Gå til innhold

Jenter : Noen av dere single her som ikke fjerner kjønns/kroppshår ?


volvo22

Anbefalte innlegg

Om sommeren så barberer jeg legger OG lår (jada, der er det lange hår der også ser du), bare for å bli sosialt akseptert, armhulene barberer jeg fordi det blir så varmt der ellers. Men nedentil lar jeg det vokse fritt (selv om jeg er over snittet hårete, som i at det tyter ut hår både her og der)fordi jeg blir så sår og nuppete om jeg barberer, og stussing ser jeg ikke vitsen i.

Anonymous poster hash: fe43e...8ec

Er det frekt av meg å si at jeg gjerne skulle hatt ei dame som deg ? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg barberer meg under armene, nedentil, på legger og lår året rundt. Har ingenting med forventninger eller noen andre å gjøre, jeg synes det bare er mer behagelig slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg under armene, nedentil, på legger og lår året rundt. Har ingenting med forventninger eller noen andre å gjøre, jeg synes det bare er mer behagelig slik.

Er jo det som er viktig,at alle kan gjøre som de SELV synes er best,og ikke la seg styre av andres preferanser. Og likevel føle seg komfortabel,fin osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det som er viktig,at alle kan gjøre som de SELV synes er best,og ikke la seg styre av andres preferanser. Og likevel føle seg komfortabel,fin osv

Selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser meg når jeg føler jeg har penger til det, og barberer meg innimellom, kanskje annenhver uke. Nå har jeg sparsommelig hårvekst da. Har ikke issues med at det er litt hår her og der, det er tross alt vinter.

Skal jeg ut på byen/på date shaver/vokser jeg alt :P Alltid beredt!



Anonymous poster hash: e8c9c...4f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser meg når jeg føler jeg har penger til det, og barberer meg innimellom, kanskje annenhver uke. Nå har jeg sparsommelig hårvekst da. Har ikke issues med at det er litt hår her og der, det er tross alt vinter.

Skal jeg ut på byen/på date shaver/vokser jeg alt :P Alltid beredt!

Anonymous poster hash: e8c9c...4f9

Alltid forbedret mph date, er å ha med kondom. Hårvekst har ikke noen relevans for å være klar for sex.

Anonymous poster hash: 0ad7a...1d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det frekt av meg å si at jeg gjerne skulle hatt ei dame som deg ? :P

nei det synes jeg bare er hyggelig ;) Og jeg funderer litt på om du muligens er den eneste også :P hehe

Anonymous poster hash: fe43e...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hårfjerning er mas :P Men jeg har ganske mørk hårvekst, så jeg ønsker ikke å bli lagt merke til på grunn av hår heller... Tar armhuler, legger og lår når jeg går med klær som krever det.

Nå er jeg singel, så jeg lar bikinilinjen være i fred nå på vinteren. Stusser mer om sommeren, så jeg er sikker på at det ikke stikker hår ut av trusa ;) Men helt glatt er jeg ikke uansett.



Anonymous poster hash: 7c946...5d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også singel. Gidder ikke barbere meg så mye nå, er ikke helt på utkikk etter kjæreste heller, så det kan ha noe med saken å gjøre. Har for øyeblikket hår overalt, men jeg er ikke så modig at jeg tør å gå sånn om sommeren. Iallefall når det kommer til leggene mine. Jeg synes egentlig det er ganske fint med hår under armene. PS: Ikke medlem av Ottar (...), og jeg kjenner endel hår-venner som er å finne i normale settinger og sammenhenger.



Anonymous poster hash: a57c5...015
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det synes jeg bare er hyggelig ;) Og jeg funderer litt på om du muligens er den eneste også :P hehe

Anonymous poster hash: fe43e...8ec

Hehe,tviler på at jeg er den eneste..men det er kanskje ikke så mange som meg da... Skulle gjerne blitt litt kjent med deg gitt..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også singel. Gidder ikke barbere meg så mye nå, er ikke helt på utkikk etter kjæreste heller, så det kan ha noe med saken å gjøre. Har for øyeblikket hår overalt, men jeg er ikke så modig at jeg tør å gå sånn om sommeren. Iallefall når det kommer til leggene mine. Jeg synes egentlig det er ganske fint med hår under armene. PS: Ikke medlem av Ottar (...), og jeg kjenner endel hår-venner som er å finne i normale settinger og sammenhenger.

Anonymous poster hash: a57c5...015

Digger holdningen din ! Det er veldig fint med hår under armene !! ;)

Endret av volvo22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av hvor kraftige hårene er, og hvor mye "utover siden" det går, er man gjerne nødt til å ta en viss andel av hårene om sommeren i forbindelse med badetøy. Litt kjipt med edderkoppbein stikkende ut av bikinien.

