Gå til innhold

Stavefeil er usexy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror det er lite som er så turn off som stavefeil og dårlig grammatikk. 



Anonymous poster hash: 56e70...005
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er lite som er så turn off som stavefeil og dårlig grammatikk.

Anonymous poster hash: 56e70...005

Helt enig! Det er helt forfedrelig!

;)

Anonymous poster hash: 79a3e...64e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror det er lite som er så turn off som stavefeil og dårlig grammatikk. 

Anonymous poster hash: 56e70...005

 

 

Order du leter etter er "avtennende".

Anonymous poster hash: 94b20...036

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Har droppet mange fyrer pga de ikke kan formulere seg noenlunde ok. Snakker ikke om enkelte stavefeil, men gjennomgående dårlig språk, særskrivingsfeil osv. Personen virker bare virkelig dum, og det er som du sier; avtennende! 



Anonymous poster hash: aff93...a34
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enig!

Har droppet mange fyrer pga de ikke kan formulere seg noenlunde ok. Snakker ikke om enkelte stavefeil, men gjennomgående dårlig språk, særskrivingsfeil osv. Personen virker bare virkelig dum, og det er som du sier; avtennende! 

Anonymous poster hash: aff93...a34

 

 

Anonymous poster hash: 1beb5...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Enig!

Har droppet mange fyrer pga de ikke kan formulere seg noenlunde ok. Snakker ikke om enkelte stavefeil, men gjennomgående dårlig språk, særskrivingsfeil osv. Personen virker bare virkelig dum, og det er som du sier; avtennende! 

Anonymous poster hash: aff93...a34

 

 

Prøv igjen, men denne gangen slik:   ;)

 

Enig!

Har droppet mange fyrer pga at de ikke kan formulere seg noenlunde ok. Snakker ikke om enkelte stavefeil, men gjennomgående dårlig språk, særskrivingsfeil osv. Personen virker bare virkelig dum, og det er som du sier; avtennende! 

Anonymous poster hash: 1beb5...f61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det alltid. Noen som kommenterer at de ikke liker stavefeil, og da kommer andre og finner noe å pirke på. Og så begynner krangelen.  :fnise:

 

Jeg er litt enig med TS. Blir det for mye skrivefeil, eller man deler ord som ikke skal deles, så ser det litt mindre intelligent ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Har droppet mange fyrer pga de ikke kan formulere seg noenlunde ok. Snakker ikke om enkelte stavefeil, men gjennomgående dårlig språk, særskrivingsfeil osv. Personen virker bare virkelig dum, og det er som du sier; avtennende!

Anonymous poster hash: aff93...a34

Du har ikke tenkt på at mange har lese og skrivevansker eller dysleksi?? Ser du ned på folk for noe de ikke kan gjøre noe med? For et menneskesyn..

Anonymous poster hash: a0a7c...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tenkt på at mange har lese og skrivevansker eller dysleksi?? Ser du ned på folk for noe de ikke kan gjøre noe med? For et menneskesyn..

Anonymous poster hash: a0a7c...14f

Det er ikke mange som har det, men det er mange som påstår at de har det.

Anonymous poster hash: 2a5e8...7d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange som har det, men det er mange som påstår at de har det.

Anonymous poster hash: 2a5e8...7d5

La oss si at det er en klasse med 30 elever, så vil sannsynlig 4-5 av disse ha en viss form for dette. Dette vet jeg da hun jeg er sammen med er lærer. Hun sier det er veldig mange barn som har behov for ekstra oppfølgning. Hva vet du om dette egentlig?

Anonymous poster hash: a0a7c...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Jeg leeeer av idiotene som poster innlegg fulle av dårlige formuleringer og stavefeil om hvor utrolig VIKTIG utdanning er for dem, i alle disse trådene om høyere utdanning.



Anonymous poster hash: 101c3...68f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg skulle ønske at jeg ikke var så grunn, men jeg må nok ærlig innrømme at jeg korrigerte brevene fra min forhenværende med rød penn.  :sjenert:

 

Min nåværende kjølhales verbalt når jeg må tyde kråketegnene hans som visstnok skal være håndskrift.  :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg!

Det er så turn-off. Jeg føler det sier veldig mye om personen er oppegående eller ikke. 



Anonymous poster hash: 3002d...083
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ekstremt usexy. Ja, mange ord kan være vanskelige å skrive rett, men om man er usikker på om man har stavet et ord riktig eller ikke så søker man det opp på google. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vedkommende har dysleksi? Skal vedkommende da vrakes kun på grunn av det?



Anonymous poster hash: bbd47...622
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

 

Hva om vedkommende har dysleksi? Skal vedkommende da vrakes kun på grunn av det?

Anonymous poster hash: bbd47...622

 

 

Enig, og hva om norsk ikke er morsmålet til vedkommende? Det blir liksom litt feil å dumpe min bedre halvdel bare fordi han skriver "Jai älskar daj" og "Du är mitt käreste" og "Skulle du ville spise pölsa mit maj på IKEA?" (han er tysk). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig, og hva om norsk ikke er morsmålet til vedkommende? Det blir liksom litt feil å dumpe min bedre halvdel bare fordi han skriver "Jai älskar daj" og "Du är mitt käreste" og "Skulle du ville spise pölsa mit maj på IKEA?" (han er tysk).

Min kjæreste er latinamerikansk og har bodd i Norge i et par år, han skriver så å si perfekt norsk. Faktisk er han flinkere og mer bevisst enn mange etnisk norske jeg vet om.

Anonymous poster hash: 1cdc5...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...