Gå til innhold

Blir deprimert av vakre kvinner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er heller ikke så veldig kjekk, tynn som en strek er jeg også. Men jeg er sammen med en utrolig vakker jente, modellpen jente for å være eksakt. Hun hadde modelloppdrag i London for noen år tilbake.

Så joda det kan skje alle menn, stygge eller ikke. Så slutt å vær deppa! Prøv heller å gjør noe med det. Snakk med de.

Anonymous poster hash: 7bec5...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble deppa av å lese om dette. Kanskje det er derfor jeg alltid er singel, at menn på mitt nivå absolutt ikke holder ut en dame som meg? At de må ha modelldamer på tross av at de er helt vanlige selv? Det må jeg si..



Anonymous poster hash: 8547b...143
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble deppa av å lese om dette. Kanskje det er derfor jeg alltid er singel, at menn på mitt nivå absolutt ikke holder ut en dame som meg? At de må ha modelldamer på tross av at de er helt vanlige selv? Det må jeg si..

Anonymous poster hash: 8547b...143

Jeg vil ikke ha såkalte "modelldamer", av grunner oppgitt i tidligere post (preferanser, personlighet). Men det virker som at også "normale" jenter stiller skyhøye krav, spesielt på datingsteder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har dere kilden til problemet: dere sikter kanskje for høyt. Dere ser kun verdien av hennes utseende og ikke hennes person, og når dere selv ikke har et utseende til å matche hennes skjønnet, hvorfor da kreve noe av henne som du selv ikke kan gi?

Dere ender opp alene kun pga 100% av dere vil ha 50% av damene, det går ikke opp i opp.

Slutt å vær så enormt kravstore så kanskje det løser seg.

Christiania_Oslo... Jeg har hatt respekt for innleggene dine før,... men her bommer du.

Det er lett å si til en mann at han er alene fordi han er for kresen. Vet du det at det er fullt mulig for ei kvinne å få det for seg, med eller uten grunn, at hun er sammen med en mann som egentlig ville ha noe annet? Å sitte med følelsen at hun er med sin mann fordi han ikke fikk noe bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker når jeg ser dem er: "oi, så pen", men så tar det max 10 sekunder før tankene slår over på det faktum at jeg aldri kan få dem, at jeg forventer for mye, at jeg ikke kan tilby det samme som det jeg forventer og at jeg derfor er dømt til å dø alene. Flere som har det på samme måte?

Anonymous poster hash: fc61c...dfc

Det er ingen sammenheng mellom disse to tingene. Hvis du mener at du ikke har grunn til å leve dersom du må ha et forhold til en kvinne av samme utseendenivå som deg selv, så synes jeg virkelig ikke synd på deg.

Anonymous poster hash: 4cdcf...3bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Såkalte 9'ere og 10'ere styrer jeg unna. Den viktigste grunnen er at jeg rett og slett ikke synes de er penest (liker søte, jordnære jenter bedre), dessuten stiller jeg spørsmålstegn ved deres personlighet.

9'ere og 10'ere kan ikke ha personlighetstrekk som gjør de søte og jordnære? :klo:

(og jeg kan virkelig ikke fordra slike skalaer)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om vi gjennomsnittlig søte damer ikke er bra nok for deg, så kan du egentlig bare ha det så godt. :)



Anonymous poster hash: be601...dbd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9'ere og 10'ere kan ikke ha personlighetstrekk som gjør de søte og jordnære? :klo:

(og jeg kan virkelig ikke fordra slike skalaer)

Vel, etter min personlige skala har personligheten ganske mye å si. Og de fleste jeg har sett som kan kalles såkalte "9ere" og "10ere" har ikke de personlighetstrekkene jeg ser på som viktig.

