Gå til innhold

Hvilke kjendiser du blir tiltrukket av som ikke blir stemplet på som spesielt sexy?


Tibbie

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært mest begeistra for Fab, men Dex begynner å komme seg nå altså! Han blie kjekkere og kjekkere!

Fab er så glatt...! Liker ikke den stilen. Men rent estetisk syns jeg han er mye finere enn Dex :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dawkins og han fyren fra the Young Turks.

Cenk-brick.jpg

:sjenert:

Anonym poster: 89f412484bfe866441ee51bc7687a90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg anser Joaquin Phoenix som ganske kjekk, om ikke akkurat på det bildet som er lagt ut. Dessuten er han ekstremt dyktig og karismatisk.

En jeg synes er ekstremt heit, er Benicio Del Toro. Veldig mange rynker i alle fall på nesa av at jeg liker ham. :P

https://www.google.no/search?q=benicio+del+toro&client=ms-android-samsung&source=android-browser-suggest&hl=nb-NO&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tjKdUabrHoWj4gTT6YHoBA&ved=0CAgQ_AUoAQ&rlz=1Y1XIUG_nbNO513NO513&biw=640&bih=287&sei=wTKdUd-oOOO54AShioCoAg

Endret av Badabing
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37447992.jpg

Anonym poster: 16718f03b0d82202f2f95cf31267c794

Der funket den! Haha, jeg hadde blitt litt sjarmert om jeg fikk en sms Øygard-style av en riktig kjekkas (som Moddi eller Lysbakken), altså!

Fab er så glatt...! Liker ikke den stilen. Men rent estetisk syns jeg han er mye finere enn Dex :fnise:

For de som ikke vet hvem Dex og Fab er:

dexpetition.jpg

Haha, da har vi hver vår mann, da, Thorn! Du får Dex om jeg får Fab ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser Joaquin Phoenix som ganske kjekk, om ikke akkurat på det bildet som er lagt ut. Dessuten er han ekstremt dyktig og karismatisk.

En jeg synes er ekstremt heit, er Benicio Del Toro. Veldig mange rynker i alle fall på nesa av at jeg liker ham. :P

https://www.google.n...oOOO54AShioCoAg

Jeg rynker ikke på nesa, sånn at det er sagt :P

Husker jeg ble så skuffa at det ikke ble noe hete scener i filmen "Wolfman", sukk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anser Joaquin Phoenix som ganske kjekk, om ikke akkurat på det bildet som er lagt ut. Dessuten er han ekstremt dyktig og karismatisk.

Ja, du har kanskje rett. Var litt usikker på den. Men han var kanskje kjekkere før? Før alt sjegget og magen?

(Liker forresten at vi begge bruker et sitat av Gandhi om dyrerettigheter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke vet hvem Dex og Fab er:

dexpetition.jpg

Haha, da har vi hver vår mann, da, Thorn! Du får Dex om jeg får Fab ;)

Haha, det funker flott for meg! Selv om jeg virkelig ikke tror vi hadde klikket personlighetsmessig om han er det minste lik den personen han fremstår som på tv og i intervjuer, da :P Men hjelpes så sexy han er! Takk for bildet, forresten, sitter på nettbrett og får ikke til sånne fancy ting som å linke til bilder...

Endret av Thorn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Ja, du har kanskje rett. Var litt usikker på den. Men han var kanskje kjekkere før? Før alt sjegget og magen?

(Liker forresten at vi begge bruker et sitat av Gandhi om dyrerettigheter)

Ja, han var vel det, men han ser fortsatt ganske bra ut. :) Også er han jo veganer og glad i dyr! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Benicio Del Toro og Joaquin Phoenix er jo kjempeflotte!

Har også hatt en greie for Steven Tyler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det funker flott for meg! Selv om jeg virkelig ikke tror vi hadde klikket personlighetsmessig om han er det minste lik den personen han fremstår som på tv og i intervjuer, da :P Men hjelpes så sexy han er! Takk for bildet, forresten, sitter på nettbrett og får ikke til sånne fancy ting som å linke til bilder...

Jeg tror mye er et spill, ja. Tror ikke han er så energisk som han fremstiller seg en gang :P hehe

Ja, han var vel det, men han ser fortsatt ganske bra ut. :) Også er han jo veganer og glad i dyr! ;)

ER HAN?! Omg, perfect <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg ikke glemme tyskerguttene Bill og Tom Kaulitz! Jeg har vært ganske betatt av dem siden jeg var ca. 16 år. Jeg har alltid fått mye hets på det siden "Bill ligner på ei jævla jente", men jeg syns fortsatt de er ganske deilige...

36fyh.jpg

Jeg blir ikke akkurat mindre betatt når jeg vet begge er veggiser og dyrerettighetsforkjempere... :rodmer: :rodmer:

dqlpie.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cloud9

Blir Alan Rickman på meg. Får omtrent orgasme av den stemmen hans altså.

(Eventuelt også Jason Isaacs. Yum.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil sikkert flere synes at jeg er rar, men jeg liker denne musikkvideoen:

Men det kan jeg leve med ;)

<3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Ingen som har nevnt meg :fnise:

For å svare, har jeg problemer med å svare, syns liksom de damene jeg syns er attraktive er attraktive, tror ingen av dem er direkte ikke attraktive for noen andre.

Liksom jeg liker Pernille Sørensen, men jeg tror ganske mange syns hun er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...