Gå til innhold

kjæledyr


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Katt helt klart. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg hatt huset fullt. Får kose meg med de tre jeg har, elsker de overalt på jord. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunder.

Vil ikke ha katt inn i huset for alt i verden.

Bortsett fra hunder så liker jeg ildere, men er desverre blitt veldig allergisk og kan ikke ha det lenger. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart hund. Helst polarhund. Ønskedrøm: ulv eller ulvehybrid (dette blir med drømmen, ulv skal være fri og hybrider er ikke å anbefale).

Og nå er det mulig jeg får meg en katt også. Helst tiger, men det er heller ikke å anbefale. Så det blir nok en huskatt av tvilsom opprinnelse i stedet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hund! Mannen hadde en omplassert ulvehybrid som han elsket over alt i verden, men som desverre måtte tas livet av p.g.a. testikkelkreft. Foreløpig må vi greie oss med min gamle dachs... :ler: Jeg har foreslått rottweiler, rhodesian ridgeback eller bullmastiff når vi skal ha hund igjen, men det er slett ikke umulig at det blir en ny dachs siden mannen tydelig ser at dette er masse hund i en liten kropp! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nære på at jeg fikk meg en ulvehybrid for noen år siden. Flotte dyr. Det er bare det at det er vanskelig å vite på forhånd om det er hunden eller ulven som er dominerende i den. Og det er selvsagt viktig å vite hvilken hundrerase den er krysset med. En annen sak er at myndighetene er lite glade for hybrider generelt. Kan hende det er forbudt også nå for alt jeg vet. Men jeg skulle gjerne hatt en. Bare man vet hva man har og hva de krever.

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...