Gå til innhold

breakdancer din katt?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg er vant med at katter tar en brakdance når de er glad for å se folk. Vrir seg om på gulvet så de ligger med magen opp og strekker seg.

Men jeg fant ut min kattevenn cedrik aldri har gjort dette! Trodde dette var noe alle puser gjorde. Men igjen tråkkelåkker min pus nesten aldri i madrasser når den koser seg. De er vel bare forskjellige.

Breakdancer katta di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to katter, og den ene kaster seg ned på gulvet og ruller rundt når vi kommer hjem. Han trakker også rundt og koser på alt som kan koses med, mens han trakker og trakker. Den andre kommer alltid når vi kommer hjem, men ruller aldri rundt. Han trakker heller ikke rundt på madrassen når han koser. Derimot koser han på fanget, og ligger ofte da på siden, da kan man se at han "kniper" forpotene sammen og åpner dem igjen.

Jeg tror at det er veldig forskjellig hva katter gjør. Når to katter i samme hus kan være så forskjellige som mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

åååh de høres skjønne ut :D

Min både breaker og hilser! Jeg kan ikke si et ord til henne uten "miooow". Sprøtt. Høres ut som hun blir mishandlet, men hun svarer jo bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sassy_*

Min lille frøken kommer pilende bort og vil løftes opp og koses med. Hun tråkker ikke men hun kniper forlabbene når hun ligger på siden og koses med. Men hun vil ikke ligge i fanget, hun ligger ved siden av oss, hun liker å ligge i armkroken og kose når vi står eller går rundt med henne, når vi setter oss ned så hopper hun ned på gulvet.

Hun prater tilbake når jeg snakker til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.... Min ene overser meg totalt og er fornærma om vi har vært borte.

Den andre er døv, så den merker jo ikke så fort at vi kommer hjem.

Men tråkkelåkker var et kult ord som jeg skal filtrere inn i språket mitt.

JO!! KOM PÅ NOE! Da jeg var på Sørlandet for kort tilbake opplevde både jeg og min far at sørlandskatter rullet utrolig mye på bakken! Alle nabokattene var like rullete. Vi antok at dette var et fenomen fra Sørlandet, og så for oss at det var kattenes måte å rulle med R'en på. Så nå vet du hvorfor Towelie. Kompiskatten må være en innflytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:hoho: tråkkelåkke og rullete! Katter er rare.

Men cedric er jo født og oppvokst i kristiansand! Mora heter lucifer da, kanskje han er satanist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg tror ikke djevelen ruller på R'en, så han må nok ha fått dette fra sin mor, Lucifer. :ler:

Jeg kjenner forresten en (rød) kvinnekatt som heter Lucifer selv. Hun verken ruller eller tråkkelåkker, men hun liker å sove i fruktfat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nåmmen!

Tror lucifer er død nå da :( Hun stakk av, akkurat som sin lille datter Snuten. Nissedyr! Er bare Cedric og Tommy som lever (for noen navn på dem alle :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jepp, min katt breakdancer (eller gjorde, han er død nå :tristbla: ). Katter viser frem magen hvis de har tillit til deg (ellers er mage et farlig sted å risikere å bli bitt hvis man slåss)

Min katt viste utrolige turntendenser også. En gang kom han løpende rett bak bikkja, tok sats, bykset opp, og slo kollbøtte over hodet på bikkja med labbene i hodet på hunden, før han landa foran snuten hans og skrensa videre.

Jeg sto bare og måpa over opptrinnet, og ønsket jeg hadde filmet det! Og bikkja skjønte ingenting av hva som hadde "rammet han". hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sassy_*
Ja. Jeg tror ikke djevelen ruller på R'en, så han må nok ha fått dette fra sin mor, Lucifer. :ler:

Jeg kjenner forresten en (rød) kvinnekatt som heter Lucifer selv. Hun verken ruller eller tråkkelåkker, men hun liker å sove i fruktfat.

Min lille frøken har okkupert et av fruktfatene mine, der er det visst veldig deilig å sove.

Katter er utrolig morsomme dyr, jeg kommer til å leve mye lenger etter at jeg fikk frøkenen i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Katter er utrolig morsomme dyr, jeg kommer til å leve mye lenger etter at jeg fikk frøkenen i hus.

:ler: Jeg har hatt skikkelig god latterkrampe hver dag siden vi fikk pusen. Puser er herlige!

Puseknotten min er både rullete og tråkkelåkker. Han er så søt når han skakker på hodet og kaster seg ned med bakhodet først :hjerter_rundt: Men jeg har alltid lurt på hvorfor han ikke gnikker snute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine katter jobbler seg :) Det er jo det samme som å rulle seg og vise de fine magen, men her kaller vi det altså å jobble seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
:hoho: tråkkelåkke og rullete! Katter er rare.

Men cedric er jo født og oppvokst i kristiansand! Mora heter lucifer da, kanskje han er satanist.

:ler: mine katter tråkkelokker og ruller - minstepusen Trultejenta hyler, hun mjauer ikke, hun hyler + at hun maler utrolig høyt, mens hun tråkker for så å legge seg et helt annet sted enn der hun har tråkket....Katter er kjemperare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våre to guttepuser både breaker, tråkkelåkker og smatter med tunga. Han ene kurrer som en due, tror ikke han klarer mjaue skikkelig og han andre svarer på tiltale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Taran legger seg på ryggen på golvet og vrir på seg ja ;P) Om det var det du tenkte på :) nyydelig er a når a gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ene katten min ruller seg rundt på gulvet og tråkker på madrasser hele tida :) Den andre katten er litt merkelig. Nervøs, på en måte. Hun ruller ikke så mye, men tråkker ofte på madrasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katten min er rarest:) han ruller, tråkkelokker, kniper poter, gnikker nese med meg, og prater..:)

om jeg sitter med ryggen inntil armlenet på sofaen (høyt armlene) kommer han å legger seg på armlenet med bena på hver side av hodet mitt (min lille hårete turban;))

han kommer også å maser når han er sulten... ikke for at det er tomt i matskåla, men han vil helst ha selskap når han spiser... raringen;)

og om natten kommer han å ligger i senga... mellom sengekanten og hodet mitt, med hodet på hodeputa... og slik ligger han HELE natten!

når jeg prater til han med "pusestemme" og bruker navnet hans, begynner han å tråkkelokke samtidig som han skyter overleppa litt utover, så værhårene stikker rett fram og han får trutemunn...!!

vi var også i en periode plaget med en villkatt som prøvde å banke pusen min, jeg hørte et forferdelig bråk, så jeg sto opp og kikket ut av vinduet akkurat i det katten min kom hoppende inn, da stilte vi oss side om side i karmen og freste til eklingen utenfor...;) (jepp jeg freste...;))

han har også for vane og fotfølge meg... til og med på do...:)

søte puselusken min...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...