deg, de blir tiltrukket av deg innledningsvis. Så er spørsmålet hva som skjer etterpå. Jeg kjenner deg ikke, så jeg skal ikke si hva du må gjøre.

For alt du vet, er det standardtenkingen din som skinner gjennom. Men jeg vil tro du har hatt uflaks med ikke å komme videre.

Det kan jeg si deg: Hvis du gjør noe du sjøl mener er "ned istandard", så kommer jenta til å merke det. Hun får en kald følelse av at hun egentlig ikke er det du vil ha, og det er tungt for henne å leve med.

Du må huske det viktigste med rangering: den viktigste egenskapen en "total 10" av ei kvinne er at hun er det for deg.

Gå etter det du vil ha.

Jeg bare begynner å miste troen, jeg føler jeg gikk inn i begge disse forholdene med godt mot, bra selvtillit og alt det der. I ettertid føles det som de kun tok initiativ fordi de hadde det vondt selv og brukte mitt selskap til å føle seg bedre. Ihvertfall hun siste behandlet meg bra ovenfor meg, var veldig forståelsesfull osv, men om man treffer noen og merker at dette er en person man ikke kan se for seg at det kan bli noe mer med, da er det dårlig gjort å fortsette å gi forhåpninger, kun fordi det føles bedre enn å være alene eller fordi man er den som er tilgjengelig der og da.

Jeg har vært i mange sosiale sammenkomster iløpet av de siste årene og har aldri opplevd at en dame jeg finner tiltrekkende har vist genuint interesse. De damene som tilsynelatende har ville hatt noe mer enn bare vennskap/vennskap+ har vært langt ifra det jeg finner attraktivt.

Jeg synes ikke selv at jeg er stygg, og på endel bilder synes jeg at jeg kan se grei/bra ut, men føles som jeg mangler det som appellerer til damer.

Derfor føler jeg at det kanskje hadde vært enklere å senke standarden og gå etter en dame jeg ikke finner attraktiv.

Skal sies at jeg nettopp har blitt avvist da, så tenker litt mørke tanker nå.



Anonymous poster hash: c6927...ba3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...