Gå til innhold

Erfaring med telefonsalgs jobb..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å høre fra dere som har jobbet innen telefonsalg, hva er deres erfaringer? Både med jobben, hvor lenge ble dere, hvor lett er det å tjene penger?

Dere som hadde visse summer dere måtte selge over for å få neste lønnstrinn, hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: 9ca9e...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobbet med B2B. Det var gøy, utfordrende og sosialt. Baksiden er at jeg syns det ble veldig slitsomt å bli skjelt ut 20 ganger om dagen, og å konstant være på hugget. Endte med at jeg ikke orket være sosial på fritiden. Tjente 2.5 ganger så mye som jeg gjør i nåværende jobb, men det var beinhardt og ingenting kommer gratis. Ble utbrent etter noen måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte meg i tlfsalgsjobben i 3 mnd. Helt grusomt. Hadde høyt krav om salg, noe jeg sjeldent klarte å nå fordi jeg ikke liker å "tvinge meg på" kundene og jeg nektet å si de dumme argumentene sjefene ville jeg skulle si (bare løgn fant jeg ut). Tjente derfor veldig dårlig.

Jeg følte meg dårlig etter jobb.. Aldri igjen!!

Anonymous poster hash: 61207...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet med telefonsalg i noen måneder da jeg var yngre. Jeg var og er en god selger, men telefonsalgsjobben taklet jeg dårlig. Mye kjeft fra kundene. Og mye av det vi lærte av sjefen var direkte feil. Eneste positive med jobben var det sosiale.

Jeg fikk aldri mer enn grunnlønnen. Aldri noe bonus for salg.

Jeg har jobbet innen salg (ikke telefonsalg) etter dette, og driver nå mitt eget firma. Jeg er dyktig på å selge, men ikke pr. telefon til såkalte "kunder" som ikke vil mases på når de spiser/sover/ser yndlingsserien sin på TV osv.



Anonymous poster hash: b12ae...3ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe for meg. Holdt ut i 2 uker. Fikk ikke betalt en dritt.

Jeg har absolutt ingen problemer med å inntre en "selger rolle". Har jobbet i diverse butikker siden jeg var 18, men jeg har virkelig problemer med konseptet telefonsalg. Syntes telefonselgere generelt er helt forferdelige. Klarte ikke å være sånn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...