Gå til innhold

Vi får være med på katte fødsel :)


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Vi passer dyrene til noen venner av oss, og nå har kattemamma'n fått rier. Kjempe spennt og litt skremmt nå.

kattemamma'n kom å la seg i stolen mellom mannen min og meg og ville ha kos, ogda så vi at hun hadde begynnt å få veer. Etter ca 15 min med kos gikk hun på do før hun så gikk å la seg i kattesengen sin. Kjempe spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

ja, det er kjempe dette her!

Må skrive ned litt om åssen dem ser ut, sånn at jeg kan gjenngi riktig til 12 åringen som "eier" katten.

Nr 1: Rød/oragne: Skikkelig livat og allerede matvrak

Nr 2: Svart og hvit med litt brunt i nakken: Veldig rolig, lå tett inntil nr 3 da den kom til verden

Nr 3: Svart og hvit: EN skikkelig sprellemann

Det er nok ikke over ennå, magen hennes er rimelig "sprengt" ennå.. Jeg gjetter på at det blir 5 stykker.. men det er bare gjetting da.

ÅÅ, dette er bare så kanon gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå sover mor og barn. Har ikke kommet flere kattunger, men leste på internett at den siste kunne komme lenge etter. Så det er vel bare å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

en liten rettelse; nr 3 var ikke svart og hvot, men mørkegrå og hvit :hjerter_rundt: Kjempe søt!! Vi skal høyst sansynlig få den rød-orange pusne :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke over ennå, magen hennes er rimelig "sprengt" ennå.. Jeg gjetter på at det blir 5 stykker.. men det er bare gjetting da.

ÅÅ, dette er bare så kanon gøy!!

Spennende, spennende!!! :hoppe::Nikke:

Kommer det flere?!?! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hm.. har ikke kommet flere. og etter det jeg har lest så tilsier atferden hennes at det ikke er flere igjen (ligger å sover med ungene intill seg og når vi koser med henne male hun)

Vi har lokket døra til rommet hun og ungene ligger på pga den ene hunden som bor her hadde nok spis opp de søte små. Synes det er litt grotesk å låse dem inne, men dem ligger unasett i kassen sin. De er bare helt nydelig!

Håper det går bra med alle 3og at de vokser opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...