Jeg stusser det minimalt, lar det i all hovedsak vokse relativt fritt, innenfor trusekanten. Liker ikke glattbarbert da jeg synes at jeg ser ut som jeg er 12 uten litt kroppshår. Skal dog nevnes at jeg barberer meg ofte under armene, og ukentlig på bena (har ikke så mye hår på bena uansett).

Og nei, jeg er ikke medlem av Ottar.

Anonymous poster hash: 70e50...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ganske mye mørkt kroppshår og kunne ikke drømme om å la alt gro fritt-ville sett ut som et apemonster :P går for å være en relativt pen, mørk jente og har ikke problemer med å få meg mannfolk men lurer litt på hvordan de ville reagert om jeg ga eff i alle hår-tiltakene mine...så jeg kunne vel i teorien vært en case for spesielt interesserte. Da jeg var tenåring trodde jeg aldri jeg ville få menn interessert i meg pga hårveksten og det plagde meg masse...bare en av mine partnere som har kommentert og han syntes det var sexy at jeg har mer hår enn en typisk norsk jente...temmelig klein kompliment å få men han mente det godt :P

Jeg fjerner under armer daglig, napper overleppe, bryn, og litt her og der i ansiktet om det dukker opp kraftige, mørke hår....kjedelig og tidkrevende men må til

Legger og lår barberer jeg fra daglig til 1-2 ganger i uka avhengig av om jeg skal vise meg naken el med lite klær. Bleker hår på mage, bryst og rumpe

Så gjør masse for å se sånn noenlunde normal ut...ville følt meg utrolig ekkel om jeg bare gav blaffen



Anonymous poster hash: f79b9...005
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ganske mye mørkt kroppshår og kunne ikke drømme om å la alt gro fritt-ville sett ut som et apemonster :P går for å være en relativt pen, mørk jente og har ikke problemer med å få meg mannfolk men lurer litt på hvordan de ville reagert om jeg ga eff i alle hår-tiltakene mine...så jeg kunne vel i teorien vært en case for spesielt interesserte. Da jeg var tenåring trodde jeg aldri jeg ville få menn interessert i meg pga hårveksten og det plagde meg masse...bare en av mine partnere som har kommentert og han syntes det var sexy at jeg har mer hår enn en typisk norsk jente...temmelig klein kompliment å få men han mente det godt :P

Jeg fjerner under armer daglig, napper overleppe, bryn, og litt her og der i ansiktet om det dukker opp kraftige, mørke hår....kjedelig og tidkrevende men må til

Legger og lår barberer jeg fra daglig til 1-2 ganger i uka avhengig av om jeg skal vise meg naken el med lite klær. Bleker hår på mage, bryst og rumpe

Så gjør masse for å se sånn noenlunde normal ut...ville følt meg utrolig ekkel om jeg bare gav blaffen

Endret av Marjam83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det har mye med hvordan vi får høre det burde og skal være, så hadde vi bare vært litt mer bevisst på at jo det er helt naturlig og ikke at det er hva som er mest inn å gjøre. Men jo da, selv stusser jeg i intimsonen og shaver nesten helt kort med shavehodet på epilatoren min ved menstruasjon fordi jeg synes det er best uten hår akkurat der hvor den kommer ut av praktiske grunner. Ellers shaver jeg også under armene nå om vinteren og leggene også om sommeren. Men selv shaver jeg meg aldri helt glatt i intimsonen, jeg tenker at om en gutt ikke kan tåle litt hår blir ikke jeg særlig tent av han heller da jeg føler det er "umodent" å tenke ei jente må være helt glatt. Eksen min han likte at jeg lot det være igjen litt hår også, men det kunne gjerne være hvertfall litt kortklipt og bort i selve intimsonen ;)

Endret av ahelenel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er singel, og det eneste jeg barberer fast er armhulene. På sommeren får legger og lår gjennomgå i tillegg, og hvis jeg skal på byen barberer jeg meg noen ganger også nedentil :)



Anonymous poster hash: e92ba...c45
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen single kvinner som ikke barberer vel. Makan !



Anonymous poster hash: fbf44...0c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer ingenting på vinteren når jeg er singel. tar leggene og armhulene om jeg kjeder meg i dusjen. Og jeg har hårvekst som en yeti. det er ikke tettvokst men det er svarte hår overalt. har kjønnshår til knærne omtrent



Anonymous poster hash: 855f7...019
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...