Edit: dermed er de ikke 9'ere og 10'ere i min bok, men heller nærmere bunn ;)

Om vi gjennomsnittlig søte damer ikke er bra nok for deg, så kan du egentlig bare ha det så godt. :)

Anonymous poster hash: be601...dbd

Såkalte "gjennomsnittelige søte damer" er nøyaktig det jeg ser etter, hvis jeg leter, da. Synd det er så få av dem å se...

Edit: et personlighetstrekk som virkelig gjør en kvinne stygg i mine øyne, uansett utseende er hvis hun sier en ting og mener/gjør noe annet. Poenget mitt er at personlighet og utseende henger sammen.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg blir nå uansett sittende her og tenke at det må være svært mange som lager himmehøye hindringer for seg selv for andre ved å forholde seg til såkalte 'nivåer'.

Om mennesker derimot begynte å forholde seg til andre mennesker basert hvorvidt de liker eller ikke liker disse andre menneskene istedet for kategorisere dem i 'nivåer', så ville de kanskje finne ut at verden var/er et sted med mange flere muligheter og mange flere anledninger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, sørglig person du er. Hvorfor tenker du slik? Jeg tenker først "er du singel" etter fulgt av "deg skal jeg på date med". Det absolutt eneste som har stoppet meg i å få damene jeg har hatt lyst på er hvordan jeg har tenket/min mental tilstand den perioden/kvelden.

Anonymous poster hash: 57f7f...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vel, etter min personlige skala har personligheten ganske mye å si. Og de fleste jeg har sett som kan kalles såkalte "9ere" og "10ere" har ikke de personlighetstrekkene jeg ser på som viktig.

Edit: dermed er de ikke 9'ere og 10'ere i min bok, men heller nærmere bunn ;)

Såkalte "gjennomsnittelige søte damer" er nøyaktig det jeg ser etter, hvis jeg leter, da. Synd det er så få av dem å se...

Edit: et personlighetstrekk som virkelig gjør en kvinne stygg i mine øyne, uansett utseende er hvis hun sier en ting og mener/gjør noe annet. Poenget mitt er at personlighet og utseende henger sammen.

Lett å si man ikke liker "personligheten" til folk man aldri hadde hatt sjans på tenker jeg utifra ditt innlegg ;) samme som at tykke kvinner rakker ned på tynne kvinner og er såå stolt av fettet sitt, mens inni seg river det ofte en bitterhet.

Anonymous poster hash: 1ce62...c54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å si man ikke liker "personligheten" til folk man aldri hadde hatt sjans på tenker jeg utifra ditt innlegg ;) samme som at tykke kvinner rakker ned på tynne kvinner og er såå stolt av fettet sitt, mens inni seg river det ofte en bitterhet.

Anonymous poster hash: 1ce62...c54

Og det er veldig lett å tolke et slikt svar på innlegget mitt som en bitterhet over at man kanskje ikke er like attraktiv overfor alle og enhver. Folk har faktisk forskjellig smak og preferanser. Det som er fint for noen kan være stygt for andre, og vica verca.

Og ja, personlighet ER faktisk ganske viktig. Denne videoen viser et veldig godt eksempel på en dame jeg aldri ville tatt i med ildtang engang. Utseendet hennes spiller ingen rolle, personligheten hennes virker å være pill råtten, og da faller alt annet igjennom uansett.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er veldig lett å tolke et slikt svar på innlegget mitt som en bitterhet over at man kanskje ikke er like attraktiv overfor alle og enhver. Folk har faktisk forskjellig smak og preferanser. Det som er fint for noen kan være stygt for andre, og vica verca.

Og ja, personlighet ER faktisk ganske viktig.

viser et veldig godt eksempel på en dame jeg aldri ville tatt i med ildtang engang. Utseendet hennes spiller ingen rolle, personligheten hennes virker å være pill råtten, og da faller alt annet igjennom uansett.

Men er du noe mindre pill råtten som generaliserer på den måten du gjør? Fikk juling av en jentegjeng i tenårene, lubne og mindre pene og nettopp derfor de angrep jenter. Mens veldig pene jenter har vært ydmyke og greie med meg, alltid vært venninner med slike. Vet jo fortsatt at ikke alle lubne og mindre pene jenter er sadister, og at det finnes vakre jenter som ikke er greie.

Anonymous poster hash: 1ce62...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er du noe mindre pill råtten som generaliserer på den måten du gjør? Fikk juling av en jentegjeng i tenårene, lubne og mindre pene og nettopp derfor de angrep jenter. Mens veldig pene jenter har vært ydmyke og greie med meg, alltid vært venninner med slike. Vet jo fortsatt at ikke alle lubne og mindre pene jenter er sadister, og at det finnes vakre jenter som ikke er greie.

Anonymous poster hash: 1ce62...c54

Jeg kan i hvert fall si en ting: jeg går i hvert fall ikke rundt og plager "pene" jenter, som den jentegjengen som ga deg juling i tenårene. Sjansen for at du hadde støtt på meg i den virkelige verden er forsvinnende liten, så ta det helt med ro. Og du vil ikke få melding fra meg hvis du er på et datingsted, da jeg ikke er på slike steder lenger. Du har dine preferanser, jeg har mine. Og de er nok gjensidig utelukkende ift. hverandre, heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

De jeg har vært sammen med har faktisk ikke vært kjekkaser. Jeg faller for de som våger å prøve seg. Det synes jeg er tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Såkalte 9'ere og 10'ere styrer jeg unna. Den viktigste grunnen er at jeg rett og slett ikke synes de er penest (liker søte, jordnære jenter bedre), dessuten stiller jeg spørsmålstegn ved deres personlighet.

Ja, dette hørtes ut som en logisk tankegang: Jeg har ikke noe sjanse for å få denne gruppen så jeg bør finne et eller annet grunnlag for å rettferdiggjøre dette for feilen kan umulig ligge hos meg.

:fnise:

Edit:skrivefeil

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, dette hørtes ut som en logisk tankegang: Jeg har ikke noe sjanse for å få denne gruppen så jeg bør finne et eller annet grunnlag for å rettferdiggjøre dette for feilen kan umulig ligge hos meg.

:fnise:

Edit:skrivefeil

Jøss, enda en som har problemer med å forstå at folk faktisk har forskjellige preferanser? :P

Og det er nå engang sånn at en vakker personlighet kan gjøre personen mer attraktiv, faktisk mye mer.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jøss, enda en som har problemer med å forstå at folk faktisk har forskjellige preferanser? :P

Og det er faktisk sånn at en vakker personlighet kan gjøre personen mer attraktiv, faktisk mye mer.

Joda, men det var ikke det du sa. Du da at du stiller spørsmålstegn ved personligheten til 9-ere og 10-ere.

Hvordan kan du vite dette? Forhåndsdømmer du alle du møter?

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det var ikke det du sa. Du da at du stiller spørsmålstegn ved personligheten til 9-ere og 10-ere.

Ja, det har jeg også sagt, og det står jeg ved. Mange av dem fremstår direkte arrogante og sure, f.eks. på byen, og da frister det lite å gå bort og si hei til dem. Det er klart man stiller spørsmål ved deres personlighet da. Nå pleier ikke jeg akkurat å være på sjekkern på byen heller, liker å dra hjem til meg selv i fred og ro når kvelden er omme.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ja, det har jeg også sagt, og det står jeg ved. Mange av dem fremstår direkte arrogante og sure, f.eks. på byen, og da frister det lite å gå bort og si hei til dem. Det er klart man stiller spørsmål ved deres personlighet da. Nå pleier ikke jeg akkurat å være på sjekkern på byen heller, liker å dra hjem til meg selv i fred og ro når kvelden er omme.

Sier du at du tror det finnes en korrelasjon mellom attraktivitet i øverste enden av skalaen og dårlig personlighet/arroganse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...