Gå til innhold

Hva heter dyret ditt?


Gjest Søt

Anbefalte innlegg

Rottweileren min heter Mathilde. Ikke mitt påfunn, hun het det da vi kjøpte henne, men det passer bra til personligheten hennes. :)

Kampfisken min heter Glenn, etter Glenn Danzig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Pusen min (1 år om ca nesten en uke) heter Pondus. Hvorfor han fikk navnet.. eh, det bare passa på han. Vi hadde egentlig bestemt oss for å kalle han ludo, men jeg sa altid ponde-liten til han, så da ble det pondus da ;)

Den røde kattungen vi får (om ca 8 uker) skal hete (om det er gutt) tiger'n (er det ei jente) beiliss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min heter Wilma. Også har jeg to hunn kaniner som heter Miss Foxy og Cleopatra. Hesten jeg rir(som ikke er min) heter Timotei men vi kaller han bare for Timmie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min har en pus som heter Tore Hund.

Tore Hund er for de som ikke husker/vet det, han som drepte Olav den Hellige. ;) Og vi syntes det generelt sett var et helt genialt navn på en katt. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaninen min heter Trampeline. Rett og slett fordi jeg synes det er et utrolig søtt navn! (funnet på selv)

Har to katter også, det er to jenter og de heter Muskatt (stesønn sier "Musekatt" :grine: )

Og Nellie. Muskatt var mitt påfunn, liker det navnet, og det kler henne så godt. Nellie var det stesønn som fant på. og det passer faktisk ultrabra til henne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 katter (huskatter)

Snorri (hunn-katt)

Bimbo (hann-katt)

Simba (hann-katt)

2 kaniner (løvehoder)

Samus (hann-kanin)

Black Beauty (hann-kanin)

Navnene var det mine barn som fant på, så der hadde ikke jeg så mye jeg skulle ha sakt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen min (1 år om ca nesten en uke) heter Pondus. Hvorfor han fikk navnet.. eh, det bare passa på han. Vi hadde egentlig bestemt oss for å kalle han ludo, men jeg sa altid ponde-liten til han, så da ble det pondus da ;)

Jeg har også en katt som heter Pondus, og han ble 1 år for en uke siden. Han fikk navnet sitt fordi han er så utrolig glad i mat, kommer med en gang kjøleskapsdøren går opp :ler:

Har en katt til som heter Elling. Fikk navnet sitt etter eventyret om den stygge andungen (den grimme elling). Han var nemlig ikke så pen når vi fikk ham, og håpet at han ville vokse seg pen, og det har han jammen meg gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fluesmekker

Katten heter Oliver. Aka "pållen". Oliver-olle-pålle-pållen. Han er 6år

Kaninen, som Oliver nylig drepte (drittkatt), het Pepper og var 5år. Datter av Nina og Rocky, de forrige kaninene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to katter. Den enne heter Teddy, den andre heter Pinky!

Også har vi en liten kanarifugl som heter Nobby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...