Gå til innhold

Noen som går uten BH?


Gjest anonym

Hvor ofte bruker du BH?  

2 stemmer

  1. 1. Hvor ofte bruker du BH?

    • alltid
      27
    • bare ute blant folk
      6
    • sjelden
      9
    • nesten alltid
      10


Anbefalte innlegg

Gjest BRALESS

Hei :)

Jeg lurte på hvor ofte dere bruker BH? Jeg går nesten alltid uten. Bruker vel egentlig bare bh når jeg har gym på skolen. Da har jeg den på meg for å unngå at de "hopper" så mye når jeg løper. Har b-cup. Ikke verdens minste pupper og langt fra store, men siden jeg ikke er mer enn 18 år og de er såpass fast som de er(nyter det så lenge jeg kan) så går jeg uten bh. Synes det er ubehagelig å bruke bh og jeg synes det er mer naturlig å gå uten når man ikke har behov for å holde de oppe med en bh. Kommer selvfølgelig til å bruke det når jeg blir eldre og de begynner å henge en del men den tid den sorg! Har fått mange positive komentarer og fordi jeg går uten. Har fått inntrykk av at mange gutter liker at jenter går uten og jeg tror mange jenter bare bruker bh fordi de er redd for å få negative komentarer om de går uten. Det er synd for sånn er det ikke. Om du ikke går uten, hva synes du om sånne som meg som gjør det? I hvilke sammenhenger går du evt uten bh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue

Nei og nei. Skulle besøke typen her om dagen og hadde på undertøy som gikk til rett uner brystene om dere skjønner. Så da følte jeg meg ikke vel, følte de ble så spisse og ekle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg synes det er stygt å gå BH-løs. Ikke at jeg mener det er uanstendig eller noe sånt, men synes det er stygt når puppene henger og slenger, selv om man påstår selv at de er aldri så faste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... uten BH med DD/E cup .. og etter 2 barnefødsler...

nei takk... ubehagelig .. og absolutt ikke pent...

:Hehe::sjarmor::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ofte uten bh hjemme, fordi det er absolutt mest behagelig. Men ute, nei da går jeg alltid med en greia. Blir for mye "henging og slenging" ellers. Man må da ta seg så noenlunde ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Når jeg er hjemme går jeg som oftes uten. Men er jeg ute så har jeg alltid på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Faste bryster uten bh kan være pent, det.

Men: Lange pupper som tøtsjer bukselinningen bør bures inne, etter min smak. Jeg så en dame på bussen i dag med slike pupper, i singlett og uten bh. Ulekkert.

Selv går jeg omtrent alltid med bh.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hehe - jeg sier bare som standup-komikeren Trude Mette (hun frodige fra Nord-Norge):

"Jeg kan ikke engang sove uten bh, for da ville jeg ikke hørt vekkerklokka på grunn av pupper i ørene."

:ler::ler::ler:

... omtrent sånn er det med meg også. Bruker 100DD, og da MÅÅÅ man ha bh. Men jeg synes egentlig det er greit - føler meg mye mer vel med enn uten, kan du si!

Damer med store hengepupper (sånn som mine) som går uten bh - det er bare ekkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt 22

Jenter som går uten bh er det mest sexy som finnes :) Forstår selvfølgelig de som har virkelig store pupper at de bruker bh men dere andre blir mye mer sexy uten.. Det er ingenting som tenner meg mer enn å se en jente som har de løs under en tynn genser eller singlet. Og om de disser litt så er det bare fint. Da beviser det bare at det ikke er noen oppblåste falske silikonpupper! Mye bedre at de henger litt og disser enn at de ikke er ekte. Oppfordrer alle jenter til å kaste bhen! Det er så utrolig mye finere uten og da kommer brystvortene tittende frem og. Vær så snill og ikke gjem de bort bak en pansret bh.

Og til deg OgaBoga: Spisse pupper er ikke ekkelt.. Vær stolt over de og ikke gjem de bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Går alltid med BH fordi jeg synes det ser finest ut, og fordi jeg synes det er mest behagelig, selv om jeg har små pupper!

Om natta har jeg ikke på meg BH, men hører vekkerklokka uten problemer! :D

Om jenter som går uten BH synes jeg ingenting.. Bryr meg ganske lite. Men det er jo ikke pent med store og hengende pupper som "eieren" har mistet all kontroll på.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg dropper BH'en kun når klærne krever det- ellers bruker jeg BH men jeg trenger ikke noen panzer modeller :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker nesten bestandig bh. Syns det er ubehagelig å gå uten. Hadde jeg hatt små struttepupper hadde saken vært en annen, men.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er somtranse ikke utstyrt med bryst,noe jeg savner.

Jeg liker å bruke BH, har den alltid på om natten.

Jeg mår bruke BH for å holde på plass mine silikon innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker alltid BH, uten unntak. (bortsett fra når jeg sover da :Gjesp: )Synes det er utrolig ubehagelig å gå uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne gå uten, men da hadde jeg sannsynligvis snublet i dem :-?

Møkkapupper :evil:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Hvis puppene mine med et mirakel vokser seg to BH-størrelser større så skal jeg vurdere å gå uten :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid med BH dersom klærne gjør det mulig. Syns dette er mest komfortabelt. Men det gjør ikke noe å ha på meg klær som krever at jeg ikke kan ha BH da jeg har runde faste pupper som jeg er stolt av :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...