Gå til innhold

Hvor stor stillingsprosent jobber du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du fornøyd med det? Skulle du ønske du jobbet mer/mindre? :-)

Dersom du jobber redusert; er det fordi du har barn?

Jeg har 100% man-fre, og har i tillegg en jobb på 20% utenom....+ selger jeg homeparty produkt.

Kjenner jeg begynner å få nok. Har ingen barn da. Men jeg klarer meg ikke kun på 100% lønn da jeg jobber i en jobb jeg er overkvalifisert for og lønna ligger 100.000 under det jeg ville hatt i startlønn viss jeg fikk jobb som jeg er utdannet til. Eller jeg klarer meg, men da blir det ikke noe som hels til overs. Driver å søker jobber og håper på å kunne få meg en ny som er bedre betalt og da er drømmen å jobbe 80%. Mer fritid og mer tid til hus og hjem.

Anonymous poster hash: ec213...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ansatt 100 % i kontrakten min, men siden vi har noe kortere vakter enn de vanlige 8 timers vaktene jobber jeg mindre timer enn det som er vanlig for full stilling. Får vanligvis maks ca 130 timer i mnd, ofte en del mindre. I en allerede lavtlønnsjobb med dårlige tillegg, utgjør ikke det noe lukrativ lønning etter skatt. Har akkurat nok til å betale alle regninger og spise den maten vi har lyst på samt utgifter til sønnen vår, men får aldri spart noe eller i det hele tatt brukt noe penger på meg selv.

Synes det er ganke irriterende at jeg får så lite når jeg liksom har en full stilling. Årslønnen min ble totalt 255 k i 2014, så det er vel så lite som man kan få det.

Anonymous poster hash: ea8de...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 100% dagjobb og jobber i tillegg ca 50-70% ved å ta ekstravakter i helsevesenet. Jobber så mye fordi jeg som eneforsørger trenger de ekstra pengene. Bare 5 av barna bor hjemme nå og det går helt greit med slik ekstrajobbing, men merker at det blir litt mye i perioder hvor jeg har uker med 200% jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider