Gå til innhold

lappen .....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei alle sammen , jeg er litt forvirret over hele denne "lappen" dritten... :glare: hihi

jeg har jo lyst på lappen, men jeg utsetter og utsetter. det er nok mulig at jeg innerst inne gruer meg veldig til både teori , kjøre timer m.m og ikke minst oppkjøring... har bare hatt private kjørertimer. og jeg er litt sånn av og på med motivasjonen om dagen kjenner jeg .......

uansett, nå har jeg jo egentlig forstått at jeg virkelig ønsker denne friheten , og muligheten til og kunne komme meg på jobb uten å være avhengig av andre eller buss.... jeg er så lei av det buss livet.

så jeg lurer på om noen av dere her inne har hvert borti noen (teori ) sider , som har lignende prøver som på vegvesen :)

regner med at disse er betal sider , men det har ingen ting og si.

jeg så litt på prove.no , men vet ikke om den er bra, eller om det fins andre sider. og om det er sikkert med betaling på disse sidene ? :);)

Takk på forhånd :reise:



Anonymous poster hash: c4a20...44a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv var jeg godt fornøyd med teoritentamen.no. Kan være verdt å nevne at jeg synes spørsmålene der var noe vanskeligere enn på selve teoriprøven hos vegvesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp teoriboken og les den minst to ganger fra perm til perm før du tar kjøretimer. Å være sterk på teorien gjør kjøringen mye eklere, selv om du mener du kan alt, allerede.

Anonymous poster hash: 939e0...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teoritentamen.no anbefales!!

Signerer! :blomst: stod på 1 forsøk

Anonymous poster hash: 27540...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også utsatt og utsatt, men nå er jeg 20 og mamma og pappa har mast på meg siden jeg var 16. Begynte med kjøretimer i januar i fjor med en lærer jeg hadde dårlig "kjemi" med og kjørte i et par mnd og tok teorien februar før jeg stoppet helt i mars da h*n bare gjorde meg redd og kjeftet og smalt hver eneste time.

Så, 6. januar i år (livredd for å kjøre) begynte jeg på ny skole med ny lærer > Kjørte opp i dag og besto :-)

Brukte teoritentamen.no - jeg tok 30 dager og det var absolutt verdt de pengene - og øvde mange ganger første uken på både skiltprøven og teoriprøven. Andre og tredje uken gjorde jeg kanskje 3 ganger på hver av de og de tre siste dagene før selve prøven finpusset jeg. Besto på første forsøk med 5 feil. Fordelen med teoritentamen.no er at den er garrantert korrekte svar (noe mange av de gratisprøvene som finnes på nett ikke kan garrantere) og den er ganske mye vanskeligere enn selve prøven og man lærer mye utover prøven som kommer nyttig med senere.

For å si det sånn jeg hadde aldri trodd at det ville ta meg 1,5 mnd å komme over angsten og være ferdig utlært på null komma niks. De første dagene lå jeg og grudde meg hele natten før kjøretime og var både kvalm og hadde sterk hodepine, men det ga seg etterhvert som jeg kjørte mer og mer. Face your fear, så går det straka vegen!

Endret av t0nje
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teoritentarmen.no 😊 der får du pengene tilbake om du ikke står. Jeg tok kanskje 40 tester og leste all pensum ( også på teoritentarmen.no) 1 gang. Gikk som det suste på teorien. Jeg er ikke særlig lettlært, så kan jeg klarer du det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok MASSE prøver på teoritentamen.no . leste 10 sider i boken. Var på et teorikurs over 3 kvelder som gikk igjennom hele boka. hadde en testeksamen siste kvelden på det kurset, besto med 5 feil (OBS; Lurespørsmål). og besto teorien på første forsøk. Anbefales om du ikke er den som har konsentrasjon til å sitte å lese og lese og lese og lese og aldri får med deg det som egentlig står der.



Anonymous poster hash: 1347d...f73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...