Gå til innhold

FOD Trondheim


Gjest Kitz

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har vært på besøk til FOD Trondheim og eventuelt hjelper til der oppe?

Endret av Kitz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilja :-)

Jeg har vært der og vasket en gang, hadde planer om å vaske og stelle der en gang i uka fast, men har ikke bil, og kom ikke i kontakt med noen av de andre som hjelper til der som kunne svinge innom og hente meg. Buss til og fra ble for mye styr, rett og slett. Men tenker stadig på å bidra der oppe, må bare finne ut hvor mye tid diverse andre aktiviteter kommer til å ta til høsten. Har du tenkt å melde deg som frivillig hjelp der oppe? :)

Det er ca. 60-70 katter der oppe til enhver tid, og nokså fallerferdig etter hva jeg husker. Men kattene har det vel så bra som de kan få det, under gitte omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal en tur opp en dag enten med en som jobber der oppe eller en annen som skal hjelpe til der oppe. Jeg ønsker virkelig å være behjelpelig med å gi dyrene der oppe et bedre liv. For meg er det også et problem med at jeg ikke kjører bil ( i en alder av 28 år), så det spørs hvordan det vil komme til å bli med å komme meg opp dit med jevne mellomrom. Fikk høre at det var et stykke å gå fra eventuell busslomme, men det er heller ikke den største bekymringen å måtte gå et lite stk. Hva gjør man ikke for de søte små. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...